|
מיקוד
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
תגידו איך אפשר לדעת את המיקוד?
ואמרו לי שהמיקוד שלי השנה ממש טוב...!!! |
|
|
| NyKoN |
המיקוד בלשון בן זונה
אבל המיקוד בהיסטוריה לא משהו.. לא משהו בכלל
יאללה
אין גרוניות בכלל
איזה סטייל
:D |
|
|
| DjChook |
ראסמי
בן דוד רע !
המיקוד שלי במתמטיקה חראאאאא
ובספרות.. כל מה שלמדנו ביא וביב
ירד
חחחחחחחחח
שוק |
|
|
| TinkerbeL |
המיקוד בהסטוריה על הפנים!!!!!!!
כל השאר לא טרחתי לראות......
אבל אם כבר לימודים אז היום הייתה לי בגרות בעל פה באנגלית
וקיבלתי:
100
:tongue3 :crazy: :tongue2 :eyespop: :happy2: |
|
|
| NaOren |
לא יודע...
לא נמצא הרבה בבית...
ותודה על האתר.... |
|
|
| Vortex_SA |
| למישהו יש את החומר בהיסטוריה חלק ב'? סיכום או משהו?? כמו שפירסמו שנה שעברה??? זה דחוף... מאוד... |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
דווקא ממש נראה לי המיקוד בהיסטוריה
הורידו חומר מגעיל של תקופת ריב"ז, שלא ידעתי ממנו בשיט כי הייתי חולה איזה שבועיים שלימדו את זה
וגם המיקוד בלשון דיי סבבה
אז בנתיים יצא לי ממש נחמד |
|
|
| itamarsan |
אצללי תאמתתת ירד החומר הקל בפיזיקה אבל נישאר חומר שהמורה שלנו הימרה עליו וזה תנועה הרמונית
אז זה נישאר אז זה זייין
ובקשר להיסטוריה מממש אבל ממש מיקוד חראאא
כלום לא ירדדד ממש כלוםםם |
|
|
| Vortex_SA |
| אף אחד לא יושיעיני?!?! אני צריך את הסיכום על השואה, למישהו חייב להיות... |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אף אחד לא יושיעיני?!?! אני צריך את הסיכום על השואה, למישהו חייב להיות... |
איששש לי יש את הסיכום של השואה אבל איזה סיכום בדיוק על השואה אתה צריך????? |
|
|
| Hell_Copter |
נבדוק מחר את המיקודים וצריך גם להתחיל ללמוד למגן בפיזיקה ביום שישי הבא!!!
איזה זין שיש תנועה מעגלית ותנועה הרמונית במכניקה ושירד כמעט הכל בזרם ישר :( |
|
|
|
|