|
פרוטי לופס ארבע!!
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| איזה יופי איזה סטייל!!! עכשיו זו ממש תוכנה מקצועית, סוף סוף מיקסר כמו שצריך עם 64 ערוצים, סיקוונסר גדול וממשק אדיר, אקולייזר על כל ערוץ, אין, תוכנה סוף... עוד לא גיליתי את כל הפיצ'רים החדשים, אבל אלה העיקריים... מקצועי ביותר... |
|
|
| Vortex_SA |
| בעעעעע עושה לי בעיות הפריצה... לא טוען קבצים שנשמרו... דפק לי כמה קבצים כבר אז תזהרו ממנו!! אבל עדיין תוכנה סוף :) |
|
|
| Sniper |
| זה צריך להיות מעניין |
|
|
| Sm0keMachine |
אני עדיין משתמש ב3.3 המיושן הזה...:confused:
מישהו יכול לכוון אותי מהיכן להוריד את התוכנה החדשה??? פליז?
:p |
|
|
| Gil Shwarts |
| אני לא חושב שהיא זמינה להורדה כרגע |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אני לא חושב שהיא זמינה להורדה כרגע |
FruityLoops.Studio.Producer.Edition.v4.01-ArCTiC
;) |
|
|
| DjChook |
אני מוריד מהפרד ב 0.5
זה 26.57 מגה נכון ? |
|
|
| oDrori |
| בקרוב אצלי בבית... :) יאללה בלאגן!!!! |
|
|
| Gil Shwarts |
וואלה מגניב לכם אנשים
אני עדיין נשאר עם הריזן 2.5 שלי
אחלה תוכנה זו
אני עובד כבר כמעט חודש על קטע אחד
שהולך להיות מדהים! או ככה לפחות אני מקווה :) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נראה לי גם אני יעבור לתוכנה הזאת
לקח לי חצי שנה להתרגל לפרוטי 3, אז באסה עכשיו להתחיל להבין את התוכנה החדשה מההתחלה
אבל חפיף כי ממה ששמעתי היא תיהיה פי 10 יותר מקצועית |
|
|
|
|