|
רוברט גיטלמן בשוויץ!!!!
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
פאקינג כבוד אנשים!!!!!!
תראו עם מי הוא מתקלט!!
!@)#!)#@!@#)!@#)!#@)!@)#
:) :) :) :D |
|
|
| Sniper |
באמת כבוד!!!!
איזה מדכא זה שבארץ שלנו לא עושים מסיבות בסדר גודל כזה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יפה יפה
רק שלא יעשה לנו פאדיחות שם...
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
וואו
רספקט
משדרים את זה באיזה רדיו שם בשוויץ? |
|
|
| oDrori |
אני מריח משהו סטייל
The Fall (G&M remix)
בסט שלו :)
ריספקט :) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by oDrori
אני מריח משהו סטייל
The Fall (G&M remix)
בסט שלו :)
ריספקט :) |
אני גם מריח
Cosmic Gate - Wonderfull Human Begins (G&M...) |
|
|
| luckystrike |
אשכרה כבוד
ישראל על המפה
:) |
|
|
| BlueHawk |
| אנחנו על המפה אנשים! :thepirate |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אני גם מריח
Cosmic Gate - Wonderfull Human Begins (G&M...) |
אני עדיין מריח את הנודים של כל הילדים בטיול :rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני עדיין מריח את הנודים של כל הילדים בטיול :rolleyes: |
!o! |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני עדיין מריח את הנודים של כל הילדים בטיול :rolleyes: |
מוזר... הנוער של היום....
:rolleyes: |
|
|
| Sm0keMachine |
יפה לגיטלמן..
אבל אולי לא ידעתם, שמואל פלאש הולך להופיע (היום!) ב
MAYDAY 2003
בהונגריה!
יש שם ליין אפ מטורף של איזה 50 דיג'יים..
למי שמתעניין:
http://www.mayday.hu/ |
|
|
|
|