|
קבלו משהו ענק!
|
View this Thread in Original format
| Q-PiXeL |
תסמנו את התמונה או תלחצו
CTRL+A
מגניב? :D |
|
|
| itamarsan |
| חחחחחח חמודדדד ביותרר אחיייייי |
|
|
| DjChook |
פאק איזה השקעה
אורן, מתי אתה עושה כאלה ? |
|
|
| Rising |
| דבר סופני... איך עושים כזה דבר?!! |
|
|
| Sniper |
וויי איזה יופי!!!
חחח אהבתי ביותר |
|
|
| NyKoN |
ראסמי קטלני אש
יש עוד???
:P |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by Rising
דבר סופני... איך עושים כזה דבר?!! |
לא ניראה לי שיצליחו להסביר לך:D |
|
|
| BlueHawk |
| בן זונה של דבר!! |
|
|
| DjChook |
צריך לדעת אופטיקה ותוכנת מחשב וידע בתוכנה הזאתי בשביל לדעת להעביר את הצבעים כמו שצריך
הספקטרום :) |
|
|
|
|