|
Sensation 2003
|
View this Thread in Original format
| impulze |
| hur många får man se i amsterdam den 5 juli då? skulle vilja se en lineup :) fast den spelar ingen roll, i'll be there anyway :P p.s tack alla TA's som delade den 29onde i nacka med mig, det var magiskt.. puss |
|
|
| P4z! |
| Jag åker förmodligen om de arrangerar en bussresa dit :) |
|
|
| Trance Christer |
| jag måste dit i år .Var i nacka förra helgen underbart :) |
|
|
| ScuL |
jag är inte säkert ännu om jag åker..
line-uppen är okänt och jag hoppas inte att det blir så cheesy som förra året.. bortsett från detta är det en underbart belevelse.
man ska varit då minst en gång i sitt liv.
jag var då förra året alltså jag vet hur det känns :)
för att jag är medlem med ID&T magazine får jag 10€ rabatt och en gratis DVD när jag åker men ändå kan jag inte besluta ännu :) |
|
|
| impulze |
| lineupen white edition 2001 var grym, hoppas det blir nåt åt det hållet.. det viktiga att tempot hålls jämt, inte för hårt och inte för klent.. det återstår att se! :P hursomhelst åker jag dit no mather ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by P4z!
Jag åker förmodligen om de arrangerar en bussresa dit :) |
word!
Jag skulle väl kunna åka bil dit också, men problemet är att polarna möjligtvis bangar ur.
Och en bussresa är ju jävligt kul förövrigt också! :D |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
word!
Jag skulle väl kunna åka bil dit också, men problemet är att polarna möjligtvis bangar ur.
Och en bussresa är ju jävligt kul förövrigt också! :D |
Jag har för mig att TC redan har bestämt att de ska arra en buss dit :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by P4z!
Jag har för mig att TC redan har bestämt att de ska arra en buss dit :D |
Helt grymt! :) |
|
|
| zamson |
| funderar på att bila ned tillamsterdam...kul grej i sig liksom.. problemet är att man måste ju bo där nån natt iaf innan man åker hem minst...och vart fan ska man göra det några förslag?? Man kanske ska klippa bussen annars! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by zamson
funderar på att bila ned tillamsterdam...kul grej i sig liksom.. problemet är att man måste ju bo där nån natt iaf innan man åker hem minst...och vart fan ska man göra det några förslag?? Man kanske ska klippa bussen annars! |
finns ju vandrarhem överallt därnere, så det är ju det minsta problemet.. ;) |
|
|
| mindshooter |
| Det lutar åt att jag ska på denna.... mycket möjligt att det blir med stevo oxå :) vi får se vi får se.... |
|
|
| P4z! |
| quote: | Originally posted by zamson
funderar på att bila ned tillamsterdam...kul grej i sig liksom.. problemet är att man måste ju bo där nån natt iaf innan man åker hem minst...och vart fan ska man göra det några förslag?? Man kanske ska klippa bussen annars! |
Kolla in den HÄR sidan :) |
|
|
|
|