|
Qontact Queensnight 29.04.2003
|
View this Thread in Original format
| SWE_TRANCE |
Damn säger jag...:eyes:
Line Up
"Duger i krig.." ;)
Hemsida |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
"Duger i krig.." ;) |
definitivt :)
verkar jobbigt för djarna att spela på flera ställen samtidigt? |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
verkar jobbigt för djarna att spela på flera ställen samtidigt? |
Försöker läsa mig till hur dom arrangerar det, men min holländska är inte den bästa.. ;) |
|
|
| zamson |
| eindhoven...dit skulle jag vilja åka :P |
|
|
| Connector |
| quote: | Originally posted by zamson
eindhoven...dit skulle jag vilja åka :P |
Jag med! Klart bäst lineup där! |
|
|
| Glorie |
.....finns redan en tråd om detta... morrrrr ;)
<
hur d arrar? fråga scul... holland e inte ett stort land.. de skjutsar ju runt de få dj's som ska spela samma kväll.. typ pvd.. får åka mellan två arenor.. tar max en timme.. hej å hå.. å d spelar ju inte samma tid precis ;) skulle behöva klona pvd för d :) |
|
|
| ScuL |
det stämmar Glorie, de skjutsar runt..
från Amsterdam till Zoetermeer e typ 5 mil.
Amsterdam till Eindhoven typ 12.5 mil.
Eindhoven till Zoetermeer typ 13 mil.
behöver liten mer än en timme att skjutsa dj:arna till riktiga arenor :) |
|
|
| NbR |
| Jag skulle åka till Eindhoven... |
|
|
|
|