return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Wat is jouw klassieker of choice?
View this Thread in Original format
Pjotr G
yow

Als je één klassieke dance plaat mag kiezen (zeg ouder als 5 jaar?), welke is het dan?

"poging tot het verkrijgen van een leuk lijstje met interessante titels"
TranceZoner
Mijn meningen of opmerkingen hier worden toch niet gewaardeerd herizo, maar ik denk alsi k een klassieker moest kiezen dat het waarschijnlijk zou worden:

- Chicane - Saltwater (of iz die net 4 jaar oud?)

Anders: Theme mortal kombat, on & on
Switch
Felix - Don't You Want Me
Capella - hoe heet die ook al weer?
Moby - Go!

zo noem ik willekeurig wat ch00ns op :)
Original
mmm... moeilijk kiezen.
maar kom toch uit op deze twee

JONES & STEPHONSON - THE FIRST REBIRTH (meer een beukplaat maarja)
en
ROBERT MILES - CHILDREN:toothless

...en als het echt één moet zijn, op dit moment children:D
!_PeTrUs_!
CJ Bolland - The Prophet

Omdat ie al zover voor z'n tijd was!
eieregooie
Hmmmm...

Underworld - Born Slippy :D

Offeh... Goldie - Timeless :) 21 minuten PUUR drum & bass genot :)
-=Freezel=-
Secret Cinema - Timeless Altitude

Echt zo'n vette plaat, deze blijft tijdloos voor mij. :)
basd
Age of Love
kreischer2000
System F - Out of the blue(gemaakt in 1997 door Ferry alleen toen was nog niemand erin geïnteresseerd)
Djeebie
U96 - Club Bizarre

Deze plaat blijft goed. Ik denk dat je nog heel wat voetjes van de vloer krijgt als je deze nu zou draaien in een club of op een festival.

Maar natuurlijk ook Depeche Mode - I Just Can't Get Enough en New Order - Blue Monday :D

franzelare
:D mijn nummer:

King B - Back by dope the man
Crizzy
atlantic ocean - waterfall
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement