|
מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!!
|
View this Thread in Original format
| nargila-man |
אז כן היום אני בן 18....
מהיום אני יכול לשתות חוקי לא שזה הפריע לי עד עכשיו....
וזהו מה יש להגיד....
עדיין לא יודעים איפה חוגגים אם למישהו יש רעיון חוץ ממסיבה שיגיד...
עוד שבועיים ככה אני חוזר לבית הישן שלי כי שיפצנו והשכרנו בזמן השיפוצים בית פה בשכונה
עכשיו חתמנו חוזה לשנה ועברו רק תשע חודש..
אז עוד שבועיים הבית השכור יהיה ריק לגמרי ואני מרים פה מסיבה אחושרמוטה!!
כולם מוזמנים!!!! |
|
|
| MASTERsplinter |
מזל טוב!!!
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
:D :D :D :D :D
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown: |
|
|
| Flotser |
מזל טוב גבר!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
 |
|
|
| Segev |
| מזל טוב אחי!!! :crazy: |
|
|
| Sm0keMachine |
| מזל טוב כפרה..:gsmile: |
|
|
| MasterP |
מזל טוב אח של אח שלו
בהצלחה עם המסיבה
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
מזל טוב גבר
מי ייתן ותתמסטל כמו כלב
והפעם, לא יהיה מי שיגיד לך משהו
(חוץ מחברה שלך אחרי שתקיא עליה ת'נשמה)
:D:D:D |
|
|
| TinkerbeL |
מ-ז-ל ט-ו-ב
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| oDrori |
מזל טוב אחשששששששששש :)
לרוויה ולחיים :)
EDIT:
אני בכיף במסיבה, נקווה שמישהו פה מסכים להסיע? |
|
|
| DjNumShum |
| מזל טוב דוד שלה |
|
|
|
|