|
להתראות אחים שלי,....... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
שיהיה לך מלא בהצלחה אח
!!!
:wtf: :wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
תודה אנשים..
אני אמור להתגייס לתותחנים, אבל כמובן אני לא מתפנה לזה..
וגם לא לנ"מ או לשיריון..
אני יחכה עד שיביאו לי משהו כמה שפחות קרבי או שיורידו לי את הפרופיל!
מורן אם אתה קורא את זה, תרשום לי את הטלפון שלך ואני יתקשר אליך אם יהיו לי שאלות בקשר לצבא טוב אחי?
איזה זין, היום הסתפרתי..
אני יתגעגע לשיער הארוך ולפאות....
:confused:
טוב אני זז!
יאללה ביי
*חיבוק לכולם* :D
*נשיקה צרפתית לאלונה* |
|
|
| DjNumShum |
בהצלחה אחי
קח את הצבא בקלות ואל תתבאס יותר מידי |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
ררררררררררר הצבא גנב לנו עוד ילד איכותי........אחי בהצלחה שם במקום האפל הזה, נקווה שלא יהיה לך רע יותר מידי ואני יתגעגע וכמוני כל הפורום הזה, אז תחזור כמה שיותר מהררררררררר אוהב אותך איש, בייי
:whip: :whip: |
|
|
| YuVaL |
אחשלי......
מאחל לך את כל האושר בחיים...
תנסה להעביר את הצבא בקלילות
לא לקחת יותר מדי דברים ללב
אנחנו נתגעגע פה....
דרך צלחה אחשלי
;) :( |
|
|
| MoSH_MaN |
להתראות אחי
עד שהחזרתי אותך לכאן
אתה הולך...:(
שיהיה לךב המון בהצלחה ותשמור על עצמך |
|
|
| Shahar |
וואייייי אחי תהנה !
בטח כמו שאדיר מילר אמר.. יעשו לכם סרטים שם יספרו לכם את זה יעני הצבא זה הפרס הכי טוב שקבלת בחיים שך.............
קיצר תהנה ותתחיל לזיין אחי בשביל זה אתה שם
בוּף! |
|
|
| Triple-z |
בהצלחה בן אדם ;)
ונראה לי שאתם לוקחים את זה פה בצורה קשה מידי, האיש כולה מתגייס לא נידון למוות
הוא עוד יהיה פה הרבה..
חלקנו כבר בצבא ועדיין פעילים בפורום הולכים למסיבות וכל הבלאגן אז מה הלחץ?
בקיצור גם אם אתה נדפק (כמוני למשל) לא צריך לקחת הכל קשה בסוף זה מסתדר |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תודה אנשים..
אני אמור להתגייס לתותחנים, אבל כמובן אני לא מתפנה לזה..
וגם לא לנ"מ או לשיריון..
אני יחכה עד שיביאו לי משהו כמה שפחות קרבי או שיורידו לי את הפרופיל!
מורן אם אתה קורא את זה, תרשום לי את הטלפון שלך ואני יתקשר אליך אם יהיו לי שאלות בקשר לצבא טוב אחי?
איזה זין, היום הסתפרתי..
אני יתגעגע לשיער הארוך ולפאות....
:confused:
טוב אני זז!
יאללה ביי
*חיבוק לכולם* :D
*נשיקה צרפתית לאלונה* |
מת עלייך אח שלי !
סורי על האיחור - הייתי בצבא ...
קיצר עוד איכותי שעוזב :(
אחי באמת תבוא לבקר !!! אל תשכח אותנו כולנו נבכה מגעגועים
:)
ותרים טלפון עם כל שאלה בעיה וכו' ! אחי באמת
אל תהסס אני מכיר אנשים בכל בסיס בטח אפשר לעזור
אם יהיו בעיות !
יאללה תחזיק מעמד קח את זה באיזי ואל תעשה שטויות !
יהיה טוף !
:) |
|
|
| Sniper |
מצטער על האיחור אחי
תשמור על עצמך ואני אישית יתגעגע
קח את זה באיזי
עוד כמה חודשים הזמן שלי מתקרב
ואני כבר מתחיל להרגיש תבאסה.. |
|
|
| Sm0keMachine |
אנשים חזרתי!
עם פז"מ מכובד של 6 ימים..:stongue:
לא ברצינות, הפז"מ הזה נראה כלום אבל אלו היו 6 ימים ארוכיייייייייייייייייייים מאוד..
קרו לי מלאאאא דברים השבוע אז אני יספר בקיצור:
התגייסתי יום ראשון, אחרי השרשרת חיול נכנסתי לקצין מיון והייתה לי שיחה מעמיקה ומעניינת מאוד איתו. הוא אמר לי משפט אחד: "בהצלחה בתותחנים, ביי."
:)
נכנסתי לרופא והוא לא הסכים להוריד לי את הפרופיל, רבתי איתו קצת אבל לא עזר. יום למחרת הייתי אמור להתפנות לתותחנים, לא התפניתי - שלחו אותי למעצר..הייתי במעצר איזה שעה, העמידו אותי בחום עם כל הציוד וצעקו עלי קצת. אח"כ נכנסתי עוד פעם לקצין מיון וביקשתי שייתן לי קב"ן..הלכתי לקב"ן סיפרתי לו סיפור יפה מאוד על החיים הקשים שיש לי ;)
(אם מישהו רוצה להוריד פרופיל דברו איתי, אני מומחה בעיניין) :D
וזהו הוא רשם אותי כ"לא כשיר לקרבי"! הביאו לי מנילה חדשה עם 9 קורסים. ובחרתי "חובש בחיל האויר"
(בכך אני יצטרף למסורת החובשים הטראנסאדיקטים ;))
יום רביעי ראיתי שלא הולכים לפנות אותי אז פשוט הלכתי הביתה (בלי פס) וחזרתי למחרת לבקו"ם והתפניתי לטירונות 02 בחור הכייי מסריח בעולם - שטח אש 105
מקום עם האוכל הכי מגעיל שיש והמקלחות וההגיינה הכי גרועים והמפקדים הכי
קשוחים מבין הבסיסי טירונות לג'ובניקים!
מפקד עלי איזה תומר מנתניה אחד..הוא ממש חולה נפש..כל הזמן יש לו פרצוף כאילו הוא רוצה להרוג אותנו לא ראיתי את הפה שלו עושה איזשהי צורה שמתקרבת לחיוך..
:(
אבל לא נורא זאת טירונות 02 והיא תיגמר תוך חודש או חודש ושבוע, וזה כמובן עדיף על שיבטה!!!:eek:
שבוע הבא אני כנראה סוגר שבת (באסה אני יפסיד את ליל סדר) אבל יש מצב ששבוע אחרי זה אני יוצא מיום שלישי עד יום ראשון שאחרי!
:gsmile:
EDIT:
ומי פה אמר שהצבא זה הזמן לזיין!?!?!?
את מי אני יזיין?
את המ"כית?!
למרות שזאת פנטזיה נחמדה באמת...:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ומי פה אמר שהצבא זה הזמן לזיין!?!?!?
את מי אני יזיין?
את המ"כית?!
למרות שזאת פנטזיה נחמדה באמת...:rolleyes: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ברוך השב אח שלי |
|
|
|
|