|
ארטיקים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וזה למה אני כל כך אוהב את הגלידה אוריאו של מקדונלנדס |
תכלס
למרות שאני תמיד מוסיף גם
CRUNCH
שזה גם בן זונה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
אבטיח על מקל
כאלו דההההההההההההה |
זה מזכיר לי את הבדיחה הזאת שאתה בא למישהו ואומר לו לשים אצבע מתחת לגרון שלו...
ואז אחרי שהוא שם אתה עושה לו
ארטיק קופיקו... או קופיקו על מקל
משעשע לפעמים :D |
|
|
| itamarsan |
טווובב אני אוהב רק בן אנד ג'ריססססססססס
שולטיםםםםםם |
|
|
| DjChook |
אחי הכותרת היא ארטיקים
ולא גלידות
ות'אמת בנאנדג'ריס קרם עוגיות זה אחד הנדירים |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
--------
זה לא ממש קשור.. אבל אני מתכנן כבר כמה זמן לקחת 50 שקל ולקנות 10 חבילות של עוגיות אוריאו
הככייייי טעים בעולללללםםםםם!!!
זה כזה טעים..
ההורים שלי כל פעם שהם עושים קניות הם קונים לי חבילה אולי שניים אבל זה נגמר תוך שניה למה אני טורף את זה כמו משוגע...
קיצור רעיון טוב לא??? |
אחי רעיון בסט !
תעשה את זה !
ככה עשיתי עם מסטיקים !
תמיד אני בולס בלי סוף - הלכתי לסופר קניתי באיזה 50 שקל
חבילות אורביט מילאתי מגירה שלמה בחדר ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אחי רעיון בסט !
תעשה את זה !
ככה עשיתי עם מסטיקים !
תמיד אני בולס בלי סוף - הלכתי לסופר קניתי באיזה 50 שקל
חבילות אורביט מילאתי מגירה שלמה בחדר ...
:) |
בזולה של חברים שלי... איפה שעכשיו הייתי
יש איזה 50 קופסאות של אורביט... טוחן שם מסטיקים
אבל הם נראה לי דפקו את זה :) |
|
|
| Ariels |
עזבו שטויות תאמינו לי צריך את הארטיקים של הסוכריות להשים בבתי ספר וחטיבות ביננים עם אקסטות או טריפים בפנים
ק-ט-ל-נ-י
וגם אם יהיה רשום על האריזה של הארטיק, אקסטה או טריפ או קוק או קריסטל או אנג'ל אף אחד לא יחשוד זה השמות שרצים היום
או אני זוכר את השלוקים שהיו פעם בבית ספר, אפשר לחדש את זה עם "מרכיב פעיל" נקרא לזה ככה ולקרוא לזה
"שקית כיף"
;) :stongue: :disbelief :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
עזבו שטויות תאמינו לי צריך את הארטיקים של הסוכריות להשים בבתי ספר וחטיבות ביננים עם אקסטות או טריפים בפנים
ק-ט-ל-נ-י
וגם אם יהיה רשום על האריזה של הארטיק, אקסטה או טריפ או קוק או קריסטל או אנג'ל אף אחד לא יחשוד זה השמות שרצים היום
או אני זוכר את השלוקים שהיו פעם בבית ספר, אפשר לחדש את זה עם "מרכיב פעיל" נקרא לזה ככה ולקרוא לזה
"שקית כיף"
;) :stongue: :disbelief :crazy: |
ביאסת אותי עכשיו...
אני עוד חשבתי שאתה שרוט טבעי |
|
|
| Ariels |
אל תדאג...אני נקי
טבעי, אסלי אחושרמוטה |
|
|
| Tarantula |
ייאאאממיייייייי
איזה חשק עשיתם לי עכשיו!@#
ייווואוווו.. בא לי בא לי בא לי
טוב הלכתי לחפש ארטיק
יאמי יאמי יאמי חולה על ארטיקים, אפילו
באמצע החורף אני אוהבת אותם
אוכלת עד שהנשמה שלי מתחילה לקפוא, ואני הולכת כולי רועדת...
גגאאדדד בא לי ארטיק!@!@$@@$ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייאאאממיייייייי
איזה חשק עשיתם לי עכשיו!@#
ייווואוווו.. בא לי בא לי בא לי
טוב הלכתי לחפש ארטיק
יאמי יאמי יאמי חולה על ארטיקים, אפילו
באמצע החורף אני אוהבת אותם
אוכלת עד שהנשמה שלי מתחילה לקפוא, ואני הולכת כולי רועדת...
גגאאדדד בא לי ארטיק!@!@$@@$ |
רק אל תגמרי פה...
כולה ארטיק :D |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
רק אל תגמרי פה...
כולה ארטיק :D |
אל תעליב ככה ארטיק
זה המצרח הכי נרכש נראה לי בקיץ...
יאמי יאמי:toothless :p
אווווףףףף.. עוד פעם עשיתי לי חשק לארטיק... |
|
|
|
|