return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
קבלו משהו ענק! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
צריך לדעת אופטיקה ותוכנת מחשב וידע בתוכנה הזאתי בשביל לדעת להעביר את הצבעים כמו שצריך

הספקטרום :)


קצת הגזמת אבל הבנתי אותך :)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by DjChook
צריך לדעת אופטיקה ותוכנת מחשב וידע בתוכנה הזאתי בשביל לדעת להעביר את הצבעים כמו שצריך

הספקטרום :)


לא נכון, פשוט כשלוחצים קונטרול איי זה מסמן אותו אבל בגריד,יענו נקודה בצבע מקורי, נקודה כחולה, נקודה בצבע מקורי, נקודה כחולה וכו'...
אז פשוט עושים שתי תמונות, אחת על הפיקסלים שזה יוריד והיותר מעניינת על הפיקסלים שהוא לא מוריד...
NaOren
איזה גונבבבבבבבבבבבב
eXeTik
ל י ג ה ! ! !
עכשיו אפשר להחביא את כל הפורנו! :p
DjChook
אתה לא ממש צודק
כי אם תשים לב כל התמונה המוחבאת, אז החלקים השחורים נגלים לעין

ואם אתה מאמץ אתה יכול לראות את התווים הכהים

אז זה לא בהכרח שהסתירו את כל התמונה
Q-PiXeL
תקחו תתמונה המקורים תפתחו אותה בפוטושופ תתעשו זום ותראו מה קורה
עכשיו קחו תתמונה המסומנת תפתחו בפוטושופ תעשו זום ותראו מה קורה

vortex
בעקרון צודק

וזה הולך ככה:
לקחו תתמונה
פיקסל אחד מחקו ופיקס אחד השאירו (ככה לכל התמונה, כמו לוח שחמט)
ואחרי זה במקום הפיקסלים שמחקו הוסיפו חדשים כאלו שיצרו תתמונה החדשה (משהו אחוש קשה לעשות)
ואז כאשר עושים סימון אז הפיקסלים החדשים מוחלפים בפיקסלים של הסימון (כי הסימון הופך פיקסל אחד לכחול ופיקסל אחד משאיר רגיל)

יש מבין?
DjChook
אם אתה אומר
Tarantula
איזה גנוב, יאללה!@$@#R%:D :D :D :tongue2

אבל למה להתחיל לנתח כל דבר?!@#$
כאילו כמה אנשים כבר יבינו מה כתבת שם?!@
:conf: :eyes: :crazy: :tongue2
Hell_Copter
חחחחחח אהבתי... ממש נחמד!!!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
vortex
בעקרון צודק


כי אני פשוט גאון :) חחחחח :)
סתם הגיון אלמנטרי... לול...

coby
איזה מאגניב !:D
Flotser
מאאאאאאאגנוב!‏
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement