|
New wave stiekeme hardstyle fan!!!!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| magrec |

Jaja new wave ontkennen kan niet meer!!!
Nu komt jouw ware aard naar boven.

Zelfs film opnames ben je aan het maken van dana....
Vast voor je privécollectie. Ouwe rukker
:p :p |
|
|
| total woot |
jahaa!
Nou ben je HET lul :D (das nog erger dan DE lul)
:p |
|
|
| basd |
Ach, houden we niet allemaal stiekem van hardstyle :)
Schaam je niet Tim, kom uit die kast ! |
|
|
| franzelare |
gewoon zwaar HET lul
wanneer was dit eigenlijk niet de laatste keer bij dana in the Q toch, toen liep ik daar met mijn cam :D |
|
|
| Miss Proximus |
hahaha jij ouwe lul!!!
en maar net doen alsof je zo techno minded bent
je bent een schande voor de techno gemeenschap :D
die site, www.technoaddict.com , is nu voor MIJ :p |
|
|
| Flipper01 |
Als je dan ook een echt fan bent mag je er ook best voor uitkomen hoor..
 |
|
|
| total woot |
| wat heeft ze toch eigenlijk een eeeh, niet mooi gezichtje :D |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
| Hahaha! BUSTED!!! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by total woot
wat heeft ze toch eigenlijk een eeeh, niet mooi gezichtje :D |
lol ik dacht het jij zei het :D |
|
|
| Optimus |
| ha cool, wanneer was dit>?:) |
|
|
| -TAIS- |
| quote: | Originally posted by Optimus
ha cool, wanneer was dit>?:) |
290302
Staat in de url van de foto's in ieder geval :) Was dat niet gewoon tijdens die Bass In Your F#ce party waar BeLLiE ook draaide? Toen draaide Dana toch techno ofnie? Dus dat haalt de stelling wel weer ff onderuit :D |
|
|
|
|