return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מזל טוב אריק ורומן!!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אני יכול להסיע אותך לבית חולים מאיר אם בא לך
:eyes: :toothless :toothless


שאתה מסיע אותו תוריד אותי בדרך באווזי :)


איזה מצחיק היה להתקל בך עכשיו...
אני כזה יושב עם מורן בטאבון ופתאום עוברת ג'אסטי אדומה לידנו... אז אני עושה למורן זה אריק
אז התקשרנו לברר אם זה אתה והגענו בסוף לפניך עוד לגן דוד
היה נחמד...
העיקר האהבה ;)

אה וחבר שלךקרוע לגמרי!!!
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שאתה מסיע אותו תוריד אותי בדרך באווזי :)


איזה מצחיק היה להתקל בך עכשיו...
אני כזה יושב עם מורן בטאבון ופתאום עוברת ג'אסטי אדומה לידנו... אז אני עושה למורן זה אריק
אז התקשרנו לברר אם זה אתה והגענו בסוף לפניך עוד לגן דוד
היה נחמד...
העיקר האהבה ;)

אה וחבר שלךקרוע לגמרי!!!

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אריק חבר שלך קרוע אחושרמוטה ...
זיין לך את הגג של האוטו
וואללה חבר שלי היה עושה כזה דבר הוא היה אח"כ מלקק
את הגג עם הלשון עד שהגג היה כמו מראה מבריק ...

קיצר - היה צחוקים אתמול אה אריק ?
אני אומר לך אני מסדר אותך (ורועי אל תדאג אתה ואחות של דפנה) עם
איזה מישהיא :)
Scorchio
בואנה אתם אוכלים סרטים אני רואה אה?
אין יותר שרוט מאריאל וזה מוכח מדעית
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אתם אוכלים סרטים אני רואה אה?
אין יותר שרוט מאריאל וזה מוכח מדעית


בסדר אחי... אריאל זה ליגה משלו

אבל חבר של אריק אנס את הגג של הג'אסטי אתמול!!!
והוא גם בא ביציאות הכי דפוקות שיש!!!!
יש לטומי לי זין גדול אה מורן :stongue: :haha: :stongue:
Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי לבנאדם יש שם איזה סקאד חופשי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ראסמי לבנאדם יש שם איזה סקאד חופשי...


מורן...
אולי נשדך בין צח לחבר של אריק?!
שניהם חולי נפש לגמרי!!!!

מי מסתכל על זה בכלל צח!@?#@#?$?@#$!#$^?#$%?$?!@#?!@#?$?@#$?!@#!@#?$@#?
זאת הייתה אחת מהיציאות הדפוקות של חבר של אריק!!!
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by luckystrike קיצר - היה צחוקים אתמול אה אריק ?
אני אומר לך אני מסדר אותך (ורועי אל תדאג אתה ואחות של דפנה) עם
איזה מישהיא :)


אחי סדר לי גם איזה אחות של דפנה... :)
KrazyDJs
מזל"ט אחוקים...[ כנראה באיחור..חפיף ] :happy2:
luckystrike
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מורן...
אולי נשדך בין צח לחבר של אריק?!
שניהם חולי נפש לגמרי!!!!

מי מסתכל על זה בכלל צח!@?#@#?$?@#$!#$^?#$%?$?!@#?!@#?$?@#$?!@#!@#?$@#?
זאת הייתה אחת מהיציאות הדפוקות של חבר של אריק!!!



אשכרה המגעיל ההוא דיבר על הזיין שלו כאילו הוא מת ללקק
לו או משהוא כזה ... אריק מאיפהה הבאת אותו ?
למרות שהיה צחוקים ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אחי סדר לי גם איזה אחות של דפנה... :)


הלו הלו...
הוא הבטיח לי אחות של דפנה... :)

luckystrike
יו מוצצי דם !
אף אחד לא מקבל אף אחות !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
יו מוצצי דם !
אף אחד לא מקבל אף אחות !


שוב לכלכת...
אין לך מה לדבר איתי!!!!!
טיפש ברזיות!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement