|
חחחחםםםם לללליייי!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
תלכי כזה עם עליונית שמסתירה רק את החזה
LIKE ALL THE KOOSIYOT IN THE AEROBIC LESSON |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by DjChook
תלכי כזה עם עליונית שמסתירה רק את החזה
LIKE ALL THE KOOSIYOT IN THE AEROBIC LESSON |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Ariels |
תכלס לא נראה לי שהייתי בתוך הים כבר איזה 5 או 6 שנים
מי הולך לשם בכלל להכנס למים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
תכלס לא נראה לי שהייתי בתוך הים כבר איזה 5 או 6 שנים
מי הולך לשם בכלל להכנס למים |
מילים כדורבנים!!!!
הולכים בשביל להשתזף ובשביל הבנות :D |
|
|
| luckystrike |
קיצר - נכון החום מעצבן
אבל עכשיו זה העונת מעבר !
הכי כיף בארץ אביב וסתיו !
איזה נעים בערבים יא אלללללה !
איזה כיף ... הכל יותר מעניין בעונות מעבר... |
|
|
| KrazyDJs |
תאמת כבר נהיה יותר מדי קר...
קר כזה של סתיו-חורף כזה
בעעעעע
אני רוצה תחום בחזרה...
איפה השרב שלי ?
:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
תאמת כבר נהיה יותר מדי קר...
קר כזה של סתיו-חורף כזה
בעעעעע
אני רוצה תחום בחזרה...
איפה השרב שלי ?
:rolleyes: |
באמת ניהיה קריר
מבאס תלייף דווקא שעכשיו אני בחופש קר
ואין מה לעשות |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Sniper
ואין מה לעשות |
ראסמי
משעמם תחת היום
אי אפשר לעשות כלום בחוץ כי קר מדי
איזה זיןןןןןן
:whip: :whip: :whip:
איפה הקיץ האהוב על כולם..בעעעע :mad: |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
ראסמי
משעמם תחת היום
אי אפשר לעשות כלום בחוץ כי קר מדי
איזה זיןןןןןן
:whip: :whip: :whip:
איפה הקיץ האהוב על כולם..בעעעע :mad: |
עכשיו קר לך מידי?
יום שבת אמור לרדת גשם!
עלק קיץ.......
:( |
|
|
| Tarantula |
יאללה, תפסיקו להתלונן!@# מה רע לכם?!
עוד מעט יהיה כל כך חם שכל אחד יתפלל לקצת רוח קרה
אז תהנו ממה שיש וזהו
להיפך עכשיו זאת העונה הכי כיפית לא חם מידי ולא קר מידי..
התקופה הכיי מעניינת בשנה:D
כל הזמן מתלוננים, כשחם מתלוננים כשקר מתלוננים...
מתי יהיה הסוף?!@?
:rolleyes: :D :tongue2 :p |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Tarantula
מתי יהיה הסוף?!@?
|
כשכל מדינות העולם יהיו בשלום
ויהיה מזג אוויר נעים בחוץ
:crazy: |
|
|
| DjChook |
כמו שרועי לוי אמר:
"תמיד בעיתונים יש כתבות על זקנים שבחורף קר להם...
מה אתם רוצים, שיהיה להם חם ?!" |
|
|
|
|