return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Party report: Fokused Scandinavian (pg. 2)
View this Thread in Original format
NordLight
Yo!

Synd att jag inte träffade fler. Jag stötte på Gaby & Steve. Nästa gång får ni reservera ett TA kuddberg ;) .

Jag tyckte gårdagen hade vissa höjdpunkter, men Tiësto var verkligen skitdålig. Jag har sett honom några gånger innan och gårdagens orgie av vocal "blöj-trance" var verkligen historiens absoluta bottennotering. Om han spelat så på Amnesia på Ibiza hade han inte bara blivit utbuad utan även utslängd:( . Det märktes ganska tydligt att den svenska publiken inte är så bortskämd.

Gielen gjorde vad som förväntades av honom, men kvällens stora behållning var Orkidea. Nyskapande, dynamiskt och kvalitativt - mycket mycket bra!!!:D Hoppas detta set finns att tillgå snart!
Gimme Gimme Gimme

Slutligen vill jag ge tummen upp för Fokused. Det blev en ganska lyckad kväll ändå, trots några motgångar inför festen. Fler partyn vill vi ha !!! Och med tiden kanske publiken börjar ställa krav på DJ'n ochså. ;)


Greetz
NordLight
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
nja... jag räknade 1500 inklusive allt


jomen det var så jag menade...det skulle väl ha kostat 1100:- ändå?
mindshooter
quote:
Originally posted by NordLight
Yo!

Synd att jag inte träffade fler. Jag stötte på Gaby & Steve. Nästa gång får ni reservera ett TA kuddberg ;) .

Jag tyckte gårdagen hade vissa höjdpunkter, men Tiësto var verkligen skitdålig. Jag har sett honom några gånger innan och gårdagens orgie av vocal "blöj-trance" var verkligen historiens absoluta bottennotering. Om han spelat så på Amnesia på Ibiza hade han inte bara blivit utbuad utan även utslängd:( . Det märktes ganska tydligt att den svenska publiken inte är så bortskämd.

Gielen gjorde vad som förväntades av honom, men kvällens stora behållning var Orkidea. Nyskapande, dynamiskt och kvalitativt - mycket mycket bra!!!:D Hoppas detta set finns att tillgå snart!
Gimme Gimme Gimme

Slutligen vill jag ge tummen upp för Fokused. Det blev en ganska lyckad kväll ändå, trots några motgångar inför festen. Fler partyn vill vi ha !!! Och med tiden kanske publiken börjar ställa krav på DJ'n ochså. ;)


Greetz
NordLight


vi hade juh sagt att vi skulle mötas där juhe ;)

nåja du har nog rätt om tiesto....hade nån annan stått bakom spelarna och lirat samma grej så hade nog inte folk varit lika uppspelta men jag var mäktigt lycklig att få se honom bakom spelarna hur eller hur :) mnågra sköna låtar droppade han allt!!! synd att man ine fick träffa dig då...nästa gång!
reveal
quote:
Originally posted by NordLight Jag tyckte gårdagen hade vissa höjdpunkter, men Tiësto var verkligen skitdålig. Jag har sett honom några gånger innan och gårdagens orgie av vocal "blöj-trance" var verkligen historiens absoluta bottennotering. Om han spelat så på Amnesia på Ibiza hade han inte bara blivit utbuad utan även utslängd:( . Det märktes ganska tydligt att den svenska publiken inte är så bortskämd.


tur att man såg honom sommaren 2001 ;) aaahhh "silence" var som bäst då... hoppas att ni hade det lika fint, trots allt ;)

mind: jepp, en tusenlapp hade kalaset kostat ;) nåja, inget att snacka om nu :cool:
lonne
Ngn som snackade med Tiesto lr Gielen ? Min polare den star******n,
fick sin keps signad av Tiesto.
zamson
håller med om att Tiestos set kanske inte vard et bästa men jag diggade det ändå... Theme from norrefjell glömmer jag fan inte på ett tag - det var guld av honom o köra den. Gielen set var... ää jag vet inte...tycker han sålt ned sig lite på sista tiden.. några låtar var riktigt tråkiga.. me äckliga vocals, och mixarna satte han ju inte heller till 100%... men jag är NÖJD som fan me kvällen... Orkidea tycker jag nästan var fetast på hela kvällen! Längtar efter att få tag i lite Orkidea mp3s... :)
zamson
hmmm jag börjar lacka på en sak...hur gör man det där E i Tiesto ??
reveal
quote:
Originally posted by zamson
hmmm jag börjar lacka på en sak...hur gör man det där E i Tiesto ??


du menar ë / Ë ? tryck en gång på knappen direkt höger om Å, sen E :)
zamson
quote:
Originally posted by reveal
du menar ë / Ë ? tryck en gång på knappen direkt höger om Å, sen E :)


TACK RËVËAL ;)
Amnezia
jahupp.....då har man vaknat till liv igen då...blev ett rätt långt maraton detta...åka upp till sthlm på dan åka hem direkt till örebro efter partyt.....hehe kaos men såklart man inte kan missa ett sånt här party på hemmaplan...:rolleyes:

tyckte d var riktigt bra arrangerat..bra lokal,läcker ljusuppsättning å bra djs.....
orkidea var klart en av de bättre...riktigt najz vare...som redan nämnts tidigare så vet jag inte riktigt om jag diggar all vocaltrance som tiesto lirade..lite mkt cheesy var det stundtals men med den goda stämmningen på golvet å allt så gjorde d inte så mkt...å southern sun var ju helt klar ett +:cool:
Gielens set var rätt ok,killen har grym kontakt me publiken som alltid...++ men tyckte mkt mer om det set jag hörde i sommras nere i holland...dock så lira han ju en del godbitar helt klart...

en kille som lira riktigt skönt var Tom Stephan...sylvester room tror jag var...så soft..prog,ambient house m.m.....i början av kvällen var det inte mkt folk i det rummet trots att nån jock lira skön breakbeat men när mr stephan lira var det fullt hus..lr rum:rolleyes:
sweeeeet~

skönt party å bara hoppas d bara e början av en partyorgie här i landet:crazy: :crazy:
ps~tack för drinklappen mind å skön uppvisning på podiet me glovsticksen lr va det nu va:eyes: hehe najz:D

tjockis
stor fest, stor lokal, inte så mycke folk som man kunde tro dock...
undrar om dom verkligen sålde fullt hus.

gielen va väl ändå helt okej?!
jag trodde tiësto skulle vara kvällens höjdpunkt, men det var han verkligen inte.
s-case
Några bilder från igår. Nog ser det ut som om det var mycket folk,
i alla fall om man jämför med Münchenbryggeriet som tar in 1800 pers.

http://www.thetribe.info/forum/viewtopic.php?t=185
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement