return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Engeland , the UK !?!? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Creamfields23
En toen was mijn character geboren!!!!:D :D :D Cream is inderdaad dicht:( :( :( wilde er ooit nog een keer naar toe!!! En met MOS gaat het volgens mij ook niet erg goed want heb laatst bij de free recordshop heel de collectie van 2002 gekocht voor 7 euro de stuk kopie toch!!!!

CREAMFIELDS GA IK ZEKER OOIT NOG EEN KEER BEZOEKEN!!! IS UN MUST FOR ME!!

Oh ja en nog iets volgens mij komt HED KANDI ook uit the UK is een behoorlijke opmars in Nederland aan het maken (Let wel op sinds het is opgepikt door wannahaves zal het publiek met het enorme air imago behoorlijk de pan uit rijzen) :D :D :D Just be prepared!!!!
Spad
Did somebody say Gatecrasher?
tijs08
quote:
Originally posted by Spad
Did somebody say Gatecrasher?


must go there sometimes! man, you've got an awesome sig :stongue:

Bouma-Bros.. al iets bekend over Godskitchen Global Gatethering?? :rolleyes:
Bouma-Bros
quote:
Originally posted by tijs08
must go there sometimes! man, you've got an awesome sig :stongue:

Bouma-Bros.. al iets bekend over Godskitchen Global Gatethering?? :rolleyes:


Binnen een paar weken is de line-up bekend en dan komt ook direct de info over de busreis hier te staan....

ff geduld nog :D
Optimus
godver, kreeg ik gister tehoren dat Sound/Vision in mijn stadje net op 26 juli is....:whip: de dag van Global Gathering dus:( Als dat laatste doorgaat, ben ik natuurlijk erbij in the UK:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Binnen een paar weken is de line-up bekend en dan komt ook direct de info over de busreis hier te staan....

ff geduld nog :D


Schrijf mij sowieso maar op de lijst.
Heb binnenkort waarschijnlijk geen internet meer, dus dan kan ik dit minder checken.
Optimus
he vanaf wanneer zit je nou in DH?:D Ik wil wel ff langskomen op je afstudeerplek:D En als je inet wilt kom je maar op mijn hogeschool internetten, mijn inlog kan je zo krijgen:D

En BOuma Bros, ik mag ook alvast op de lijst hoor!:)
SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
he vanaf wanneer zit je nou in DH?:D Ik wil wel ff langskomen op je afstudeerplek:D En als je inet wilt kom je maar op mijn hogeschool internetten, mijn inlog kan je zo krijgen:D

En BOuma Bros, ik mag ook alvast op de lijst hoor!:)


Zie andere thread :D
Spad
quote:
Originally posted by tijs08
must go there sometimes! man, you've got an awesome sig :stongue:

Bouma-Bros.. al iets bekend over Godskitchen Global Gatethering?? :rolleyes:


I'd hurry up then if I were you. Doesn't looks like it's going to be around much longer :( You should definetly come to Global Gathering!!

Hope to see some of you on the 10th for Tiesto :D
eieregooie
quote:
Originally posted by Optimus
he vanaf wanneer zit je nou in DH?:D Ik wil wel ff langskomen op je afstudeerplek:D

Jaaa! Gaan we samen bij Snuggle op de koffie :D

Bouma-Bros
We hebben vernomen dat in ieder geval de volgende namen op GKGG aanwezig zullen zijn:

*Tiesto
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
*Carl Cox
*Roger Sanchez
*Cassius
*Eric Morillo


Arena's:

*Global
*Godskitchen
*Gallery
*Bedrock
*Sunny D
*Helter Skelter
*Bora Bora Beach Bar

:tongue2
Dj Lex
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
We hebben vernomen dat in ieder geval de volgende namen op GKGG aanwezig zullen zijn:

*Tiesto
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
*Carl Cox
*Roger Sanchez
*Cassius
*Eric Morillo

:tongue2


Dat is persoonlijk voor mij al 10x beter dan de hele line-up van Homelands
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement