return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
מכבי ת"א- מכבי חיפה!!!
View this Thread in Original format
NyKoN
מצטער שאני עושה את זה שוב
מי בא????
:D

שער 11 לשלטון!
AnthemFreak
איך רציתי ללכת למשחק..
בסוף אני לא יכול ללכת

בטח יהיה משחק בן זונה

הלוואי ת"א ינצחו

שיהיה סבבה לכל מי שהולך
:)
Hell_Copter
יווווו הלוואי ששתי הקבוצות יפסידו!!!!!:crazy:
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יווווו הלוואי ששתי הקבוצות יפסידו!!!!!:crazy:


חחחחחח
נכון
2 הקבוצות יפסידו
חחחחחחח
Ariels
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שער 11 כבוד

.יש לי תוף קונגה אבל אני צריך עדין לאשר אותו
!!!!!!!! שער 11 באלאגן
DjChook
סעמק אח שלי דפק אותי

אורן ואח שלו הולכים לשער 11
(בלי להגיד כלום, פעם שעברה הם קנו לי כרטיס)

ואח שלי קנה כרטיס עם חברים שלו לשער 3

אבל בתכלס לא יודע למה, אין אווירה של משחק מתקרב

שבוע לפני הדרבי התרגשתי

ועכשיו ... כלום

:(
Ariels
אני חייב לאשר את התוף, וגם אין לי איך להביא אותו, ככה הייתי לוקח 567
אין לי עם מי לסוע
קוס עאמק
Hell_Copter
עזבו אתכם מזה...
המשחק האמיתי ביום ראשון בין בני יהודה לביתר... :)
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
עזבו אתכם מזה...
המשחק האמיתי ביום ראשון בין בני יהודה לביתר... :)


?!!? מה זה ?! כדורגל ???? מי זה הקבוצות השכוחות אל האלה
KrazyDJs
אני מבין שאני הנציד היחיד של מכיב חיפה כאן ?
בעעעעע


קדימה חיפה...

בעע
אני לבד כאן...איפה אתם ?

:rolleyes:

NyKoN
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני מבין שאני הנציד היחיד של מכיב חיפה כאן ?
בעעעעע


קדימה חיפה...

בעע
אני לבד כאן...איפה אתם ?

:rolleyes:


אתה מאוד לבד ותמשיך להישאר לבד..
אני צופה 30 אלף של מכבי ובקושי 5000 של חיפה...
KrazyDJs
quote:
Originally posted by NyKoN
אתה מאוד לבד ותמשיך להישאר לבד..
אני צופה 30 אלף של מכבי ובקושי 5000 של חיפה...



כן חפיף...
ת"א לא נתנו בכלל כרטיסים לחיפה

אבל מה שחשוב הוא זה מי ינצח..

ובואו לא נתווכח עכשיו
"ת"א יצנחו"
"חיפה ינצחו"
וכו'...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement