return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NyKoN
מזל טוב אחי

אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?
:D
Hell_Copter
מזל טוב אח של אח של אח שלו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אם הייתי נכנס קודם הייתי פותח לך את הט'רד... למה שתפתח לעצמך :)
אבל חפיף גבר...
העיקר היום יום הולדת
היום יום הולדת
היום יום הולדת לאיתי!
nargila-man
quote:
Originally posted by NyKoN
מזל טוב אחי

אולי עכשיו תשנה את הניק שלך לאלכוהול מן?
:D


יש מצב אחי אני ישקול..
:happy2:

ורועי חפיף אחי העיקר הכוונה אתה יודע את זה....
itamarsan
ואאאללללה אחיי מזללל טווווובבבבב
וגם לי מתאים את המסיבה וזה פ''ת קרוב סבבבבה
רק תעדכן איפה זה ואני שםם כבר בלי שתאמר משהוו
Tarantula
ממזזזללל טטווובבב אחותי (אל תשאל בא לי לגוון קצת,@#$$%%%^%$^
:crazy: :crazy: :crazy: :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :eyes: :eyes: :eyes:

מקווה שחגגת כמו שצריך
יאללה 18....גם אני רוצה@%$^&&&^&*):D :D :D :crazy: :crazy:
luckystrike
מזל טוב אחי !

תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????

אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
מזל טוב אחי !

תעשה חיים ....
ובואנה אתה רציני ביית ריק לחודשיים ?!?!?!????

אחי יש לי כבר רעיונות חבל לך על הזמן
תזכיר איפה אתה גר ?


הוא גר בפתח תקווה...
והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק...
פשוט שהם מפנים את הבית השכור...
לא ככה?!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
הוא גר בפתח תקווה...
והוא לא אמר עד כמה שהבנתי שיהיה לו בית ריק...
פשוט שהם מפנים את הבית השכור...
לא ככה?!

נו בדיוק !
ויש חודשיים עד תום החוזה !!!

אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!!

כמה כסף אפשר לעשות !
נהיה הסרסורים מפתח תקווה !

והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה
אלונה+טלי
WOOOOOPY :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
נו בדיוק !
ויש חודשיים עד תום החוזה !!!

אחי אני מביא כמה בנות ופותחים בית מסאג'ים !!!

כמה כסף אפשר לעשות !
נהיה הסרסורים מפתח תקווה !

והבנות הראשונות שהתקבלו לעבודה
אלונה+טלי
WOOOOOPY :)


מה שמזכיר לי...
היום איתי אצל אחד מהשכבה שלי שגר ליד מכללת רעננה שם.. צמרות או אנערף איך קוראים לזה
וואי איזה אדיר שם!!
כאילו בית מלון... אתה יודע על מה אני מדבר?
יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש לך כזה שער ענק ואז כל מיני בניינים והכל... משהו לטחונים ביותר


גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו !
YA BABY !

nargila-man
בכיף אחי אחלה רעיון..
אני יארגן את הבית ואתם את הבחורות...

אפשר לשלב את זה גם עם הבית החדש שלי...
עשינו ג'קוזי לשמונה איש בחצר!!!!!!!
Tarantula
quote:
Originally posted by luckystrike
גם אנחנו נהיה טחונים אחרי שאלונה וטלי יעבדו אצלנו !
YA BABY !


אאמממ.... מעניין, מה עם הטבות ושיפורים תנאים משהו? :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement