return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
חחחחםםםם לללליייי!!!!!!!
View this Thread in Original format
warpedd_
סססעמק אני יושב בבית עם בוקסר ואני עדיין מזיע
מה נסגר עם החום הזה
:conf: :conf: :conf:
KrazyDJs
אתה לא היחיד...
אני מת מחום בעעעעע

אבל עוד מעט אני נכנס לבריכה
:)

:crazy:
HyPeRSoNiC
חכה חכה אחי
זה עוד כלום
מצפה לנו חום פי אלף מזה בהמשך השנה......
Tarantula
אתה לפחות יכול ללכת רק בבוקסר...:rolleyes:

שמישהו יבנה לי בריכה על הגג!@#$!@$:p
Ariels
אתם מדברים אני זה שצריך לעמוד עכשיו בר"ג איזה 4 שעות
DjChook
אריאל קפוץ תגיד שלום :)

סתם אני עוד מעט הולך לאח שלי עד הלילה, נראה את המשחק אצלו
DjChook
מה רע בבוקסר אלונה
;)

בראסמי, אתמול באימון שלי בפיזיקל, יש שם אירובי

זה היה משהו מטורף

לא הייתה שם אחת שלא התאמנה עם מכנס דפוק אותי עצבני וכזה עליונית שמכסה רק את החזה

אז מילא לא כולם נראות שם טוב

אבל המדריכה... פאקקק

איך אפשר להתאמן ככה ?

(אני באקרובטיקה לא באירובי !!!)
NyKoN
אתם מתלוננים עכשיו
תשבו בבית בבוקסר שלכם אני אשרף ואצלה אלף פעם עוד מעט ברמת גן
כוס עמאק
nesher
הפתרון :
ים ים ים וים
פשוט ים
אין , כל יום אני בים כבר שבוע
:D:D:D
זה כזה כיף
למרות שהמים קרים רצח עדיין
כל פעם זה כואב בהתחלה ואז מתרגלים וכשיוצאים זה שיא הכיף וזה מספיק לכל היום
ואז חוזרים הביתה ועושים מקלחת קרח
אין כמו הקיץ
במיוחד עכשיו שיש לי מזגן בחדר
:tongue3 :stongue: :tongue2
warpedd_
הים מלא בחרא
:( :( :(

בכל מקרה אני כבר כל יום יוצא לים
כמה בנות בא לי לבכות
:D

TinkerbeL
אין עם מה לנשום!!!!!!!
ואתם סובלים רק מחום!

לי צובעים עכשיו את החדר אז יש לי פה עוד ריח מסריח של צבע!!!!!!!!!!!!!!!!!
help!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous:
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
אין עם מה לנשום!!!!!!!
ואתם סובלים רק מחום!

לי צובעים עכשיו את החדר אז יש לי פה עוד ריח מסריח של צבע!!!!!!!!!!!!!!!!!
help!!!!!!!!!
:nervous: :nervous: :nervous:


אם את כ"כ סובלת, מה את עושה על החשב?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement