| luckystrike |
וואי ט'רד טוב !
אחלה רעיון ארטיק פסק-זמן ... באמת לא טעים ?!?
נשמע טוב ...
אאאאאאההההה אני רוצה ארטיק !!!
אבל בזמן האחרון המחירים יקרים רצח ! איזה 10 שקל
לארטיק נורמלי מסכן ! איזה הגמה אלוהים !
אני אומר לקחת כוס חד פעמית לשים סירופ פטל ומיים
ולתקוע בפריזר עם כפית ואז חוזרים לילדות ולגיל 3
ואוכלים קרטיב מאולתר ... :)
מישהוא טעם את הסדרה החדשה של המגנומים למינהם ? |
|
|