|
white sun - strange life (lite ändring)
|
View this Thread in Original format
| dbl |
fick fram en melodie idag på morgonen när jag vaknade i mitt ytterst bakfulla och riktigt trötta tillstånd :)
helt otroligt att jag lyckades få en hel låt ur det hela, men det gjorde jag :)
white sun - strange life
bara att höger klicka och spara som :)
kommentera gärna
EDIT: nytt namn, plus lite ändringar i volymerna och så.
anledningen till namnet e pga att allt kändes hel skumt när jag gjorde låten.. eller riktigare sagt kvällen/natten innan, men det fortsatte typ på dagen också.
aja, ladda gärna ner igen om du nu känner för det :) |
|
|
| reveal |
| är "hardfull" ett ord :conf: |
|
|
| Vizay |
| den va ruggigt nice....vad som dock skulle behövas är kanske bättre balansering av ljuden och ordentlig mastering men i övrigt e den fan grymt bra tycker jag iaf :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
är "hardfull" ett ord :conf: |
en bra fråga du... e man riktigt bakis så e man. va tvungen att komma på ett namn för att lättare kunna hitta den senare.
mjo.. jag och mastring funkar inte riktigt.. orkar aldrig med det :D
nån som har nått bra progg för det?
men tack för kommentaren vizay :) |
|
|
| reveal |
| kanske skulle byta namn till "bakfull life" :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
är "hardfull" ett ord :conf: |
knappast :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by reveal
kanske skulle byta namn till "bakfull life" :p |
hehehehehehe |
|
|
| Vizay |
| du kan använda T-racks...det funkar helt okej fast nu har jag gått över till att mastra med Waves Native gold bundle pluginsen i Cubase...används av många storproducenter (inte bara inom trance då) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by Vizay
du kan använda T-racks...det funkar helt okej fast nu har jag gått över till att mastra med Waves Native gold bundle pluginsen i Cubase...används av många storproducenter (inte bara inom trance då) |
hmmm... hittar in T-racks :( |
|
|
| Vizay |
| dbl: kolla dina PM :) |
|
|
| XLA |
| Tankar låten... kan säga med min långa livserfarenhet av Engelska (bott i England hela livet ungefär) att hardfull tamigfan INTE är något ord... men fyndigt är det väl iallafall. :) |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by XLA
Tankar låten... kan säga med min långa livserfarenhet av Engelska (bott i England hela livet ungefär) att hardfull tamigfan INTE är något ord... men fyndigt är det väl iallafall. :) |
mjo, jag vet det... men e man riktigt bakis och riktigt trött så tänker man inte så bra... namnet e redan bytt.. har bara inte ändrat namnet här |
|
|
|
|