return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מזל טוב לי! אפשר להתחיל לשתות חוקי!!!
View this Thread in Original format
nargila-man
אז כן היום אני בן 18....
מהיום אני יכול לשתות חוקי לא שזה הפריע לי עד עכשיו....
וזהו מה יש להגיד....

עדיין לא יודעים איפה חוגגים אם למישהו יש רעיון חוץ ממסיבה שיגיד...
עוד שבועיים ככה אני חוזר לבית הישן שלי כי שיפצנו והשכרנו בזמן השיפוצים בית פה בשכונה
עכשיו חתמנו חוזה לשנה ועברו רק תשע חודש..
אז עוד שבועיים הבית השכור יהיה ריק לגמרי ואני מרים פה מסיבה אחושרמוטה!!

כולם מוזמנים!!!!
MASTERsplinter
מזל טוב!!!
:tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3 :tongue3
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2 :tongue2
:D :D :D :D :D
:clown: :clown: :clown: :clown: :clown:
Flotser
מזל טוב גבר!!!!

:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:

Sniper
מזל טוב דוד שלי
Segev
מזל טוב אחי!!! :crazy:
Sm0keMachine
מזל טוב כפרה..:gsmile:
MasterP
מזל טוב אח של אח שלו
בהצלחה עם המסיבה
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Gil Shwarts
מזל טוב גבר
מי ייתן ותתמסטל כמו כלב
והפעם, לא יהיה מי שיגיד לך משהו

(חוץ מחברה שלך אחרי שתקיא עליה ת'נשמה)

:D:D:D
TinkerbeL
מ-ז-ל ט-ו-ב
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
DjChook
מזל טוב אח שלי

oDrori
מזל טוב אחשששששששששש :)

לרוויה ולחיים :)

EDIT:

אני בכיף במסיבה, נקווה שמישהו פה מסכים להסיע?
DjNumShum
מזל טוב דוד שלה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement