|
הצבעה סופית !!!!
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מהר אל תשכחו כולם להצביע !!!!
ההצבעה הסופית יענו לטראק הכי טוב של השנה!!!
תהיה רק עוד אחת אחריה !!!
שימו לב לחמישה שהגיעו
01. Paul Oakenfold - Southern Sun
02. James Holden - Nothing
03. Solar Stone - Solar Coaster
04. Solid Sessions - Janeiro 2002 (James Holden, Armin Van Buuren Mixes)
05. Plastic Boy - Silverbath
!!!
הינה הלינק דרך אגב:
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=97735
אלוהים יודע איך 4 הגיע !!!
ממש לא מגיע לו להיות בחמישה הראשונים !!!
איזה עצבבבים !!!
וכל אלה שהתווכחו איתי בט'רד ההוא שהטראק של פלסטיק בוי לא יגיע לעשייריה הראשונה - כולם קיבלו זיין !!! בה בה בה !!!
קיצר - איזה התלבטות יא אללה
ברור כל כך שהרמיקס של טיאסטו ייקח ...
הייתי בוחר את 1 ו2 אבל אני שומע כל כך הרבה את נוט'ינג שכבר
אולי נמאס קצת ...
אני לא מאמין שאני עדיין חורש עליו ...
הממממממ
צריך לחשוב !
בכל אופן לפי דעתי לא שהטראקים האלה גרועים אבל זה מראה איזה שנה מעפנה הייתה 2002 ...
יאללה מה אתם חושבים , למי אתם הולכים להצביע ... וכו' וכו' ... |
|
|
| Hell_Copter |
לא החלטתי עוד אם לסולר קוסטר או לסאוט'רן
אבל נראה לי סאוט'רן נראה לי לוקח
כי כבר מתחיל להמאס לי מסולר קוסטר מרוב שאני שומע את זה...
מה שכן... לפי דעתי לסילבר בט' לא מגיע להיות שם |
|
|
| Sm0keMachine |
באמת מאכזב..
5 הטראקים האלו ממש לא משקפים את השנה הזאת...
אני מצביע לסאטרן ולנוטינג כי אלו שני הטראקים שבאמת יהיו קלאסיקות וממש השפיעו עלי בשנה האחרונה.
אין מה להגיד - סאטרן סאן צריך לקבל את המקום הראשון!
בוא נגיד הרמיקסים של ג'נרו בכלל לא צריכים להיות בין הטראקים הטובים של השנה, בגלל שהרמיקס האורגינל ופרונטי וקלמני היו הרבה הרבה יותר טובים..
וסולר קואסטר וסילברבט' טראקים מעולים אבל עדיין לא אחד שהייתי שם אותם בחמישיה...
איפה סאשה???
איפה ווי אאוט ווסט???
:mad: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
איפה סאשה???
איפה ווי אאוט ווסט???
:mad: |
אשכרה ...
פשוט עדיין רוב האתר על אפליפטינג וכאלה ...
הייתי בטוח סאשה יעלה ...
השנה הייתה גם דיי מעפנה לדעתי ... לעומת שנים קודמות |
|
|
| Scorchio |
איך האוקנפולד הזה הגיע לחמישייה ?!?!?!
זה טראק פשוט מגעיל!
מה יש לכולם ממנו אני שונא אותו
ראסמי גם ל
Nothing
לא מגיע...
אני הצבעתי ל
Solar and Plastic Boy |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני הצבעתי ל
Solar and Plastic Boy |
כנ"ל |
|
|
| DjChook |
פאקקקק
כמה בחירות ? מה נסגררר
עד שתגמר השנה עוד לא תחליטו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
פאקקקק
כמה בחירות ? מה נסגררר
עד שתגמר השנה עוד לא תחליטו |
זה היה יענו שלבים
עכשיו זה הגמר...
בוחרים שניים...
תראה את הט'רד שמורן הביא |
|
|
| Flotser |
סולר קאוסט אני חושב....
:wtf:
...כאילו אם לבחור מאלה
אני לא בטעם של כולם בדרך כלל, לא מזיזים לי הטראקים האלה כל כך
אבל עוד לא הצבעתי! :eyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Scorchio
Solar and Plastic Boy |
me2 |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני הצבעתי ל
Solar and Plastic Boy |
כנ"ל...:rolleyes:
אפילו שגם את סאוט'רן סאן אהבתי |
|
|
| DjChook |
| טוב הצבעתי למנצחים |
|
|
|
|