return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
טיול לאילתתת
View this Thread in Original format
Sniper
ח'ברההההההההההההההה
אני לא הייתי פה הרבה זמן למה היה לי בעיות במחשב
עשיתי ריסט ומשום מה הכלל נמחק סעממק
כל מה שהיה על המחשב נימחק ולקח לי קצת זמן לסדר אותו


בכל אופן אני בעוד כמה שעות יוצא לטיול שנתי לאילת!!!!!!:]]]]]]]]
הולך להיות ממש ממש כיףף!!!:]] אז אוהב אותכם בייייייייייי

נדבר עוד 3 ימים
DjChook
ואלה אחי תעשה חיים

תחזור עם המוןןןןן חוויות ואל תחסוך מאיתנו פרטים

מי יתן ותזיין
Rising
תהננננההההה בטיול אח שלי...
טיול שנתי אחרון:wtf:


:) :) :)
אני מקצר למה אני עייף...
Sniper
quote:
Originally posted by DjChook
ואלה אחי תעשה חיים

תחזור עם המוןןןןן חוויות ואל תחסוך מאיתנו פרטים

מי יתן ותזיין


אין בעיה אחי
הסרט היחיד והמבאס פה שאין לי בדיגטלית כרטיס הרחבה
ויש לי 8 מגה לצלם תמונות
ככה שאני יצלם באיכות לא הכי טובה.:]

אני לא רוצה להשחצן או משו אבל לזיין יש כבר מישי..:]
כאילו אנחנו בערך ביחד ובוא נגיד שכבר הרגשתי את החמימות שלה :]

אבל ששששש
לא יפה לדבר ככה
DjChook
סבבבבבבבבבבה אחי

תעלה תמונות אחכ

(שלה כמובן)
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
אין בעיה אחי
הסרט היחיד והמבאס פה שאין לי בדיגטלית כרטיס הרחבה
ויש לי 8 מגה לצלם תמונות
ככה שאני יצלם באיכות לא הכי טובה.:]

אני לא רוצה להשחצן או משו אבל לזיין יש כבר מישי..:]
כאילו אנחנו בערך ביחד ובוא נגיד שכבר הרגשתי את החמימות שלה :]

אבל ששששש
לא יפה לדבר ככה

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותיי עם החמימות
אבל תאמת לא יפה יש פה בנות!!!!!!!!!!!!!!!!
TinkerbeL
תהנה בטיול!!!!

אני בטוחה שתעשה חיים אלא אם כן תקעו אותכם באיזה קיבוץ 1000000 ק"מ מאילת

אני רק מקווה שחברה שלך לא תיכנס לפורום
כי אם כן לא תרגיש יותר את החמימות שלה
:rolleyes:
(אני אוהבת את הסמיילי הזה)
Shahar
וואיייייייי תהנה אחייי וזיון נעיםםםםםםםם !!
Hell_Copter
תעשה חיים אח שלי!!!!!!
ותשאר באילת!!! אני יפגוש אותך שם ביום חמישי :D
Tarantula
רק בשבילך אלעד....

גם אני רוצה גם אני רוצה גם אני רוצה@!#$@#!$

אוף, לאן נעלמו כל שנות התיכון...:rolleyes:

KrazyDJs
תהנה גבר :toothless
Sniper
אז ככה חזרתי אתמול
ללא ספק היה טיולל הכייי כיףף בארץ!!!
היה מלאאא צחוקיםםם ללא הפסקה

