|
קבלו משהו ענק! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
צריך לדעת אופטיקה ותוכנת מחשב וידע בתוכנה הזאתי בשביל לדעת להעביר את הצבעים כמו שצריך
הספקטרום :) |
קצת הגזמת אבל הבנתי אותך :) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by DjChook
צריך לדעת אופטיקה ותוכנת מחשב וידע בתוכנה הזאתי בשביל לדעת להעביר את הצבעים כמו שצריך
הספקטרום :) |
לא נכון, פשוט כשלוחצים קונטרול איי זה מסמן אותו אבל בגריד,יענו נקודה בצבע מקורי, נקודה כחולה, נקודה בצבע מקורי, נקודה כחולה וכו'...
אז פשוט עושים שתי תמונות, אחת על הפיקסלים שזה יוריד והיותר מעניינת על הפיקסלים שהוא לא מוריד... |
|
|
| NaOren |
| איזה גונבבבבבבבבבבבב |
|
|
| eXeTik |
ל י ג ה ! ! !
עכשיו אפשר להחביא את כל הפורנו! :p |
|
|
| DjChook |
אתה לא ממש צודק
כי אם תשים לב כל התמונה המוחבאת, אז החלקים השחורים נגלים לעין
ואם אתה מאמץ אתה יכול לראות את התווים הכהים
אז זה לא בהכרח שהסתירו את כל התמונה |
|
|
| Q-PiXeL |
תקחו תתמונה המקורים תפתחו אותה בפוטושופ תתעשו זום ותראו מה קורה
עכשיו קחו תתמונה המסומנת תפתחו בפוטושופ תעשו זום ותראו מה קורה
vortex
בעקרון צודק
וזה הולך ככה:
לקחו תתמונה
פיקסל אחד מחקו ופיקס אחד השאירו (ככה לכל התמונה, כמו לוח שחמט)
ואחרי זה במקום הפיקסלים שמחקו הוסיפו חדשים כאלו שיצרו תתמונה החדשה (משהו אחוש קשה לעשות)
ואז כאשר עושים סימון אז הפיקסלים החדשים מוחלפים בפיקסלים של הסימון (כי הסימון הופך פיקסל אחד לכחול ופיקסל אחד משאיר רגיל)
יש מבין? |
|
|
| Tarantula |
איזה גנוב, יאללה!@$@#R%:D :D :D :tongue2
אבל למה להתחיל לנתח כל דבר?!@#$
כאילו כמה אנשים כבר יבינו מה כתבת שם?!@
:conf: :eyes: :crazy: :tongue2 |
|
|
| Hell_Copter |
| חחחחחח אהבתי... ממש נחמד!!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
vortex
בעקרון צודק
|
כי אני פשוט גאון :) חחחחח :)
סתם הגיון אלמנטרי... לול... |
|
|
|
|