|
אפטר-שייב ! או-דה-טואלט! דאורדורנט !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
טוב עוד ט'רד למשפחת הלא-שימושיים !
אחרי הבגדים והכל ! :)
טוב אז ככה - איזה אפטר שייב אתם מעדיפים ?
אני בעיקרון מעדיף או-דה-טואלט כי זה נשאר יותר זמן
למרות שזה עולה יותר זה תמיד יותר טוב ...
יש לי פווווול
הכי טובים לדעתי
דוידוף , פולו-ספורט , סקולפטור !
הם השלושה המנצחים !
יש עוד הרבה נחמדים שיש לי אבל אני מת על השלושה האלה
טומי , דולצ'ה גבאנה הישן , ג'יו , אימפריום , הוגו-בוס
איטרנטיני,אסקייפ ויש את הזולים שיש לי - אדם , הארלי דייוידסון
וזהו נראה לי !
יש לי אימפריה :)
ואני שונא את המסריחים של קיווין קליין !
לא יודע למה ...
דאורדורנט - אין על פולו-ספורט !
וסטיק זה מגעיל !
ספריי יותר מרענן :)
טוב מה העדפותיכם ! כולל בנות ! .......
:clown: |
|
|
| Shahar |
מה נסגר איתך כל שניה תשם לי פה טרד מוזר אחר..
בושם
אממ.. זאן פול גוטיה
CK
או הוגו |
|
|
| Scorchio |
די נו עוד שנייה נפתח טרד על תחתונים
בוקסר או טנגה
חלאס@#$ |
|
|
| TranceGiant |
deodorant Axe (got that in israel?)
eau the toilette Armani
After shave Bvlgari |
|
|
| Hell_Copter |
אני עם דוידוף שזה בסט של דבר!!
וספיד סטיק ג'ל... |
|
|
| DjNumShum |
שלושה?
dolce & gabbana
212
דוידוף
אניא ספן בשמים
יש לי איזה 21 !
אה שכחתי לציין למעלה את אחד האהובים ביותר
GIO |
|
|
| Q-PiXeL |
כדאי לקנות ת
hugo
הכתום כמו כדור כזה כזה
?
יש לו ריח נחמד
וגם היגואר יש לו ריח טוב
תאמת אני כבר מבולבל מכל הבשים כי הבתחלה לכולם יש ריח מסריח אבל אחרי כמה זמן נהיה ריח טוב... |
|
|
| DjChook |
| אני משתמש בסטיק של פולו ספורט :) |
|
|
| nesher |
כל ההוגו למיניהם אני חולה עליהם
Joop , 202
אה
Rochas , אם כותבים ככה
אחד הכי טובים שיש
איסימיאקי
יש פוללל טובים |
|
|
| luckystrike |
צח אני זבל אם אתה לא לובש חוטיני ...
JOOP
זה מגעיל אחושרמוטה
אחד הבשמים היותר גועל נפש שאני מכיר זה ג'ופ ...
212 אני גם שונא
יש לי את שניהם שהביאו לי מתנה ... הם כמו חדשים
פעם אחת לא נגעתי בהם ...
איסימיאקי סוף הדרך |
|
|
| KrazyDJs |
Hugo Boss Dark Blue
די נחמד...
ומשתמש בספיד סטיק רגיל... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
JOOP
זה מגעיל אחושרמוטה
אחד הבשמים היותר גועל נפש שאני מכיר זה ג'ופ ...
|
והוא גם ממקסס לא משהו :wtf:
מורן אם יש לך כל כך הרבה בשמים שאתה לא יורק לכיוון שלהם אז תן בי אותם... אולי אני יאהב :) |
|
|
|
|