|
מכבי ת"א- מכבי חיפה!!!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
מצטער שאני עושה את זה שוב
מי בא????
:D
שער 11 לשלטון! |
|
|
| AnthemFreak |
איך רציתי ללכת למשחק..
בסוף אני לא יכול ללכת
בטח יהיה משחק בן זונה
הלוואי ת"א ינצחו
שיהיה סבבה לכל מי שהולך
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| יווווו הלוואי ששתי הקבוצות יפסידו!!!!!:crazy: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יווווו הלוואי ששתי הקבוצות יפסידו!!!!!:crazy: |
חחחחחח
נכון
2 הקבוצות יפסידו
חחחחחחח |
|
|
| Ariels |
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שער 11 כבוד
.יש לי תוף קונגה אבל אני צריך עדין לאשר אותו
!!!!!!!! שער 11 באלאגן |
|
|
| DjChook |
סעמק אח שלי דפק אותי
אורן ואח שלו הולכים לשער 11
(בלי להגיד כלום, פעם שעברה הם קנו לי כרטיס)
ואח שלי קנה כרטיס עם חברים שלו לשער 3
אבל בתכלס לא יודע למה, אין אווירה של משחק מתקרב
שבוע לפני הדרבי התרגשתי
ועכשיו ... כלום
:( |
|
|
| Ariels |
אני חייב לאשר את התוף, וגם אין לי איך להביא אותו, ככה הייתי לוקח 567
אין לי עם מי לסוע
קוס עאמק |
|
|
| Hell_Copter |
עזבו אתכם מזה...
המשחק האמיתי ביום ראשון בין בני יהודה לביתר... :) |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מזה...
המשחק האמיתי ביום ראשון בין בני יהודה לביתר... :) |
?!!? מה זה ?! כדורגל ???? מי זה הקבוצות השכוחות אל האלה |
|
|
| KrazyDJs |
אני מבין שאני הנציד היחיד של מכיב חיפה כאן ?
בעעעעע
קדימה חיפה...
בעע
אני לבד כאן...איפה אתם ?
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני מבין שאני הנציד היחיד של מכיב חיפה כאן ?
בעעעעע
קדימה חיפה...
בעע
אני לבד כאן...איפה אתם ?
:rolleyes: |
אתה מאוד לבד ותמשיך להישאר לבד..
אני צופה 30 אלף של מכבי ובקושי 5000 של חיפה... |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by NyKoN
אתה מאוד לבד ותמשיך להישאר לבד..
אני צופה 30 אלף של מכבי ובקושי 5000 של חיפה... |
כן חפיף...
ת"א לא נתנו בכלל כרטיסים לחיפה
אבל מה שחשוב הוא זה מי ינצח..
ובואו לא נתווכח עכשיו
"ת"א יצנחו"
"חיפה ינצחו"
וכו'... |
|
|
|
|