|
any Geneva TA's?
|
View this Thread in Original format
| Roquer |
| When I lived there there used to be a radio station that played live raves from Palais in Geneva. Does anyone know if they have a webcast, and what time it usually comes on? Thx |
|
|
| stanymi |
Moi je me suis fit jarreter d' un forum paske je m' étais raboulé comme ca...sans dire 'bonjour'.
Ils m' ont effacé le topic direct.:eyes: |
|
|
| jdat |
| quote: | Originally posted by Roquer
When I lived there there used to be a radio station that played live raves from Palais in Geneva. Does anyone know if they have a webcast, and what time it usually comes on? Thx |
humm could you be anymore precise on the name of the radio?
are you talking about couleur 3 ? ( there's streams available on the official website )
framboise ? |
|
|
| stanymi |
| quote: | Originally posted by fastmp3
ou et quand ? |
sur le forum de phpdebutant.
Mais maintenant c OK, j' y participe pas trop activement mais j' essaye...
Putain 4 forums en mm tps, c cho |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by stanymi
Moi je me suis fit jarreter d' un forum paske je m' étais raboulé comme ca...sans dire 'bonjour'.
|
C'est vrai que c pas très correct, surtout lorsqu'on veut des renseignements. :rolleyes: |
|
|
| stanymi |
| quote: | Originally posted by Lytchix
C'est vrai que c pas très correct, surtout lorsqu'on veut des renseignements. :rolleyes: |
et pis mm pas en francais...re :rolleyes: |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by Roquer
When I lived there there used to be a radio station that played live raves from Palais in Geneva. Does anyone know if they have a webcast, and what time it usually comes on? Thx |
Next time, be polite & say "hello" before asking for information. |
|
|
| Lytchix |
| Thread réouvert... ;) |
|
|
| Trancemaster2k |
| quote: | Originally posted by Lytchix
Thread réouvert... ;) |
en quel honneur? |
|
|
| Lytchix |
| quote: | Originally posted by Trancemaster2k
en quel honneur? |
En l'honneur du PM de Roquer que je vient de lire, c'est vrai que j'aurais dû le préciser. :) |
|
|
| stanymi |
| quote: | Originally posted by Trancemaster2k
en quel honneur? |
Jme suis posé la mm question...
Roquer doit faire des trucs...hum...spéciaux ?lol
;) |
|
|
|
|