|
טיול לאילתתת
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
ח'ברההההההההההההההה
אני לא הייתי פה הרבה זמן למה היה לי בעיות במחשב
עשיתי ריסט ומשום מה הכלל נמחק סעממק
כל מה שהיה על המחשב נימחק ולקח לי קצת זמן לסדר אותו
בכל אופן אני בעוד כמה שעות יוצא לטיול שנתי לאילת!!!!!!:]]]]]]]]
הולך להיות ממש ממש כיףף!!!:]] אז אוהב אותכם בייייייייייי
נדבר עוד 3 ימים |
|
|
| DjChook |
ואלה אחי תעשה חיים
תחזור עם המוןןןןן חוויות ואל תחסוך מאיתנו פרטים
מי יתן ותזיין |
|
|
| Rising |
תהננננההההה בטיול אח שלי...
טיול שנתי אחרון:wtf:
:) :) :)
אני מקצר למה אני עייף... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by DjChook
ואלה אחי תעשה חיים
תחזור עם המוןןןןן חוויות ואל תחסוך מאיתנו פרטים
מי יתן ותזיין |
אין בעיה אחי
הסרט היחיד והמבאס פה שאין לי בדיגטלית כרטיס הרחבה
ויש לי 8 מגה לצלם תמונות
ככה שאני יצלם באיכות לא הכי טובה.:]
אני לא רוצה להשחצן או משו אבל לזיין יש כבר מישי..:]
כאילו אנחנו בערך ביחד ובוא נגיד שכבר הרגשתי את החמימות שלה :]
אבל ששששש
לא יפה לדבר ככה |
|
|
| DjChook |
סבבבבבבבבבבה אחי
תעלה תמונות אחכ
(שלה כמובן) |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
אין בעיה אחי
הסרט היחיד והמבאס פה שאין לי בדיגטלית כרטיס הרחבה
ויש לי 8 מגה לצלם תמונות
ככה שאני יצלם באיכות לא הכי טובה.:]
אני לא רוצה להשחצן או משו אבל לזיין יש כבר מישי..:]
כאילו אנחנו בערך ביחד ובוא נגיד שכבר הרגשתי את החמימות שלה :]
אבל ששששש
לא יפה לדבר ככה |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותיי עם החמימות
אבל תאמת לא יפה יש פה בנות!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| TinkerbeL |
תהנה בטיול!!!!
אני בטוחה שתעשה חיים אלא אם כן תקעו אותכם באיזה קיבוץ 1000000 ק"מ מאילת
אני רק מקווה שחברה שלך לא תיכנס לפורום
כי אם כן לא תרגיש יותר את החמימות שלה
:rolleyes:
(אני אוהבת את הסמיילי הזה) |
|
|
| Shahar |
| וואיייייייי תהנה אחייי וזיון נעיםםםםםםםם !! |
|
|
| Hell_Copter |
תעשה חיים אח שלי!!!!!!
ותשאר באילת!!! אני יפגוש אותך שם ביום חמישי :D |
|
|
| Tarantula |
רק בשבילך אלעד....
גם אני רוצה גם אני רוצה גם אני רוצה@!#$@#!$
אוף, לאן נעלמו כל שנות התיכון...:rolleyes: |
|
|
| KrazyDJs |
| תהנה גבר :toothless |
|
|
| Sniper |
אז ככה חזרתי אתמול
ללא ספק היה טיולל הכייי כיףף בארץ!!!
