|
מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מזל טוב אחי
אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?
:D |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב אח של אח של אח שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם הייתי נכנס קודם הייתי פותח לך את הט'רד... למה שתפתח לעצמך :)
אבל חפיף גבר...
העיקר היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת לאיתי! |
|
|
| nargila-man |
| quote: | Originally posted by NyKoN
מזל טוב אחי
אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?
:D |
יש מצב אחי אני ישקול..
:happy2:
ורועי חפיף אחי העיקר הכוונה אתה יודע את זה.... |
|
|
| itamarsan |
ואאאללללה אחיי מזללל טווווובבבבב
וגם לי מתאים את המסיבה וזה פ''ת קרוב סבבבבה
רק תעדכן איפה זה ואני שםם כבר בלי שתאמר משהוו |
|
|
| Tarantula |
ממזזזללל טטווובבב אחותי (אל תשאל בא לי לגוון קצת,@#$$%%%^%$^
:crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyes: :eyes: :eyes:
מקווה שחגגת כמו שצריך
יאללה 18....גם אני רוצה@%$^&&&^&*):D :D :D :crazy: :crazy: |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אחי !
תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????
אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מזל טוב אחי !
תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????
אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ? |
הוא גר בפתח תקווה...
והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק...
פשוט שהם מפנים את הבית השכור...
לא ככה?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא גר בפתח תקווה...
והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק...
פשוט שהם מפנים את הבית השכור...
לא ככה?! |
נו בדיוק !
ויש חודשיים עד תום החוזה !!!
אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!!
כמה כסף אפשר לעשות !
נהיה הסרסורים מפתח תקווה !
והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה
אלונה+טלי
WOOOOOPY :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
נו בדיוק !
ויש חודשיים עד תום החוזה !!!
אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!!
כמה כסף אפשר לעשות !
נהיה הסרסורים מפתח תקווה !
והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה
אלונה+טלי
WOOOOOPY :) |
מה שמזכיר לי...
היום איתי אצל אחד מהשכבה שלי שגר ליד מכללת רעננה שם.. צמרות או אנערף איך קוראים לזה
וואי איזה אדיר שם!!
כאילו בית מלון... אתה יודע על מה אני מדבר?
יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר |
גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו !
YA BABY ! |
|
|
| nargila-man |
בכיף אחי אחלה רעיון..
אני יארגן את הבית ואתם את הבחורות...
אפשר לשלב את זה גם עם הבית החדש שלי...
עשינו ג'קוזי לשמונה איש בחצר!!!!!!! |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו !
YA BABY ! |
אאמממ.... מעניין, מה עם הטבות ושיפורים תנאים משהו? :) |
|
|
|
|