| KrazyDJs |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא
:( :( :( :( :(
יוווווו
איך בניתי על השביתה הזאתי...
לא רוצה...בעעעעע
איזה ביאוס...
יימח שמם...כל הכיתה שלי כבר הכינה תוכניות...סעמק...
:mad:
לא רוצה...
אני יוצא בפהגנה
מכין עצומות
בלאגנים
אחרי שביטלו לנו 3 ימי חופש פסח...
שיאכלו חרא !
אני לא בא...אולי...בעעע
:sadgreen:
*EDIT*
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2544494,00.html
חחחחחחחחחחחחחחח
ההברזה הארצית שלי כבר הגיעה לעיתונות :)
מחר יש "יום-שכונה" בבצפרים...
אף אחד לא בא...
זה כבר מאורגן
מקשיבים לוועדי הורים ותלמידים
לא לוועדי מורים !
מחר המורים מלמדים תקירות ותכיסאות הריקים :)
:crazy: |
|
|