היה מלאאא צחוקיםםם ללא הפסקה
אז ככה ביום הראשון היה דיינחמד
אני לא הלכתי למסלול הליכה כי לא היה לי כח
בעיקרון עוד הרבה לא הלכו כי פשוט לא היה כח אז נישארנו באוטובוס איזה 3 שעות ככה בינתיים הלכנו לאיזה תחנת דלק שוממת באמצע הדרך לאילת שאני לא זוכר איפה זה בדיוק וסתם ישבנו שם מלא ח'ברה והעברנו צחוקים אחרי זה הלכנו לאכסניה וישררר התחיל השכונה כבר למורים לא היה איכפת אם נעשן\נשתה\לעשות מה שבראש שלנו
ב8 ככה לקחו אותנו לאיזה מסיבה בחוף מאליבו
והיה ממש ממש כיף יש לי כמה תמונות משם בהיזדמנות אני יעלה
מוזיקה פנאנית ביותר וכמובן צחוקים חופשי חזרנו ב 12 ככה ואז התחילה החגיגה באכסניה כולם שתו\עישנו לא רק סיגריות וישבו בחוץ והמורים פשוט לא אמרו כלום לא התייחסו אז ראינו שזה ככה הוצאנו כולם את הנרגילות וכולם ישבו בפנאנייות כמעט כל השיכבה על נרגילות עם טקילות ושתיה בחוץ בכיף המוזר פה היה שכל השיכבה התגבשה פיתאום כולם חברים של כולם וזהה והיה ממש כיף אחרי זה ככה ב2 אני הלכתי עם המישי שלי והיינו ביחד עד 4 ככה חברות שלה היו הכי שיכורות בארץ והרגו אותי לא הפסקתי ליצחוק
ביום השני קמנו ב7 ככה למרות שהרבה החליטו שהם לא קמים ביכלל וזה ואז המורים התחילו להיתעצבן והעיקרו את כולם הלכנו לארוחת בוקר ואז יצאנו למסלול הליכה ואז כבר התחילה ממש ממש שכונה שתי אוטובוסים שלמים לא רצו לצאת ואז ביכלל המורים חטפו קריז ואמרו שכל מי שלא יצא חוזר הביתה בערב אז משתי אוטובסים נישארו 30 ילדים שלחלק היה אישור ולחלק לא חפיף ב4 אז אני יצאתי להליכה כל הדרך יבשתי תמדריך וזה לא היה לו מה להגיד בקטנה
חזרנו ב 4 וחצי ככה חזרה לאכסניה ושוב התחיל הבלאגן צחוקים חופשי שתייה ב 8 לקחו אותנו לויליג' והיה מסיבה בת בת בת בת בת בת בת זונהה היה כ"כ כיףף שתייה חופשית (אלכוהול) כאילו קנינו שם אבל למורים לא היה איכפת ורק צחוקים התחילו עם מוזיקה שחורה אחרי זה קצת אלטרנטיב ואז פיתאום ניכנס
Solarcoaster
אני אישית היתחרפנתייייי כמו לא יודע מההה ואז התחילו קצת קטעים איכותיים שאני לא ככ זוכר
ואחרי חצי שעה התחיל פסיכודאלי מטורףףףףףףףףף עד שמישו מהמסיבה השפריץ מיים על כולם וזה אז התקליטן היתעצבן וסיימנו תמסיבה ב 1 ככה חזרנו לאכסנייה ואז ב 2 ככה הלכנו לפפיה ביצ' פשוט יצאנו לא היה כלום מה לעשות אז חזרנו לאכסניה ואז ישבנו והתחלנו לישתות שוב
אני שתתי ככה בלילה השני
חצי בקבוק וודקה מלון נקי
2 טקילה
2 וודקה תפוזים
2 סמירונף אייס
1 בריזר
קורונה אחת וזהו אם אני לא טועה
מרוב שהייתי שיכור אני לא זוכר מי הכניס אותי לחדר ואז קמתי בבוקר
ביום השני בספורט ימי בננות סירות מנוע וכו' היה ממש כיף וכרגיל צחוקים וזהוו חזרנו אתמול ב 8 הביתה
קיצר טיול שאני לא ישכח כמובן שאני מצנזר הרבה פרטים שאני מעדיף לא לספר וגם יש קטעים שצריך להיות שם בשביל להבין על מה צחקנו
חפףיףףף טוב לחזור
רק חבל שהטיול היה קצר |
|
|
|
|