|
מזל טוב אריק ורומן!!!!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
מזל טוב אריק ורומן!!!!!!!
עד 120
טוב יאללה
משחיטים? :toothless |
|
|
| DjChook |
נורא מגרדות לי הביצים
למישהו יש מושג מה לעשות ? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
נורא מגרדות לי הביצים
למישהו יש מושג מה לעשות ? |
תעשה מה שאני עושה
תגרד........
ואם זה לא עוזר, אז תשים אלו ורה...... |
|
|
| DjChook |
הלו, ורה ?
(ידידה כוסית שלי) |
|
|
| TinkerbeL |
אווף אורן חן
יכלתם לדבר על זה בשיחה פרטית!
יש פה גם בנות.......
מזל טוב אריק!!!!!!!!!!!!
:tongue3 :crazy: :tongue2 :gsmile: :wtf: :eyespop:
מזל טוב רומן!!!!!!!!!!!!
:happy2: :haha: :stongue: :gsmile: :toothless :toothless
אגב בני כמה אתם? |
|
|
| warpedd_ |
מזל טובבבבבבבבבבבבב
אריק אתה הבן אדם הכי סטלן שני מכיר אפילו יותר ממני
:D :D |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממממממממזל טוב!@#!$%%
כפול 2
:toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless :toothless
(כן אני מתלהבת, שכחתי שהפרצוף הזה קיים, איזה חממווודד |
פרצוף מגעיל !!!
בכל השנתיים לא שמתי אותו פעם אחת
מה זה הוגו ???
אריק מזל טוב אחי !!!
רומן גם לך תעשו חיים עד בלה בלה בלה ...
רועי נפתיע את אריק בלילה
וזיין על המגן שלך ... |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
תודה חבר'ה!
:)
ומזל טוב לאריק!! ;) |
תודה אחי
מזל טוב!!!!!
תודה לכולם:) |
|
|
| Rising |
| מזל טוב לשניכם ... תעשו חיים! :cool: |
|
|
| Narcotic Mind |
מזל טוב שניכם
תגיד אריק גם ביום ההולדת שלך אתה צריך להסיע אנשים בצבא ? :p |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מזל טוב שניכם
תגיד אריק גם ביום ההולדת שלך אתה צריך להסיע אנשים בצבא ? :p |
אני יכול להסיע אותך לבית חולים מאיר אם בא לך
:eyes: :toothless :toothless |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
מזל טובבבבבבבבבבבבב
אריק אתה הבן אדם הכי סטלן שני מכיר אפילו יותר ממני
:D :D |
פה הטעות שלך...
אתה הכי סטלן בארץ!!!!!#@$@#$!~@#$#~@#%~#$%!$~@#$!@#$
תמות!!!!!!!!!!
ואתה חייב לי עוד מלאווח!!! |
|
|
|
|