return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
מכבי ת"א- מכבי חיפה!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מבין אותכם אבל

יש משחק הרבה יותר חשוב היום

גמר הליגה האנדריאטית !!!


אם זה היה כל כך חשוב לך היית יודע שקוראים לה הליגה האדריאטית
ראסמי זה משחק הרבה יותר חשוב
למי אכפת ממכבי חיפה ומכבי תל אביב בכדורגל
שישרפו מצדי... תאמינו לי שאני מעדיף את באר שבע מקום ראשון מאת שתי אלה
גועל נפש של קבוצות... מגעילות את הנשמה... הכל רק בשביל עוד כסף!!!
בעיקר הלוני המעפן הזה... צריך לסקול אותו באבנים... מוציא את החשק מהמשחק
DjNumShum
יש אלופה חדשה חברה
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש אלופה חדשה חברה


כן והיא מ-ת"א
והיא אדומה

וישלי את הג'וקר אפק המלך..........חבל שתאכלו קקי בדרבי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjNumShum
יש אלופה חדשה חברה


חכה עם זה...
המשחק רק ברבע השני...
וזאדאר גם מובילים בנתיים :D
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חכה עם זה...
המשחק רק ברבע השני...
וזאדאר גם מובילים בנתיים :D


טוב מאוד, לא מגיע למכבי בכדורסל שום תואר, הכל עובד שם על שחיתיות וכסף, איכסססססססססססססס נקודה שחורה בספורט בישראל, שמעון מזרחי הזה זה תועבה, חבל שרק כוח וכסף שולט שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
טוב מאוד, לא מגיע למכבי בכדורסל שום תואר, הכל עובד שם על שחיתיות וכסף, איכסססססססססססססס נקודה שחורה בספורט בישראל, שמעון מזרחי הזה זה תועבה, חבל שרק כוח וכסף שולט שם


לא לא לא...
לוני הרציקוביץ ומוישלה (אופניק) תאומים
הם לא מושחתים ולא מונעים על ידי כסף...
בכלל לא...
:rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by yahel222
אח אח לאיזה זמנים הגענו
עד לפני שנה בערך, הייתי אוהד מכבי היחידי פה
בתקופת השפל שאנשים פחדו לדבר רק אני הצפתי תפורום בשירי אהדה למכבי ונאצה על הפועל
אבל עכשיו שיש מצב לאליפות פתאום מתגלים עוד ועוד אוהדים (אריאל אחי בלי שתיעלב בחיים לא אמרת לי מילה על היותך צהוב ופתאום שם לי תמונות של שער 11)
בקיצר אני מרוצה העיקר שתבואו למגרש אני תכף יוצא מהבית, יש יתרון שגרים 5 דקות נסיעה באופנוע (לא כמו בלומפילד סעמק)
נתראה במקום הראשון



אני לא הייתי פה לפני שנה
אבל תמיד שייך למכבי... עוד מ95 כשראיתי אותם לוקחים את הגביע
זה היה המשחק הראשון שראיתי שלהם
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא לא לא...
לוני הרציקוביץ ומוישלה (אופניק) תאומים
הם לא מושחתים ולא מונעים על ידי כסף...
בכלל לא...
:rolleyes:


לא אמרתי שלא, תאומים סתם אוכל מלא סטייקים, אבללללללללל בכדורגל לעומת הכדורסל יש תחרות של לפחות 3 קבוצות, בכדורסל יש רק אחת וקוראים לה מכבי ת"א, נכון שהיא הקבוצה של ה"מדינה" אבל זה פשוט מגעיל
DjChook
טוב מכבי הפסידו

ת'אמת דיי הגיע להם

בורשטיין היה אפסס פשוט
Hell_Copter
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
לא אמרתי שלא, תאומים סתם אוכל מלא סטייקים, אבללללללללל בכדורגל לעומת הכדורסל יש תחרות של לפחות 3 קבוצות, בכדורסל יש רק אחת וקוראים לה מכבי ת"א, נכון שהיא הקבוצה של ה"מדינה" אבל זה פשוט מגעיל


אתה שרוט אה?!
עדיף שחיתות בקבוצה אחת מאשר ב 3
פשוט גועל נפש מה שהולך פה

KrazyDJs
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אתה שרוט אה?!
עדיף שחיתות בקבוצה אחת מאשר ב 3
פשוט גועל נפש מה שהולך פה


ראסמי !


כאילו...
הספורט הולך ומדרדר משנה לשנה
:p
בשביל המוזיקה צריכה לייצג אותנו בכבוד :)
ובשביל זה אנחנו כאן :crazy:
NyKoN
איך לעזאזל הט'רד הזה הפך ממשחק כדורגל (מדהים ד"ט) למשחק כדורסל דפוק?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement