return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
פרוטי לופס ארבע!!
View this Thread in Original format
Vortex_SA
איזה יופי איזה סטייל!!! עכשיו זו ממש תוכנה מקצועית, סוף סוף מיקסר כמו שצריך עם 64 ערוצים, סיקוונסר גדול וממשק אדיר, אקולייזר על כל ערוץ, אין, תוכנה סוף... עוד לא גיליתי את כל הפיצ'רים החדשים, אבל אלה העיקריים... מקצועי ביותר...
Rising
הללויה :D
MASTERsplinter
באמת נהדר
Vortex_SA
בעעעעע עושה לי בעיות הפריצה... לא טוען קבצים שנשמרו... דפק לי כמה קבצים כבר אז תזהרו ממנו!! אבל עדיין תוכנה סוף :)
Sniper
זה צריך להיות מעניין
Sm0keMachine
אני עדיין משתמש ב3.3 המיושן הזה...:confused:
מישהו יכול לכוון אותי מהיכן להוריד את התוכנה החדשה??? פליז?
:p
Gil Shwarts
אני לא חושב שהיא זמינה להורדה כרגע
YuVaL
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אני לא חושב שהיא זמינה להורדה כרגע


FruityLoops.Studio.Producer.Edition.v4.01-ArCTiC
;)
DjChook
אני מוריד מהפרד ב 0.5

זה 26.57 מגה נכון ?
oDrori
בקרוב אצלי בבית... :) יאללה בלאגן!!!!

Gil Shwarts
וואלה מגניב לכם אנשים
אני עדיין נשאר עם הריזן 2.5 שלי
אחלה תוכנה זו
אני עובד כבר כמעט חודש על קטע אחד
שהולך להיות מדהים! או ככה לפחות אני מקווה :)
DJ-Kreing^^
נראה לי גם אני יעבור לתוכנה הזאת
לקח לי חצי שנה להתרגל לפרוטי 3, אז באסה עכשיו להתחיל להבין את התוכנה החדשה מההתחלה
אבל חפיף כי ממה ששמעתי היא תיהיה פי 10 יותר מקצועית
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement