|
Foto's Tiesto @ GODSKITCHEN
|
View this Thread in Original format
| Bouma-Bros |
Afgelopen weekend is de bustrip naar Godskitchen in Birmingham UK zeer geslaagd geweest! Tiesto was in topvorm!!!
Check the foto's van dit weekend op www.NiLa.nl (news&updates)
Hebben jullie TA's nog suggesties voor een volgende bustrip naar het buitenland??? Waar willen jullie graag een keer naar toe?
Greetz,
Sido & Sander (100% Bouma-Bros) |
|
|
| Bellie |

GREETZ!!
P.S.Wel heel vet man dat je steeds zover gaat om te feesten.Zeer strak. ;) |
|
|
| Blik |
Ik vind het ook zeer tof dat je gewoon af en toe naar Engeland gaat om daar te gaan "clubben"
onwijs gaaf, moet je denk ik ook wel redelijk wat knaken voor hebben (jammer genoeg heb ik die niet:() |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik vind het ook zeer tof dat je gewoon af en toe naar Engeland gaat om daar te gaan "clubben"
onwijs gaaf, moet je denk ik ook wel redelijk wat knaken voor hebben (jammer genoeg heb ik die niet:() |
Same Here :D.Mijn enige feest dit jaar buiten NL wordt I LOVE TECHNO.Vorig jaar was zo abnormaal bruut gewoon dus kan ik dit jaar niet missen.Kijk er echt al vet lang naar uit.Maar ja nog effe wachten.10 november......
Maar gelukkig heb ik nog wel genoeg dleg om heel NL af te reizen voor feesten.hehehe ;)
GREETZ!! |
|
|
| Jukx |
Toffe fotos!!!
Vooral die met Tiesto is gaaf!! |
|
|
| Akira |
zo die vriendin van tiesto ziet er echt wel goed uit zeg :D:D:D:D:D:D:D
die tiesto is toch wel een mazzelpik ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
Zo'n weekend kost natuurlijk wel wat ja, ongeveer 400 piek alles bij mekaar (incl. eten en drinken).
Maar wij gaan liever een paar keer per jaar naar het buitenland. Voor 400 piek kan je in Nederland naar 3 kleine feesten in clubs... Een feest in het buitenland is ZO anders en speciaal, dat we dat meer waard vinden dan 3 feesten in Nederland.
Zijn gewoon keuzes die je maakt, maar we kunnen iedereen aanraden om de machtige sfeer in Engeland een keer mee te maken...!
Sido & Sander |
|
|
| raoel |
Als hoor of lees je de interviews met de TOP DJ's dan hoor je juist vaak dat het engelse publiek een beetje soft (dull:D) is.
Maar dat DJ's juist graag in NL, BELS EN DUITSLAND draaien omdat hier/daar de mensen veel meer uit hun dak gaan.
Misschien komt het omdat er hier wat meer van DATTUM :rolleyes: wordt gebruikt:p
Maar misschien is het in engeland wel supervet ik ben er nog nooit geweest.
Als ze daar net zo hard feesten als ze daar voetbal supporter zijn dan kan het niet beter (in glasgow bij de RANGERS wist ik niet wat ik op IBROX meemaakte. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Akira
zo die vriendin van tiesto ziet er echt wel goed uit zeg :D:D:D:D:D:D:D
die tiesto is toch wel een mazzelpik ;) |
ehh, waar heb je haar dan kunnen vinden, ik heb haar gemist denk ik, post ff op het forum:D |
|
|
| NILA.NL |
| Ze staat samen met Sander op een van de foto's, ze heet Monique.... gevonden??? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Ze staat samen met Sander op een van de foto's, ze heet Monique.... gevonden??? |
is dit er??? als dit zo is, dan is ze inderdaad lekker
 |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by NILA.NL
Ze staat samen met Sander op een van de foto's, ze heet Monique.... gevonden??? |
Hoe heeft Sander dat nou weer voor elkaar gekregen dan???
Hoe hebben jullie überhaupt die foto samen met tiesto geregeld? Gewoon op hem afgestapt? |
|
|
|
|