return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 
Frukt! (pg. 3)
View this Thread in Original format
rem_monster
quote:
Originally posted by n0bben-
haha, påminner mig om en rolig grej på en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle skära den i skivor med en vass jäkla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha :D
blödde rätt bra men fingret klarade sig :D


Jag gjorde samma sak med en apelsin när jag var liten och med en skitvass kniv. Skar mig rakt i handen, ärret sitter kvar idag. Man kunde typ se in rakt i såret först. Läbbigt, men gjorde inte så ont om jag minns rätt. Var länge sen.:p
pelle
ett tips e ju att inte titta rakt in i såret när man har skurit sig:D


kräm? de e la bara blanda saft med vatten och potatismjöl?
Glorie
det verkar som alla killar gillar kiwi :) en fördom ja har :p hehe

ja diggar...hmm...jordgubbar, vindruvor i inte alltför stor mängd...vattenmelon :D hmm nå mer? ne kommer inte på :)
reveal
i princip all frukt är god :p
OracaZ
äter sjukt mycket frukt...mamma påstår att det e därför jag aldrig blir sjuk :) vem vet ..men vattenmelon på turkiets klippor e kamelgott..blir nog inte bättre...och frukt utomlands är "mognare/godare/större/" än här i Sverige =)
Dj_ExOn
Honungs Melon, Kiwi, Päron, Apelsin, Jordgubb, Banan

Mmmmm!! Jordgubbar med grädde och socker! Fy fan vad mums det låter!
Smeagol
Banan är schysst med sitt snabba blodsocker.
Givet på tentor, innebandymatcher osv!

Annars rekomenderar jag päronskivor på en helt vanlig ostmacka.
Fruktansvärt underskattat, pröva det allihop!
(oj, blev visst en extremt dålig ordvits, hoppas ingen märker den :rolleyes: )
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
Fruktansvärt underskattat, pröva det allihop!


hittade jag den? ;)
dj_hysterix
melon e också gott :)
Xo|oX
Mango! MUMMA!
Papaya! MUMMMMMA!

å så färskpressad ananas föståss! MMMMMMMMMMMM MYCKET GOTT!

Glorie
på tal om Mango å Papaya.. så har ja nåt fint: Shimmer Splash...glam a scent me micaglitter & doft av Mango & Papaya... luktar sjuukt gott. Mummah

tänkte bara slänga in en länk t. en sida Fruktsallad som en klasskompis till mig gjort :)
...kan vi leka fruktsalladsleken på nån TA-gathering.. eller inte ;):p:crazy: :stongue: :D
x-dream
:D :D Vad komiskt jag som ska äta fruktsallad idag...;) ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement