|
Frukt! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| rem_monster |
| quote: | Originally posted by n0bben-
haha, påminner mig om en rolig grej på en fest. en polare var ganska full och hittade en ananas och skulle skära den i skivor med en vass jäkla kniv. TJOFF rakt i fingret, haha :D
blödde rätt bra men fingret klarade sig :D |
Jag gjorde samma sak med en apelsin när jag var liten och med en skitvass kniv. Skar mig rakt i handen, ärret sitter kvar idag. Man kunde typ se in rakt i såret först. Läbbigt, men gjorde inte så ont om jag minns rätt. Var länge sen.:p |
|
|
| pelle |
ett tips e ju att inte titta rakt in i såret när man har skurit sig:D
kräm? de e la bara blanda saft med vatten och potatismjöl? |
|
|
| Glorie |
det verkar som alla killar gillar kiwi :) en fördom ja har :p hehe
ja diggar...hmm...jordgubbar, vindruvor i inte alltför stor mängd...vattenmelon :D hmm nå mer? ne kommer inte på :) |
|
|
| reveal |
| i princip all frukt är god :p |
|
|
| OracaZ |
| äter sjukt mycket frukt...mamma påstår att det e därför jag aldrig blir sjuk :) vem vet ..men vattenmelon på turkiets klippor e kamelgott..blir nog inte bättre...och frukt utomlands är "mognare/godare/större/" än här i Sverige =) |
|
|
| Dj_ExOn |
Honungs Melon, Kiwi, Päron, Apelsin, Jordgubb, Banan
Mmmmm!! Jordgubbar med grädde och socker! Fy fan vad mums det låter! |
|
|
| Smeagol |
Banan är schysst med sitt snabba blodsocker.
Givet på tentor, innebandymatcher osv!
Annars rekomenderar jag päronskivor på en helt vanlig ostmacka.
Fruktansvärt underskattat, pröva det allihop!
(oj, blev visst en extremt dålig ordvits, hoppas ingen märker den :rolleyes: ) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Smeagol
Fruktansvärt underskattat, pröva det allihop! |
hittade jag den? ;) |
|
|
| dj_hysterix |
| melon e också gott :) |
|
|
| Xo|oX |
Mango! MUMMA!
Papaya! MUMMMMMA!
å så färskpressad ananas föståss! MMMMMMMMMMMM MYCKET GOTT! |
|
|
| Glorie |
på tal om Mango å Papaya.. så har ja nåt fint: Shimmer Splash...glam a scent me micaglitter & doft av Mango & Papaya... luktar sjuukt gott. Mummah
tänkte bara slänga in en länk t. en sida Fruktsallad som en klasskompis till mig gjort :)
...kan vi leka fruktsalladsleken på nån TA-gathering.. eller inte ;):p:crazy: :stongue: :D |
|
|
| x-dream |
| :D :D Vad komiskt jag som ska äta fruktsallad idag...;) ;) |
|
|
|
|