אז ככה ביום הראשון היה דיינחמד
אני לא הלכתי למסלול הליכה כי לא היה לי כח
בעיקרון עוד הרבה לא הלכו כי פשוט לא היה כח אז נישארנו באוטובוס איזה 3 שעות ככה בינתיים הלכנו לאיזה תחנת דלק שוממת באמצע הדרך לאילת שאני לא זוכר איפה זה בדיוק וסתם ישבנו שם מלא ח'ברה והעברנו צחוקים אחרי זה הלכנו לאכסניה וישררר התחיל השכונה כבר למורים לא היה איכפת אם נעשן\נשתה\לעשות מה שבראש שלנו
ב8 ככה לקחו אותנו לאיזה מסיבה בחוף מאליבו
והיה ממש ממש כיף יש לי כמה תמונות משם בהיזדמנות אני יעלה
מוזיקה פנאנית ביותר וכמובן צחוקים חופשי חזרנו ב 12 ככה ואז התחילה החגיגה באכסניה כולם שתו\עישנו לא רק סיגריות וישבו בחוץ והמורים פשוט לא אמרו כלום לא התייחסו אז ראינו שזה ככה הוצאנו כולם את הנרגילות וכולם ישבו בפנאנייות כמעט כל השיכבה על נרגילות עם טקילות ושתיה בחוץ בכיף המוזר פה היה שכל השיכבה התגבשה פיתאום כולם חברים של כולם וזהה והיה ממש כיף אחרי זה ככה ב2 אני הלכתי עם המישי שלי והיינו ביחד עד 4 ככה חברות שלה היו הכי שיכורות בארץ והרגו אותי לא הפסקתי ליצחוק

ביום השני קמנו ב7 ככה למרות שהרבה החליטו שהם לא קמים ביכלל וזה ואז המורים התחילו להיתעצבן והעיקרו את כולם הלכנו לארוחת בוקר ואז יצאנו למסלול הליכה ואז כבר התחילה ממש ממש שכונה שתי אוטובוסים שלמים לא רצו לצאת ואז ביכלל המורים חטפו קריז ואמרו שכל מי שלא יצא חוזר הביתה בערב אז משתי אוטובסים נישארו 30 ילדים שלחלק היה אישור ולחלק לא חפיף ב4 אז אני יצאתי להליכה כל הדרך יבשתי תמדריך וזה לא היה לו מה להגיד בקטנה
חזרנו ב 4 וחצי ככה חזרה לאכסניה ושוב התחיל הבלאגן צחוקים חופשי שתייה ב 8 לקחו אותנו לויליג' והיה מסיבה בת בת בת בת בת בת בת זונהה היה כ"כ כיףף שתייה חופשית (אלכוהול) כאילו קנינו שם אבל למורים לא היה איכפת ורק צחוקים התחילו עם מוזיקה שחורה אחרי זה קצת אלטרנטיב ואז פיתאום ניכנס

Solarcoaster
אני אישית היתחרפנתייייי כמו לא יודע מההה ואז התחילו קצת קטעים איכותיים שאני לא ככ זוכר
ואחרי חצי שעה התחיל פסיכודאלי מטורףףףףףףףףף עד שמישו מהמסיבה השפריץ מיים על כולם וזה אז התקליטן היתעצבן וסיימנו תמסיבה ב 1 ככה חזרנו לאכסנייה ואז ב 2 ככה הלכנו לפפיה ביצ' פשוט יצאנו לא היה כלום מה לעשות אז חזרנו לאכסניה ואז ישבנו והתחלנו לישתות שוב
אני שתתי ככה בלילה השני

חצי בקבוק וודקה מלון נקי
2 טקילה
2 וודקה תפוזים
2 סמירונף אייס
1 בריזר
קורונה אחת וזהו אם אני לא טועה
מרוב שהייתי שיכור אני לא זוכר מי הכניס אותי לחדר ואז קמתי בבוקר

ביום השני בספורט ימי בננות סירות מנוע וכו' היה ממש כיף וכרגיל צחוקים וזהוו חזרנו אתמול ב 8 הביתה

קיצר טיול שאני לא ישכח כמובן שאני מצנזר הרבה פרטים שאני מעדיף לא לספר וגם יש קטעים שצריך להיות שם בשביל להבין על מה צחקנו

חפףיףףף טוב לחזור
רק חבל שהטיול היה קצר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement