|
כמו שאמרתי... ח... אין שביתה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח מסכנה :)
בכל מקרה
לי בסוף יוני יש 18
ובכל זאת הגיוס שלי כרגע במרץ כי הצבא מטומטם |
מה כבר הם עשו?!
לי יש בסוף אוגוסט ואני מתגייס בנובמבר |
|
|
| DjChook |
נו פסדר
גם אני אמור להתגייס באוקטובר ושם אני רוצה
אבל בגלל שלקח להם חצי שנה לקבוע לי את הפרופיל הרפואי, ובסוף עוד תקעו לי 97 שערערתי עליו, אז יצא שדפקו אותי במרץ
אני אנסה להקדים את זה
אבל קודם צריך לסגור את הסיפור עם הפרופיל |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה ?!
לא הבנתי מה נסגר איתך
לא יודע בן כמה אתה
אבל מחר ארגון המורים שובת
זה אומר שאין לימודים בחטיבות ותיכונים (ברובם לפחות)
אבל נחשו מההה
לי יש מגן בחיבור מחר... והוא מתקיים סעמק |
ייווווו.. גם לי יש מחר מגן בחיבור
יאללה, היו לנו איזה 5 שיעורים מתחילת השנה שגם בהם כמעט ולא
הייתי וכבר יש מגן!@?
מפחידדדד
איןן לי כוח לשום מגן, איזה הרגשה של חופש יש כבר
חבל על הזמן, ים, חום, חולצות קצרות
ארטיקים!@##$
לא באים כמעט לבית ספר..
ומה חייבים לדפוק לנו את כל זה עם איזה מתכונת מגעילה, ועוד אלף ואחד
ימים מרוכזים
:wtf: :wtf: :wtf:
גועל נפש
וסתם בלי קשר...
חזרתי עכשיו מהצגה שמגמת תאטרון עשו.. איזה מדהים זה!@!
עוד כמה שנים תראו חברה מהבית ספר שלי באולמות הקולנוע...:D :D
או בטלויזיה... :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ייווווו.. גם לי יש מחר מגן בחיבור
יאללה, היו לנו איזה 5 שיעורים מתחילת השנה שגם בהם כמעט ולא
הייתי וכבר יש מגן!@?
מפחידדדד
|
זה כולה מגן בחיבור
אין מה ללמוד
את כולה באה ועושה 3 שעות חיבור מסריח והולכת... |
|
|
| DjChook |
רועי אתה הופך הכל לפשוט הא ?
ואלונה, בהצלחה
ואם את לא שם אז זה לא מענייין |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי אתה הופך הכל לפשוט הא ?
ואלונה, בהצלחה
ואם את לא שם אז זה לא מענייין |
אתה רוצה שאני ישקר ויגיד שיש הרבה הרבה לחשוב וזה ממש ממש קשה?! |
|
|
| itamarsan |
טובב אני יודע שיש מחר שביתה טליי כבר כולם לא באים מחר לבית ספר
ורק יש לי תגבור מחר בפיזיקההה
איזה זין!!!!1 |
|
|
| NyKoN |
תפסיקו להתבכיין
לי יש מחר מבחן שכבתי בלשון שמאיזושהי סיבה לא ביטלו והוא יהיה על כל החומר של השנה כולל החומר שהורידו במיקוד
אפשר לחשוב! מגן באנגלית! זה הדבר הכי קל בעולם
הלוואי והייתי עושה מחר מגן באנגלית במקום מבחן בלשון
מחר אני בא לבצפר
שעתיים ראשונות עושה מבחן והביתה בריצה קלה
הולך לישון או משהו ואם יהיה חם מספיק בעזרת השם לים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
תפסיקו להתבכיין
לי יש מחר מבחן שכבתי בלשון שמאיזושהי סיבה לא ביטלו והוא יהיה על כל החומר של השנה כולל החומר שהורידו במיקוד
אפשר לחשוב! מגן באנגלית! זה הדבר הכי קל בעולם
הלוואי והייתי עושה מחר מגן באנגלית במקום מבחן בלשון
מחר אני בא לבצפר
שעתיים ראשונות עושה מבחן והביתה בריצה קלה
הולך לישון או משהו ואם יהיה חם מספיק בעזרת השם לים |
איזה צעיר פעור אתה!!!!
קודם כל אני מוכן להתערב איתך שאם אתה ניגש מחר למגן באנגלית אתה לא מקבל מעל 90 בליינד
דבר שני מה אתה משווה לשון בכלל לאנגלית
לשון זה הרבה יותר קל... כי זה שפת אם שלך
אז מה אתה משחק אותה כאילו זה קשה...
ואתה אומר זה על החומר של שנה שעברה?!
היית כיתה ט שנה שעברה!! אז הם לא בוחנים אותך על זה
הם בוחנים אותך על מה שלימדו אותך השנה!!!
אתה רוצה חומר קשה בלשון אני יביא לך את מה שאמא שלי מלמדת במכללה!!
אז תעשה לי טובה ותשים בצד את ההשוואות המעפנות שלך |
|
|
| Hell_Copter |
מה אתה רוצה להגיד בזה?!
למי אכפת שהיסודיים לומדים?! |
|
|
| Shahar |
סעמק זה לא הכתבה הנכונה.. יש אחת אחרת
חכה
תחפשו במבזקים בקיצר... |
|
|
|
|