|
תחרות מלכת היופי... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
כן הלכתי להסתכל בדיוק הפקצ'ה המגעילה שרה איזה משהוא
והיו פרסומת ...
איכס !!!!
מה זה השלוש האחרונות מגעילות את היבלות!!!
אלק נערת היופי ?!?!?!?
ממממהההה זזזהההה ????
אבל אחת מהשלוש שם בצד שנבחרה לאני לא זוכר מה הייתה חמודה ...
וגם בקהל יש אחת כוסית אחושרמוטה ...
:)
אבל איזה טקס עלוב אם אחת מהשלוש תיבחר ...
האמצעית אבל רוסייה נראה לי ואני ידוע כחובב בנות שמחוץ למדינות
ההסכמה ככה שאולי היא נראתה טוב ולא שמתי לב ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
מזה???
אורנה הזאת לא יודעת להנחות!!
כל פעם שהיא מזמינה מישהו לבמה
זה נשמע כאילו יש עוד 1000 אנשים שעולים באותו הזמן! |
היא כזה רצינית והכל...
ואז פתאום דופקת את האמ אמא של החיוכים ועוברת לנושא אחר
מוזרה... |
|
|
| Hell_Copter |
הימית הר נוי הזאת שזכתה שנה שעברה ממש יפה!!!!!
יש עליה בצורה מטורפת!! |
|
|
| TinkerbeL |
עומדים להרכיז על המלכה
איזה מתחחחחחחח
NOT!!!!!!!1 |
|
|
| Rising |
| חחחח איזה מפגרת "אומנם הראשון באפריל" |
|
|
| Gil Shwarts |
וואי איך הסתערו עליה הבנות!!
למה עליי לא מסתערות ככה?? :) |
|
|
| TinkerbeL |
דווקא חמודה
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
דווקא יכל להיות קטע חזק אם ההיא הייתה אומרת זאת המלכה ואז עושה כזה עבדתי עליכם... 1 באפריל
המלכה האמיתית היא... |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
איך היא עושה כזה
איפה אמא
ואז האמא שמחה
ואז
במקום להגיד איפה אבא
היא הייתה צריכה להגיד את מה שבאמת מעניין
אבא, הבאתי אוטו !!!
:)
לא משהו לדעתי, ובטח שלא מלכת יופי |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
דווקא יכל להיות קטע חזק אם ההיא הייתה אומרת זאת המלכה ואז עושה כזה עבדתי עליכם... 1 באפריל
המלכה האמיתית היא... |
חחחח
תפסת גל אחי
אתה הורג אותי מצחוק היום! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא משהו לדעתי, ובטח שלא מלכת יופי |
אתה נעול על סטיפלר'ס מאם אה...
:crazy: :eyespop: :stongue: |
|
|
| luckystrike |
בלללאחס
סתם לא משהוא ...
כאילו נחמדה אבל בטוח שלא מלכת יופי ...
מילא הסלבית הרוסיה הייתה לוקחת
:)
... |
|
|
|
|