|
Engeland , the UK !?!? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
We hebben vernomen dat in ieder geval de volgende namen op GKGG aanwezig zullen zijn:
*Tiesto
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
*Carl Cox
*Roger Sanchez
*Cassius
*Eric Morillo
:tongue2 |
Vet! Carl Cox is VET! MOOOOOOOOOOOI dat die er ook is! Daar ben ik dan echt wel zeker bij :) Tiesto is ook wel leuk... Armin en Ferry kan je altijd zien.
| quote: | Originally posted by eieregooie
Jaaa! Gaan we samen bij Snuggle op de koffie :D |
Kom maar langs :) |
|
|
| Optimus |
op het politiebureau he?:D Kom ik ff een scene trappen:D
En die voorlopige line up ziet er goed uit!!! :eek: :cool: :D :crazy: |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
op het politiebureau he?:D Kom ik ff een scene trappen:D
En die voorlopige line up ziet er goed uit!!! :eek: :cool: :D :crazy: |
Ik laat je meteen oppakken voor al die pillen :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
We hebben vernomen dat in ieder geval de volgende namen op GKGG aanwezig zullen zijn:
*Tiesto
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
|
mmmmmmmmmmmmmmmjammie! (ja misschien niet bijzonder om ze te zien, maar alle drie op 1 festival kom je niet snel tegen!)
nog 3 namen die bevestigd zijn:
Marco V
Montana
Jon 'O Bir |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by Spad
I'd hurry up then if I were you. Doesn't looks like it's going to be around much longer :( You should definetly come to Global Gathering!!
Hope to see some of you on the 10th for Tiesto :D |
You'll will see me..if I don't miss the meeting:rolleyes:
Misschien een heel dom vraagje..maar is global gathering een soort sensation(kwa opbouw, 1 zaal) of zijn het meerdere zalen met verschillende stijlen (a la innercity)
Zelfde vraag geldt voor de gatecrasher, met hun feesten in de NEC
Greetz Muppet |
|
|
| basvh |
| als dit de line up wordt ben ik er dus zker bij of niet snitzke?? Ik denk dat je alvast je ma moet gaan ompraten!! |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by basvh
als dit de line up wordt ben ik er dus zker bij of niet snitzke?? Ik denk dat je alvast je ma moet gaan ompraten!! |
JAZEKER WEL!! OOK AL IS MA NIE OM TE LULLUH< HIER HEK WEL ENIGE RUZIE VOOR OVER:eyespop: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Muppet
You'll will see me..if I don't miss the meeting:rolleyes:
Misschien een heel dom vraagje..maar is global gathering een soort sensation(kwa opbouw, 1 zaal) of zijn het meerdere zalen met verschillende stijlen (a la innercity)
Zelfde vraag geldt voor de gatecrasher, met hun feesten in de NEC
Greetz Muppet |
dit zijn FESTIVALS........buiten dus :thepirate
NEC is zoals Jaarbeurs ;) |
|
|
| Bouma-Bros |
ff een update voor Godskitchen Global Gathering.... :D
Deze namen zijn in ieder geval zeker in de 8 Arena's, in totaal komen er ongeveer 100 DJ's:
Global
*Carl Cox
*Adam Beyer
*Richie Hawtin
Godskitchen
*Tiesto
*Armin Van Buuren
*Ferry Corsten
*Judge Jules
*Fergie
The Gallery
*Nick Warren
*Sister Bliss
*Xpress 2
*Scot Project
*Petrae Foy
Bedrock
*John Digweed
*Steve Lawler
*Hernan Cattaneo
*Phil Thompson
Sundissential (Hardhouse)
Babooshka
*Roger Sanchez
*Erick Morillo
*Cassius
Helter Skelter (Drum n Bass)
Bora Bora Beach Bar :D
Zaterdag 26 juli 16.00 uur tot zondag 27 juli 07.00 uur, cappaciteit 35.000 mensen :eyespop: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
ff een update voor Godskitchen Global Gathering.... :D
Deze namen zijn in ieder geval zeker in de 8 Arena's, in totaal komen er ongeveer 100 DJ's:
Global
*Carl Cox
*Adam Beyer
*Richie Hawtin
Godskitchen
*Tiesto
*Judge Jules
*Fergie
The Gallery
*Nick Warren
*Sister Bliss
*Xpress 2
*Scot Project
*Petrae Foy
Bedrock
*John Digweed
*Steve Lawler
*Hernan Cattaneo
*Phil Thompson
Sundissential
Babooshka
Helter Skelter (Drum n Bass)
Bora Bora Beach Bar :D
Zaterdag 26 juli 16.00 uur tot zondag 27 juli 07.00 uur, cappaciteit 35.000 mensen :eyespop: |
16 tot 7 uur??? damn die engelse weten wel hoe je een feestje moet organiseren!!
en dan nog een hardhouse area WOIEOOEOEOEOEOEOEIewe |
|
|
| Biohazard |
The Gallery
*Nick Warren
*Sister Bliss
*Xpress 2
*Scot Project
*Petrae Foy
Is het mij, of past Scot Project totaal niet tussen die andere DJs (Ik weet niet wat Petrae Foy zn stijl is) |
|
|
| snitz |
| quote: | Originally posted by Bouma-Bros
ff een update voor Godskitchen Global Gathering.... :D
Deze namen zijn in ieder geval zeker in de 8 Arena's, in totaal komen er ongeveer 100 DJ's:
Global
*Carl Cox
*Adam Beyer
*Richie Hawtin
Godskitchen
*Tiesto
*Judge Jules
*Fergie
The Gallery
*Nick Warren
*Sister Bliss
*Xpress 2
*Scot Project
*Petrae Foy
Bedrock
*John Digweed
*Steve Lawler
*Hernan Cattaneo
*Phil Thompson
Sundissential (Hardhouse)
Babooshka
*Roger Sanchez
*Erick Morillo
*Cassius
Helter Skelter (Drum n Bass)
Bora Bora Beach Bar :D
Zaterdag 26 juli 16.00 uur tot zondag 27 juli 07.00 uur, cappaciteit 35.000 mensen :eyespop: |
das een verdraaid mooie lineup:eyespop: |
|
|
|
|