|
חחחחםםםם לללליייי!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
סססעמק אני יושב בבית עם בוקסר ואני עדיין מזיע
מה נסגר עם החום הזה
:conf: :conf: :conf: |
|
|
| KrazyDJs |
אתה לא היחיד...
אני מת מחום בעעעעע
אבל עוד מעט אני נכנס לבריכה
:)
:crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חכה חכה אחי
זה עוד כלום
מצפה לנו חום פי אלף מזה בהמשך השנה...... |
|
|
| Tarantula |
אתה לפחות יכול ללכת רק בבוקסר...:rolleyes:
שמישהו יבנה לי בריכה על הגג!@#$!@$:p |
|
|
| Ariels |
| אתם מדברים אני זה שצריך לעמוד עכשיו בר"ג איזה 4 שעות |
|
|
| DjChook |
אריאל קפוץ תגיד שלום :)
סתם אני עוד מעט הולך לאח שלי עד הלילה, נראה את המשחק אצלו |
|
|
| DjChook |
מה רע בבוקסר אלונה
;)
בראסמי, אתמול באימון שלי בפיזיקל, יש שם אירובי
זה היה משהו מטורף
לא הייתה שם אחת שלא התאמנה עם מכנס דפוק אותי עצבני וכזה עליונית שמכסה רק את החזה
אז מילא לא כולם נראות שם טוב
אבל המדריכה... פאקקק
איך אפשר להתאמן ככה ?
(אני באקרובטיקה לא באירובי !!!) |
|
|
| NyKoN |
אתם מתלוננים עכשיו
תשבו בבית בבוקסר שלכם אני אשרף ואצלה אלף פעם עוד מעט ברמת גן
כוס עמאק |
|
|
| nesher |
הפתרון :
ים ים ים וים
פשוט ים
אין , כל יום אני בים כבר שבוע
:D:D:D
זה כזה כיף
למרות שהמים קרים רצח עדיין
כל פעם זה כואב בהתחלה ואז מתרגלים וכשיוצאים זה שיא הכיף וזה מספיק לכל היום
ואז חוזרים הביתה ועושים מקלחת קרח
אין כמו הקיץ
במיוחד עכשיו שיש לי מזגן בחדר
:tongue3 :stongue: :tongue2 |
|
|
| warpedd_ |
הים מלא בחרא
:( :( :(
בכל מקרה אני כבר כל יום יוצא לים
כמה בנות בא לי לבכות
:D |
|
|
| TinkerbeL |
אין עם מה לנשום!!!!!!!
ואתם סובלים רק מחום!
לי צובעים עכשיו את החדר אז יש לי פה עוד ריח מסריח של צבע!!!!!!!!!!!!!!!!!
help!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אין עם מה לנשום!!!!!!!
ואתם סובלים רק מחום!
לי צובעים עכשיו את החדר אז יש לי פה עוד ריח מסריח של צבע!!!!!!!!!!!!!!!!!
help!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous: |
אם את כ"כ סובלת, מה את עושה על החשב? |
|
|
|
|