|
Party report: Fokused Scandinavian (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tommie |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
När det stängde jag vi ut till platsen där t.nu bussen skulle hämta upp oss. Stod och frös i t-shirt 45min i väntan på bussen:whip: :whip: |
En liten planeringsmiss från våran sida, hoppas det inte förstörde din upplevelse från kvällen.
sorry :( |
|
|
| mindshooter |
Alla diggade drinkbiljetter alltså ;) Tacka Jake fan! det var han som gav dom till mig :)
Kraith: haha jag fick nog skrika dig "vaaa!!!" i örat 5 ggr innan jag hörde vad du sa...
Det är faktiskt en konst att introducera medlemmar för varandra på golvet framför högtalaren. Jag minns när jag skulle "länka" Zamson och Kraith tror jag det var... Man får först skricka "KRAITH" i örat på zamson och peka på kraith medans han står som ett fån. Sen får man skrika "ZAMSON" i örat på kraith medans zamsons står och tittar på...undrar hur det skulle se ut utan musik :p
Var som vanligt skitmånga som missa Poi:en.....vi poiade non-stop i 20 minuter till Tiesto...fattar inte hur man kan missa så mycket tiesto ;) Kvällens stora fundering är hur steve kunde vara inne på golvet under hela uppträdandet med kameran och ändå lyckas missa vårt uppträdande....ni som stod på golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve :whip: ;) |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Var som vanligt skitmånga som missa Poi:en.....vi poiade non-stop i 20 minuter till Tiesto...fattar inte hur man kan missa så mycket tiesto ;) Kvällens stora fundering är hur steve kunde vara inne på golvet under hela uppträdandet med kameran och ändå lyckas missa vårt uppträdande....ni som stod på golvet vet hur tydligt vi syntes...shame on steve :whip: ;) |
Hmmm, jag måste alltså ha varit inne i min egen lilla värld mer än jag trodde. Jag missade inte något av Tiësto, men jag var längst fram precis framför en högtalare och studsade hela tiden. ;) |
|
|
| zamson |
| har klippt ihop en liten teaser nu... me bilder från igår...har dock problem me o få ned den i filstorlek...har ju aldrig redigerat film os å förut... kör adobe premiere.. any suggestions? |
|
|
|
|