return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
white sun - strange life (lite ändring)
View this Thread in Original format
dbl
fick fram en melodie idag på morgonen när jag vaknade i mitt ytterst bakfulla och riktigt trötta tillstånd :)
helt otroligt att jag lyckades få en hel låt ur det hela, men det gjorde jag :)

white sun - strange life
bara att höger klicka och spara som :)

kommentera gärna

EDIT: nytt namn, plus lite ändringar i volymerna och så.
anledningen till namnet e pga att allt kändes hel skumt när jag gjorde låten.. eller riktigare sagt kvällen/natten innan, men det fortsatte typ på dagen också.

aja, ladda gärna ner igen om du nu känner för det :)
reveal
är "hardfull" ett ord :conf:
Vizay
den va ruggigt nice....vad som dock skulle behövas är kanske bättre balansering av ljuden och ordentlig mastering men i övrigt e den fan grymt bra tycker jag iaf :D
dbl
quote:
Originally posted by reveal
är "hardfull" ett ord :conf:


en bra fråga du... e man riktigt bakis så e man. va tvungen att komma på ett namn för att lättare kunna hitta den senare.

mjo.. jag och mastring funkar inte riktigt.. orkar aldrig med det :D
nån som har nått bra progg för det?

men tack för kommentaren vizay :)
reveal
kanske skulle byta namn till "bakfull life" :p
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
är "hardfull" ett ord :conf:


knappast :)
dbl
quote:
Originally posted by reveal
kanske skulle byta namn till "bakfull life" :p


hehehehehehe
Vizay
du kan använda T-racks...det funkar helt okej fast nu har jag gått över till att mastra med Waves Native gold bundle pluginsen i Cubase...används av många storproducenter (inte bara inom trance då)
dbl
quote:
Originally posted by Vizay
du kan använda T-racks...det funkar helt okej fast nu har jag gått över till att mastra med Waves Native gold bundle pluginsen i Cubase...används av många storproducenter (inte bara inom trance då)


hmmm... hittar in T-racks :(
Vizay
dbl: kolla dina PM :)

XLA
Tankar låten... kan säga med min långa livserfarenhet av Engelska (bott i England hela livet ungefär) att hardfull tamigfan INTE är något ord... men fyndigt är det väl iallafall. :)
dbl
quote:
Originally posted by XLA
Tankar låten... kan säga med min långa livserfarenhet av Engelska (bott i England hela livet ungefär) att hardfull tamigfan INTE är något ord... men fyndigt är det väl iallafall. :)


mjo, jag vet det... men e man riktigt bakis och riktigt trött så tänker man inte så bra... namnet e redan bytt.. har bara inte ändrat namnet här
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement