|
הצבעה סופית !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| איפה דקוי ורוי, איפה נורד ובונקה, אלפזון, מה קרה להם??? רובי ריוורה??? מה זה הסקר העלוב הזה... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
איפה דקוי ורוי, איפה נורד ובונקה, אלפזון, מה קרה להם??? מה זה הסקר העלוב הזה... |
דבר ראשון זה לא סקר עלוב זה של כל
TA
העולמי פה ויש פה בלי סוף חברים - מעל 15 אלף כבר אם אני לא טועה ...
ככה שזה כן אומר משהוא איכשהוא ...
דבר שני איך אתה משווה את דקוי ורוי או אלפזון לאחד
מאלה ? רובי מילא כי זה סגנון שונה אבל אלפזון ?!? איזה
טראק שלו מתקרב לרמה של אחד מהחמישה האלה !
חוץ מסוליד ססן אולי שבאמת אלוהים יודע איך הוא הגיע לשם ... |
|
|
| Hell_Copter |
| מורן... עם כל הכבוד... למייק היו דברים יותר יפים השנה מסילבר בט'... לפחות לפי דעתי |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by luckystrike
דבר ראשון זה לא סקר עלוב זה של כל
TA
העולמי פה ויש פה בלי סוף חברים - מעל 15 אלף כבר אם אני לא טועה ...
ככה שזה כן אומר משהוא איכשהוא ...
דבר שני איך אתה משווה את דקוי ורוי או אלפזון לאחד
מאלה ? רובי מילא כי זה סגנון שונה אבל אלפזון ?!? איזה
טראק שלו מתקרב לרמה של אחד מהחמישה האלה !
חוץ מסוליד ססן אולי שבאמת אלוהים יודע איך הוא הגיע לשם ... |
טוב אולי קצת הגזמתי עם אלפזון, אבל לדוגמא הטראק שהכי עשה לי את זה שנה שעברה היה
decoy & roy - innerlife (nord & bonka remix)
ואפילו בסקר המקורי לא היה דברים בסגנון, הכל זה אפליפטינג שעם כל הכבוד כבר לא מחדש הרבה, כן יש פה ושם יציאות ממש טובות, אבל זה מתחיל להמאס, הכל דיי אותו דבר... יודע מה, נלך גם על הפרוגרסיב, לא ראיתי שם דברים ממש חזקים בסקר, לדוגמא איפה
watching u?
איפה
believe in me (shanes 54 pink flood)
??
הנוט'ינג הזה ממש לא עושה לי כלום, אבל זה רק אני, זה מאוד נחמד אבל לא חזק מספיק לדעתי... |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מורן... עם כל הכבוד... למייק היו דברים יותר יפים השנה מסילבר בט'... לפחות לפי דעתי |
LIKE WHAT ? |
|
|
| Hell_Copter |
סולר פאקטור למינהם...
והרמיקס של פוש למאורו גם שולט...
ויש עוד כמה |
|
|
| Shahar |
| הצבעתי 1 ו 4... לסאוטרן יש מצב.. |
|
|
| NyKoN |
אני לא מבין איך אתם מצביעים לסות'רן סאן
הוא היה יפה בפעמיים הראשונות ששמעתי אותו
אבל עכשיו אני לא סובל אותו! טראק מגעיל את הנפש!
הצבעתי סולאר קוסטר (בעיקר בגלל הרימיקס הקטלני האחרון של לא זוכר של מי..) ופלסטיק בוי |
|
|
| arik |
נראה לי שאני בוחר את זה לפי מה שהיה הכי מקפיץ בדיסקוטק
אני חייב להודות שהיתה לי בחירה קשה בים סילוורבט
לבין סאוטרן סאן
אבל בחרתי
3
5 |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by NyKoN
הצבעתי סולאר קוסטר (בעיקר בגלל הרימיקס הקטלני האחרון של לא זוכר של מי..) ופלסטיק בוי |
MIDWAY? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אני לא מבין איך אתם מצביעים לסות'רן סאן
הוא היה יפה בפעמיים הראשונות ששמעתי אותו
אבל עכשיו אני לא סובל אותו! טראק מגעיל את הנפש!
הצבעתי סולאר קוסטר (בעיקר בגלל הרימיקס הקטלני האחרון של לא זוכר של מי..) ופלסטיק בוי |
סותרן סאן מצוין אחי הוא במת בנזונה..
ובקשר לסולרקוסטר אתה נראה לי מדבר על
Greg Murray Remix |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
סולר פאקטור למינהם...
והרמיקס של פוש למאורו גם שולט...
ויש עוד כמה |
אני יוסיף קצת
אבל כעיקרון סילברבט מעולה
אבל אני ממש חרשתי על
AYU - CONNECTED (PUSH DUB |
|
|
|
|