return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Qontact Queensnight 29.04.2003
View this Thread in Original format
SWE_TRANCE
Damn säger jag...:eyes:

Line Up


"Duger i krig.." ;)

Hemsida
reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
"Duger i krig.." ;)


definitivt :)

verkar jobbigt för djarna att spela på flera ställen samtidigt?
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
verkar jobbigt för djarna att spela på flera ställen samtidigt?


Försöker läsa mig till hur dom arrangerar det, men min holländska är inte den bästa.. ;)
zamson
eindhoven...dit skulle jag vilja åka :P
Connector
quote:
Originally posted by zamson
eindhoven...dit skulle jag vilja åka :P


Jag med! Klart bäst lineup där!
Glorie
.....finns redan en tråd om detta... morrrrr ;)
<
hur d arrar? fråga scul... holland e inte ett stort land.. de skjutsar ju runt de få dj's som ska spela samma kväll.. typ pvd.. får åka mellan två arenor.. tar max en timme.. hej å hå.. å d spelar ju inte samma tid precis ;) skulle behöva klona pvd för d :)
ScuL
det stämmar Glorie, de skjutsar runt..

från Amsterdam till Zoetermeer e typ 5 mil.
Amsterdam till Eindhoven typ 12.5 mil.
Eindhoven till Zoetermeer typ 13 mil.

behöver liten mer än en timme att skjutsa dj:arna till riktiga arenor :)
NbR
Jag skulle åka till Eindhoven...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement