|
תחרות מלכת היופי... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בלללאחס
סתם לא משהוא ...
כאילו נחמדה אבל בטוח שלא מלכת יופי ...
מילא הסלבית הרוסיה הייתה לוקחת
:)
... |
מוריד מכככככנסיים... |
|
|
| itamarsan |
אוקיי טוב אז המלכה כמו שחשבתי הירושלמית והיא חברה של חברה שליי איזה כייף!!!!!!סתםםםםם
היא אחלה של בחורה ראיתי אותה פעם אחתת |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אוקיי טוב אז המלכה כמו שחשבתי הירושלמית והיא חברה של חברה שליי איזה כייף!!!!!!סתםםםםם
היא אחלה של בחורה ראיתי אותה פעם אחתת |
יווווווווווו אני לא מאמין!!!!!!
איזה כיף לך!!!!
אני יכול חתימה!??! בבקשה בבקשה בבקשה!!! |
|
|
| Vortex_SA |
מה אתם מלכלכים, הייתה איזה אחת סוף הדרך, שרה שם גם, מירי משהו...
:stongue: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מה אתם מלכלכים, הייתה איזה אחת סוף הדרך, שרה שם גם, מירי משהו...
:stongue: |
מה שמזכיר לי...
אתם לא חושבים שהזאת ממשחק החיים מזכירה את מירי בוהדנה בטירוף!?
רק שהיא מכוערת כזאת? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה שמזכיר לי...
אתם לא חושבים שהזאת ממשחק החיים מזכירה את מירי בוהדנה בטירוף!?
רק שהיא מכוערת כזאת? |
הלו הלו עד ליה!
אתה מדבר על ליה בכלל?
אני חייבת לציין שהדיבור שלה מעצבן!
רגע מי ממשחק החיים מזכירה אותה? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
הלו הלו עד ליה!
אתה מדבר על ליה בכלל?
הדיבור שלה מעצבן! |
איזה ליה?!
ליה הכוסית של החיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מדבר על החברה המכוערת שלה!!! ענבר נראה לי קוראים לה...
יוווו איזה סופנית הליה הזאת!!!!!!!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
איזה ליה?!
ליה הכוסית של החיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מדבר על החברה המכוערת שלה!!! ענבר נראה לי קוראים לה...
יוווו איזה סופנית הליה הזאת!!!!!!!!!! |
ענבר לא מזכירה אותה!
אבל היא באמת מכוערת
הגבות שלה מרגיזות!!!
ומיסכנה הדמות שלה
שוכבת עם בן 200 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
ענבר לא מזכירה אותה!
אבל היא באמת מכוערת
הגבות שלה מרגיזות!!!
ומיסכנה הדמות שלה
שוכבת עם בן 200 |
ראסמי....
אבל ליה הזאת... איזה פצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
היא פשוט מדהימה!!!!!!
:eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Tarantula |
חולי טלנובלות!@#$
:nervous: :nervous: :eek:
אוף.. לא ראיתי את התחרות... איזה באסה לי....
תגידו לי שניה למה אין תחרות לבחירת מלך היופי?!@#?
מה זה ההפליות האלה?!@$
רוצה מלך היופי!@$##@!
:disbelief :crazy: :tongue2 :tongue2 :toothless :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חולי טלנובלות!@#$
:nervous: :nervous: :eek:
|
לא חולה טלנובלות...
אבל אם תראי את ליה גם את תרצי לראות את זה!!!!!!!!!!!!!!!!
היא מדהימה!!!!! :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
דווקא מי שזכתה היא ממש יפה לא יודע מה אתם רוצים
תגידו מאיזה גיל אפשר להשתתף בזה ? |
|
|
|
|