|
להתראות אחים שלי,.......
|
View this Thread in Original format
| Sm0keMachine |
אני שיכור מטורף עכשיו אז אני ירשום בקיצור....:)
הייתי במטרוק וכמעט אנסתי שם כמה בנות...
אז זהו עוד 24 שעות אני מתגייס כוסעמק.
:(
אבל אין מה לעשות אלו החיים במדינה שלנו
אני יכתוב עוד מחר.......
אני חייב לישוון
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o |
|
|
| clubber@work |
טוב שנהנת קצת לפני הגיוס - באמת מומלץ...
וחפיף אחי - היום הראשון בבקו"ם באמת משביז אבל בסה"כ די חביב בצבא
יש הרבה אנשים מצחיקים מפקדים עוד יותר מצחיקים
ורס"ר מניאק!
קיצר קח את זה בכיף - תעשה שכונה בבקו"ם כי לא יכולים לעשות לך שם כלום
בניגוד למה שיקרה בבסיס
ואם אתה לא רוצה להתפנות לאן ששולחים אותך אל תפחד כי המעצר שם וכל האיומים שלהם הם סתם וזה בכלל לא רציני
בהצלחה! |
|
|
| Ariels |
כן אחי, מעצר שכונה
למרות שאני שנתיים ו8 בצבא ויש הבדל ביחס
אבל עדיין, אל תתן לאף אחד להגיד לך מה לעשות
ובטוח אל תתפנה לבו"מ - זה התפקיד הכי מסריח בצבא |
|
|
| KrazyDJs |
פייייי
איזה ביאוס
אני רואה שכמה אנשימים מתחילים לעזוב
בעעע
ביאוס...
טוב אח שלו...
גיוס נעים עד כמה שאפשר :)
:rolleyes: |
|
|
| NyKoN |
מה אתם מדכאים אותו
יש אנשים שפוגשים אנשים חדשים בצבא ונהנים (קצת) תהנה אחי
שיעבור לך שירות קל ונעים ותחזור להגיד לנו איפה תקעו אותך
:D |
|
|
| Tarantula |
ייווווווו.......
כולנו פה נתגעגע!@#@:D
שמור על עצמך, ותהיה אופטימי@@@#$!!@!!!:toothless :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אל תדאג
אתה תהיה בסדר
שמור על עצמך
ותשתדל להיכנס לפה בסופי שבוע או משהו.................
אגב, איפה אתה תשרת? אתה יודע כבר?? |
|
|
| DjChook |
אחיייי תשמור על עצמך
תכתוב תכתוב, זה מגביר את כח הגברא |
|
|
| Rising |
ירון עוזב????? :eek:
:(
תעשה חיים בצבא אחי :wtf: |
|
|
| TinkerbeL |
גיוס נעים!!!
תנסה לבוא לשם בגישה טיפה יותר חיובית כי אם תבוא בגישה שלילית סתם תסבול יותר!!!!
ואנחנו נמשיך לסבול בבית ספר... |
|
|
| nesher |
בהצלחה בצבא אחשלי
גיוס מהנה שיהיה לך , עד כמה שאפשר
:D |
|
|
| Hell_Copter |
גיוס קל ירון!!!!!!
שמור על עצמך שם :D
אני יתגעגע ללילות שב 4 בבוקר היינו נפגשים פה ורואים ברוס לי ביחד :D |
|
|
|
|