return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
להתראות אחים שלי,.......
View this Thread in Original format
Sm0keMachine
אני שיכור מטורף עכשיו אז אני ירשום בקיצור....:)
הייתי במטרוק וכמעט אנסתי שם כמה בנות...

אז זהו עוד 24 שעות אני מתגייס כוסעמק.
:(
אבל אין מה לעשות אלו החיים במדינה שלנו
אני יכתוב עוד מחר.......
אני חייב לישוון
:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
clubber@work
טוב שנהנת קצת לפני הגיוס - באמת מומלץ...
וחפיף אחי - היום הראשון בבקו"ם באמת משביז אבל בסה"כ די חביב בצבא
יש הרבה אנשים מצחיקים מפקדים עוד יותר מצחיקים
ורס"ר מניאק!
קיצר קח את זה בכיף - תעשה שכונה בבקו"ם כי לא יכולים לעשות לך שם כלום
בניגוד למה שיקרה בבסיס
ואם אתה לא רוצה להתפנות לאן ששולחים אותך אל תפחד כי המעצר שם וכל האיומים שלהם הם סתם וזה בכלל לא רציני

בהצלחה!
Ariels
כן אחי, מעצר שכונה
למרות שאני שנתיים ו8 בצבא ויש הבדל ביחס
אבל עדיין, אל תתן לאף אחד להגיד לך מה לעשות
ובטוח אל תתפנה לבו"מ - זה התפקיד הכי מסריח בצבא
KrazyDJs
פייייי
איזה ביאוס
אני רואה שכמה אנשימים מתחילים לעזוב

בעעע
ביאוס...


טוב אח שלו...
גיוס נעים עד כמה שאפשר :)

:rolleyes:
NyKoN
מה אתם מדכאים אותו
יש אנשים שפוגשים אנשים חדשים בצבא ונהנים (קצת) תהנה אחי
שיעבור לך שירות קל ונעים ותחזור להגיד לנו איפה תקעו אותך
:D
Tarantula
ייווווווו.......
כולנו פה נתגעגע!@#@:D
שמור על עצמך, ותהיה אופטימי@@@#$!!@!!!:toothless :D
HyPeRSoNiC
אל תדאג
אתה תהיה בסדר
שמור על עצמך
ותשתדל להיכנס לפה בסופי שבוע או משהו.................


אגב, איפה אתה תשרת? אתה יודע כבר??
DjChook
אחיייי תשמור על עצמך

תכתוב תכתוב, זה מגביר את כח הגברא
Rising
ירון עוזב????? :eek:

:(
תעשה חיים בצבא אחי :wtf:
TinkerbeL
גיוס נעים!!!

תנסה לבוא לשם בגישה טיפה יותר חיובית כי אם תבוא בגישה שלילית סתם תסבול יותר!!!!

ואנחנו נמשיך לסבול בבית ספר...

nesher
בהצלחה בצבא אחשלי
גיוס מהנה שיהיה לך , עד כמה שאפשר
:D
Hell_Copter
גיוס קל ירון!!!!!!
שמור על עצמך שם :D

אני יתגעגע ללילות שב 4 בבוקר היינו נפגשים פה ורואים ברוס לי ביחד :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement