|
Sommige mensen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jploveparade |
| quote: | Originally posted by Optimus
gewoon in je temporary internet files kijken... daar staat dat plaatje in:) |
Explorer balk - View - Source... |
|
|
| robin |
| das geen probleem hor t gaat mij dr meer om dat zij ONS (iedereen dus) voor lozer uit druft te maken.. en ja k ga HET zeker opgeven voor spam :mad: |
|
|
| Original |
Inderdaad TE triest voor woorden.
hoe simpel kan je zijn, ouders zullen ook wel niet helemaal 100% zijn of die hebben dat kind al afgeschreven.
en waar komt al dat fanatisme vandaag zeg..jezus
:whip: :whip: :whip: |
|
|
| New Wave |
mwhehe sjek die foto.
Allemaal kiddies van 16 :) |
|
|
| MaGiK54 |
Wat een zielig figuren zeg. Achtergestelde boeren uit een verlaten gat. Als ze zo stoer zijn moeten ze zo een half uurtje op de Haagse Markt gaan lopen, kijken wat voor een effect dat geeft Als ik zo rond had gelopen toen ik 16 a 17 was had die ouwe van me waarschijnlijk me beide stokken gebroken. Te triest voor woorden dit.
Kennen we deze site niet opgeven aan één of andere anti-rascime groepering. Wordt ze misschien wel aangeklaagt voor rascisme :D |
|
|
| arj1o1 |
zo wordt de hele hardcore altijd weer verpest
komt trouwens van MoH forum of niet? |
|
|
| magrec |
Nou euh
zat eerst op weak-link rond te neuzelen en daar werd ik doorverwezen naar een topic op start2dance en toen klikte ik daar op een link en toen kwam ik op deze website terecht :D |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by arj1o1
zoeits verpest dus de hele hardcore
komt trouwens van MOH forum of niet? |
w8 ff ik las het niet goed, ow hier staatie nog een keer! en nog een keer! en nog een keer:toothless :p
on topiq: idd heel triest dit, ik lach zulke mensen echt uit. |
|
|
| M5 |
| Oorbellenvolk :haha: :haha: |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Woonplaats: LJOUWERT de GEKSTEEEEEEE!!!
Favoriete auto: Golf GTI
:D :p zegt genoeg. Edward Norton is trouwens wel een vet goeie acteur, maar dat terzijde :p
PS: mensen die in Ljouwert wonen of een Golf GTI hebben en wel normaal zijn voel je niet aangesproken... |
Hey Gozer wil je klappen ofzo :stongue: Liwwadduh IS gewoon de gekste :D Beetje jammer dat ze t Ljouwert noemt, geeft alweer aan wat voor sneu lui t zijn :D
Ken r wel van gezicht. Had afgelopen za-dag een gabberfeestje ('94-'99) en die lui stonden allemaal VET verbaasd te kijken hoe wij (de ECHTE oldstyle hooligans) helemaal uit ons dak gingen op de platen van VER voor hun tijd :D weeeeeeeeeeeeeee
OPTIEFEN achterlijke nep-neo's :rolleyes: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ken r wel van gezicht. Had afgelopen za-dag een gabberfeestje ('94-'99) en die lui stonden allemaal VET verbaasd te kijken hoe wij (de ECHTE oldstyle hooligans) helemaal uit ons dak gingen op de platen van VER voor hun tijd :D weeeeeeeeeeeeeee
|
hakken doen der nog maar weinig.
Laats was ik op een studentenfeestje in Utrecht en toen werdt der wat happy hardcore gedraait, dus ik efef stevig hakken..........NIEMAND........helemaal niemand die het deed..........stonden ze allemaal te kijken :s
Ook een keer in de klaveet.......komen allemala van die lonsdale sukkels die denken dat ze gabber zijn.......sta je daar efef te hakken....lopen ze je vaag aan te kijken van "tjezz jong, hou eens op, WAT DOE JE?"
Kutkneuzen.....pubertjes eerste klas |
|
|
| robin |
| het is 18 btw.. en dr broer, ook lonsdale petje op.. ze had 6 broers ofzo stond dr.. hele familie zal wel zo zijn.. :( |
|
|
|
|