return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Sommige mensen (pg. 3)
View this Thread in Original format
Miss Proximus
quote:
Originally posted by MaGiK54
Achtergestelde boeren uit een verlaten gat.



Misschien dat je dat ff kunt her-formuleren, want dat is wel MIJN stad die je ff naarbeneden haalt ;)


niet dat ik hier nou m'n hele leven blijf wonen :nervous:

Maar goed, dat wij nou in het buitenland wonen betekent niet dat we allemaal boeren zijn :stongue: ik voel me trouwens toch niet aangesproken dus wat doe ik hier eigenlijk :conf: :stongue:
JunKX
Gisteravond even de link bekeken. Wat een triest wijf. Echt compleet losgeslagen van deze aardbol... en het ergste is... ik kom dat gespuis dagelijks tegen..

Zo loopt er hier een halve neger/chinees rond met witte veters, de hollandse vlaggen op zijn "bomba" en weet ik veel wat nog meer. Als ik zo'n jongen zie dan denk ik echt "OMG JIJ HEBT HET ECHT NIET BEGREPEN". Ik ben tegen de doodstraf, maar op zulke momenten :whip:

Ik wil toch ff een kanttekening plaatsen bij die opmerking dat ze in Friesland erg achterlopen. Das niet helemaal waar :) Er zijn ook mensen die WEL meelopen met de huidige muziek "golf". Het klopt dat hardcore hier nog steeds populair is, maar dat betekent nog niet dat al die mensen die naar die muziek luisteren nazi's zijn. Er zitten ook een goede mensen tussen en voor hun vind ik dit soort dingen ook verneukertatieft.
Zij houden gewoon echt van die muziek, zonder al die racistische . Zij zijn steeds het slachtoffer van dit soort (zwaar ontspoorde) mensen. Het probleem is een beetje dat mensen er niets meer aan willen (durfen?) te doen.

Het enige wat ik nooit begrepen heb, is waarom hardcore zo'n "goed" aangrijpingspunt is voor dit soort sukkels. Is het vanwege het feit dat hardcore "puur nederlandse" muziek is?

/me wonders....
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by JunKX
Ik wil toch ff een kanttekening plaatsen bij die opmerking dat ze in Friesland erg achterlopen. Das niet helemaal waar :) Er zijn ook mensen die WEL meelopen met de huidige muziek "golf". Het klopt dat hardcore hier nog steeds populair is, maar dat betekent nog niet dat al die mensen die naar die muziek luisteren nazi's zijn. Er zitten ook een goede mensen tussen en voor hun vind ik dit soort dingen ook verneukertatieft.
Zij houden gewoon echt van die muziek, zonder al die racistische . Zij zijn steeds het slachtoffer van dit soort (zwaar ontspoorde) mensen. Het probleem is een beetje dat mensen er niets meer aan willen (durfen?) te doen.


hier ben ik het helemaal met je eens wieger, we zijn niet allemaal zoals hun.
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by JunKX
Ik wil toch ff een kanttekening plaatsen bij die opmerking dat ze in Friesland erg achterlopen. Das niet helemaal waar :) Er zijn ook mensen die WEL meelopen met de huidige muziek "golf". Het klopt dat hardcore hier nog steeds populair is, maar dat betekent nog niet dat al die mensen die naar die muziek luisteren nazi's zijn. Er zitten ook een goede mensen tussen en voor hun vind ik dit soort dingen ook verneukertatieft.
Zij houden gewoon echt van die muziek, zonder al die racistische . Zij zijn steeds het slachtoffer van dit soort (zwaar ontspoorde) mensen. Het probleem is een beetje dat mensen er niets meer aan willen (durfen?) te doen.


hier ben ik het helemaal met je eens wieger, we zijn niet allemaal zoals hun.
MaGiK54
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Misschien dat je dat ff kunt her-formuleren, want dat is wel MIJN stad die je ff naarbeneden haalt ;)


niet dat ik hier nou m'n hele leven blijf wonen :nervous:

Maar goed, dat wij nou in het buitenland wonen betekent niet dat we allemaal boeren zijn :stongue: ik voel me trouwens toch niet aangesproken dus wat doe ik hier eigenlijk :conf: :stongue:


Mijn Fries is niet zo goed, dus had ik de term LJOUWERT niet vertaald in Leeuwarden, maar als klein gat ;) Leeuwarden valt nog wel mee als gat, maar het zijn en blijven buitenlandse boeren die er wonen :crazy: :D ;)

Maar ff op Junkx opmerkingen in te gaan. Tis jammer dat de neo-nazi's de "gewone mensen" die van gabber houden ook in een kwaad daglicht zetten. Maar ja zo zit de maatschappij jammer genoeg in elkaar. Er hoeft maar een klein gedeelte van een bepaalde (bevolkings)groep iets verkeerd te doen en de hele (bevolkings)groep wordt erop aangekeken.
SnuggLe
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ken r wel van gezicht. Had afgelopen za-dag een gabberfeestje ('94-'99) en die lui stonden allemaal VET verbaasd te kijken hoe wij (de ECHTE oldstyle hooligans) helemaal uit ons dak gingen op de platen van VER voor hun tijd :D weeeeeeeeeeeeeee



Das inderdaad helemaal GEWELDIG! :)
Vind ik zo mooi, allemaal van die hardcore hooligans, die zichzelf helemaal de bom vinden...en dan kennen ze "The House of God" of "Pullover" niet eens. :eyes:
Dat moet je gewoon kennen :)
Pjotr G
:) die moeten eigenlijk idd gewoon iedereen met een gezonde interesse in dance muziek kennen, niet alleen de hardcore mensen :)


om maar gelijk ff door te schieten naar geweldige nr's als "Josh Wink - Higher state of consciousness" en "LFO - LFO". Ok niet alom bekend, maar mensen die hun geschiedenis willen kennen.....:)
Donna
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Nee, ik snap ook niet echt waarom je dat hier neerpleurt. Zo krijgen dat soort mensen alleen maar meer aandacht!


Naja das heel makkelijk te verklaren hoor...
Mensen hebben t af en toe ff nodig te flamen,en aangezien we hier allemaal int gareel moeten lopen gaan mensen lopen zoeken om toch now and then hun portie afreageer materiaal te vinden.

Je kunt beter irl een leven zonder geflame hebben en je op inet ff lekker laten gaan dan je op inet als een brave burger te gedragen en je leven gebruiken om af te reageren wat je op inet niet zou kunnen.

IEDEREEN moet soms iets wat ze niet uiten om welke reden dan ook afreageren door iets anders daarvoor te pakken,en dat word nu onbewust van andere fora getrokken zodat hier alles vooral vredig en kalm blijft.

Een ingedut ouwelullen zooitje word t hier waarvoor ik me zelfs te jong begin te voelen.
En daarom blijf ik er WEL dwars tegenin gaan als ik dat zo voel,dan flamen ze maar terug,gimme food:)
Ik voel at least dat ik leef,en daar komt bij,ik verlang van niemand dat ze me aardig vinden of lief tegen me doen als dat niet zo gevoelt word,zal mij een worst wezen,en zo leef ik irl ook.

Dit soort threads horen niet op dit forum nee,maar menselijk wezen ook niet:)
Trance is emotionele muziek,wat vaak ook emotionele ppl aan zich bind,emotionele ppls uiten graag hun meuk,zowel positief als negatief en altijd maar word dat de kop ingedrukt door een paar mensen die zelf t hardst op de vlucht zijn voor hun eigen gevoellens die er echt we zitten.

En andere ppl in principe verbieden te uiten wat ze zelf niet durven/kunnen/willen is best wel kansloos...
Dr. Kuipers
Jezus wat een wijf zeg...:eyes: :conf:

Maar wel lekker hardcore nummertje zit er achter :D
mantisnl
quote:
Originally posted by JunKX
Ik wil toch ff een kanttekening plaatsen bij die opmerking dat ze in Friesland erg achterlopen. Das niet helemaal waar :) Er zijn ook mensen die WEL meelopen met de huidige muziek "golf". Het klopt dat hardcore hier nog steeds populair is, maar dat betekent nog niet dat al die mensen die naar die muziek luisteren nazi's zijn. Er zitten ook een goede mensen tussen en voor hun vind ik dit soort dingen ook verneukertatieft.
Zij houden gewoon echt van die muziek, zonder al die racistische . Zij zijn steeds het slachtoffer van dit soort (zwaar ontspoorde) mensen. Het probleem is een beetje dat mensen er niets meer aan willen (durfen?) te doen.


zo is het nou ook in limburg! ik weet niet of jullie het meegekregen hebben, maar in toen er moh was in eindhoven (vorige maand ergens) was er gelijk een demonstratie tegen racisme in eindhoven, en er gingen van die kneuzen hier uit de buurt naartoe, puur en alleen om buiten te blijven staan en te knokken, wapens mee en alles.. dat noem ik echt niet meer normaal! triest gewoon:(

magrec
quote:
Originally posted by Donna
Naja das heel makkelijk te verklaren hoor...
Mensen hebben t af en toe ff nodig te flamen,en aangezien we hier allemaal int gareel moeten lopen gaan mensen lopen zoeken om toch now and then hun portie afreageer materiaal te vinden.

Je kunt beter irl een leven zonder geflame hebben en je op inet ff lekker laten gaan dan je op inet als een brave burger te gedragen en je leven gebruiken om af te reageren wat je op inet niet zou kunnen.

IEDEREEN moet soms iets wat ze niet uiten om welke reden dan ook afreageren door iets anders daarvoor te pakken,en dat word nu onbewust van andere fora getrokken zodat hier alles vooral vredig en kalm blijft.

Een ingedut ouwelullen zooitje word t hier waarvoor ik me zelfs te jong begin te voelen.
En daarom blijf ik er WEL dwars tegenin gaan als ik dat zo voel,dan flamen ze maar terug,gimme food:)
Ik voel at least dat ik leef,en daar komt bij,ik verlang van niemand dat ze me aardig vinden of lief tegen me doen als dat niet zo gevoelt word,zal mij een worst wezen,en zo leef ik irl ook.

Dit soort threads horen niet op dit forum nee,maar menselijk wezen ook niet:)
Trance is emotionele muziek,wat vaak ook emotionele ppl aan zich bind,emotionele ppls uiten graag hun meuk,zowel positief als negatief en altijd maar word dat de kop ingedrukt door een paar mensen die zelf t hardst op de vlucht zijn voor hun eigen gevoellens die er echt we zitten.

En andere ppl in principe verbieden te uiten wat ze zelf niet durven/kunnen/willen is best wel kansloos...


Ik snap er geen van wat je bedoelt?:conf:
Blik
quote:
Originally posted by magrec
Ik snap er geen van wat je bedoelt?:conf:


je bent niet de enige :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement