return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מיקוד
View this Thread in Original format
NaOren
תגידו איך אפשר לדעת את המיקוד?

ואמרו לי שהמיקוד שלי השנה ממש טוב...!!!
Flotser
למה אתה לא בא לבקר יותר אחוק?

והמיקודים יש כאן
http://www.education.gov.il
...

:crazy:
NyKoN
המיקוד בלשון בן זונה

אבל המיקוד בהיסטוריה לא משהו.. לא משהו בכלל

יאללה
אין גרוניות בכלל
איזה סטייל
:D
DjChook
ראסמי

בן דוד רע !

המיקוד שלי במתמטיקה חראאאאא

ובספרות.. כל מה שלמדנו ביא וביב

ירד

חחחחחחחחח

שוק
TinkerbeL
המיקוד בהסטוריה על הפנים!!!!!!!

כל השאר לא טרחתי לראות......
אבל אם כבר לימודים אז היום הייתה לי בגרות בעל פה באנגלית
וקיבלתי:
100
:tongue3 :crazy: :tongue2 :eyespop: :happy2:
NaOren
quote:
Originally posted by Flotser
למה אתה לא בא לבקר יותר אחוק?

והמיקודים יש כאן
http://www.education.gov.il
...

:crazy:


לא יודע...
לא נמצא הרבה בבית...

ותודה על האתר....
Vortex_SA
למישהו יש את החומר בהיסטוריה חלק ב'? סיכום או משהו?? כמו שפירסמו שנה שעברה??? זה דחוף... מאוד...
DJ-Kreing^^
דווקא ממש נראה לי המיקוד בהיסטוריה
הורידו חומר מגעיל של תקופת ריב"ז, שלא ידעתי ממנו בשיט כי הייתי חולה איזה שבועיים שלימדו את זה

וגם המיקוד בלשון דיי סבבה

אז בנתיים יצא לי ממש נחמד
itamarsan
אצללי תאמתתת ירד החומר הקל בפיזיקה אבל נישאר חומר שהמורה שלנו הימרה עליו וזה תנועה הרמונית
אז זה נישאר אז זה זייין
ובקשר להיסטוריה מממש אבל ממש מיקוד חראאא
כלום לא ירדדד ממש כלוםםם
Vortex_SA
אף אחד לא יושיעיני?!?! אני צריך את הסיכום על השואה, למישהו חייב להיות...

itamarsan
quote:
Originally posted by Vortex_SA
אף אחד לא יושיעיני?!?! אני צריך את הסיכום על השואה, למישהו חייב להיות...

איששש לי יש את הסיכום של השואה אבל איזה סיכום בדיוק על השואה אתה צריך?????
Hell_Copter
נבדוק מחר את המיקודים וצריך גם להתחיל ללמוד למגן בפיזיקה ביום שישי הבא!!!
איזה זין שיש תנועה מעגלית ותנועה הרמונית במכניקה ושירד כמעט הכל בזרם ישר :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement