return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Check Out My New Sig:!!!!)
View this Thread in Original format
DJentlman
תגידו מה אתם חושבים חבר'ה מישהו עשה את זה בשבילי
Gil Shwarts
מגניבבב
אבל נראה טיפה ארוך מדי...
בכל אופן
אחלה חתימה, תתחדש!
DjChook
אחלה חתימה

ארוכה כן, אבל היא בגבול הטעם הטוב עדיין
Hell_Copter
אני מניח שיש תמונה גם כי יש כזה איקס...
והכתב נחמד כזה.. אנערף :)
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני מניח שיש תמונה גם כי יש כזה איקס...
והכתב נחמד כזה.. אנערף :)


גם לך יש כזה איקס............

בכל מקרה, חתימה יפה אחי
תתחדש
NyKoN
תמונה בסטיייייל רציני
אהבתי

הכיתוב לא ממש הבנתי מה רצית בו..
Rising
אחלה חתימה...וכחו שנאמר כבר..גדולה מדי

quote:
i'll keep this signature ti'll i wont feel any pain And Y? well I'M KICKING MYSELF CAUSE I KNOW THIS PLACE A LOT OF TIME AND NEVER ENTERED THE FORUMS OR DA CHAT!"


WTF? :wtf:
Flotser
מה זה עוד פעם סידרתם פה ה-י-ת-ו-ל המוני??

למה אני רואה רק:
X

:wtf:
ADiSH
כל הזמן מהתלים פה בפורום הזה..
:tongue2
Spyder
the background is nice..

but can i make a sudgestion...
the wrods ont he spinny thing on the turn table.. dont make it stright.. make it arched... cuz it looks realy ed up when it's strigiht..
;) :disbelief

Sm0keMachine
אחלה חתימה..
אבל למה לא הכנסת לשם איזה דוגמנית כוסית?:rolleyes:
NyKoN
אפרופו כוסיות

quote:


מי זאת?????
:crazy: :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement