|
Wat is jouw klassieker of choice?
|
View this Thread in Original format
| Pjotr G |
yow
Als je één klassieke dance plaat mag kiezen (zeg ouder als 5 jaar?), welke is het dan?
"poging tot het verkrijgen van een leuk lijstje met interessante titels" |
|
|
| TranceZoner |
Mijn meningen of opmerkingen hier worden toch niet gewaardeerd herizo, maar ik denk alsi k een klassieker moest kiezen dat het waarschijnlijk zou worden:
- Chicane - Saltwater (of iz die net 4 jaar oud?)
Anders: Theme mortal kombat, on & on |
|
|
| Switch |
Felix - Don't You Want Me
Capella - hoe heet die ook al weer?
Moby - Go!
zo noem ik willekeurig wat ch00ns op :) |
|
|
| Original |
mmm... moeilijk kiezen.
maar kom toch uit op deze twee
JONES & STEPHONSON - THE FIRST REBIRTH (meer een beukplaat maarja)
en
ROBERT MILES - CHILDREN:toothless
...en als het echt één moet zijn, op dit moment children:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
CJ Bolland - The Prophet
Omdat ie al zover voor z'n tijd was! |
|
|
| eieregooie |
Hmmmm...
Underworld - Born Slippy :D
Offeh... Goldie - Timeless :) 21 minuten PUUR drum & bass genot :) |
|
|
| -=Freezel=- |
Secret Cinema - Timeless Altitude
Echt zo'n vette plaat, deze blijft tijdloos voor mij. :) |
|
|
| kreischer2000 |
| System F - Out of the blue(gemaakt in 1997 door Ferry alleen toen was nog niemand erin geïnteresseerd) |
|
|
| Djeebie |
U96 - Club Bizarre
Deze plaat blijft goed. Ik denk dat je nog heel wat voetjes van de vloer krijgt als je deze nu zou draaien in een club of op een festival.
Maar natuurlijk ook Depeche Mode - I Just Can't Get Enough en New Order - Blue Monday :D |
|
|
| franzelare |
:D mijn nummer:
King B - Back by dope the man |
|
|
| Crizzy |
| atlantic ocean - waterfall |
|
|
|
|