|
Check Out My New Sig:!!!!)
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
| תגידו מה אתם חושבים חבר'ה מישהו עשה את זה בשבילי |
|
|
| Gil Shwarts |
מגניבבב
אבל נראה טיפה ארוך מדי...
בכל אופן
אחלה חתימה, תתחדש! |
|
|
| DjChook |
אחלה חתימה
ארוכה כן, אבל היא בגבול הטעם הטוב עדיין |
|
|
| Hell_Copter |
אני מניח שיש תמונה גם כי יש כזה איקס...
והכתב נחמד כזה.. אנערף :) |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני מניח שיש תמונה גם כי יש כזה איקס...
והכתב נחמד כזה.. אנערף :) |
גם לך יש כזה איקס............
בכל מקרה, חתימה יפה אחי
תתחדש |
|
|
| NyKoN |
תמונה בסטיייייל רציני
אהבתי
הכיתוב לא ממש הבנתי מה רצית בו.. |
|
|
| Rising |
אחלה חתימה...וכחו שנאמר כבר..גדולה מדי
| quote: | | i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!" |
WTF? :wtf: |
|
|
| Flotser |
מה זה עוד פעם סידרתם פה ה-י-ת-ו-ל המוני??
למה אני רואה רק:
X
:wtf: |
|
|
| ADiSH |
כל הזמן מהתלים פה בפורום הזה..
:tongue2 |
|
|
| Spyder |
the background is nice..
but can i make a sudgestion...
the wrods ont he spinny thing on the turn table.. dont make it stright.. make it arched... cuz it looks realy ed up when it's strigiht.. ;) :disbelief |
|
|
| Sm0keMachine |
אחלה חתימה..
אבל למה לא הכנסת לשם איזה דוגמנית כוסית?:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
אפרופו כוסיות
| quote: |  |
מי זאת?????
:crazy: :crazy: |
|
|
|
|