|
New Sig. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Rising
סבבה פעם הבאה טלי ואלונה יופיעו בחתימה שלי... יאללה אורן אתה הבא בתור כי גם ככה עוד לא עשיתי לך חתימה.:wtf: |
חחחחחחחחחחחחח
סבבה אחי
דבר איתי באיי סי קיו
2430525 :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
ועכשיו אני רוצה להוסיף גם תמונה של הדמות השנייה הנערצת עליה,
מי לא אם אהוד יערי :p
בקרוב אני מקווה :) |
נתור אחרי תמונה שלו
לא אהבתי את הקטע שהוא עשה אז לערוץ 1... היה די מסריח...
אבל עכשיו הוא התאקלם טוב בערוץ 2!!
כל הכבוד לו!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
נתור אחרי תמונה שלו
לא אהבתי את הקטע שהוא עשה אז לערוץ 1... היה די מסריח...
אבל עכשיו הוא התאקלם טוב בערוץ 2!!
כל הכבוד לו!! |
ואלה מה הוא עשה לערוץ אחד?
ספר ספר
מה זה התאקלם בערוץ 2?
הוא המלך שמה
:wtf:
יאללה מספיק לעבור נושא, רועי תתבגר כבר
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Flotser
ואלה מה הוא עשה לערוץ אחד?
ספר ספר
מה זה התאקלם בערוץ 2?
הוא המלך שמה
:wtf:
יאללה מספיק לעבור נושא, רועי תתבגר כבר
:crazy: |
הוא עזב אותם בפתאומיות שכזו...
לא יפה מצדו!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא עזב אותם בפתאומיות שכזו...
לא יפה מצדו!!! |
אההה :p
שובב |
|
|
| MASTERsplinter |
מכיוון שאתה ממש מוכשר אני יכול לבקש גם חתימה?
יש אפשרות במקום כוסית לשתול שם את הצבים או משו
אני אוהב אותך המון
עם נקודה מעל הוו |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
מכיוון שאתה ממש מוכשר אני יכול לבקש גם חתימה?
יש אפשרות במקום כוסית לשתול שם את הצבים או משו
אני אוהב אותך המון
עם נקודה מעל הוו |
"בוא נאכל קצת פיצה, חבוב!" |
|
|
| MASTERsplinter |
אפריל והצבים בהודו כרגע בסבב מסיבות
אבל כשהם חוזרים אנחנו עושים מסיבונת וכולכם מוזמנים
* מי רוצה לראות מה אני יכול לעשות עם הזנב? |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אפריל והצבים בהודו כרגע בסבב מסיבות
אבל כשהם חוזרים אנחנו עושים מסיבונת וכולכם מוזמנים
* מי רוצה לראות מה אני יכול לעשות עם הזנב? |
!!!!!!!!!!!!!!! תפסיק כבר עם הסמים |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
!!!!!!!!!!!!!!! תפסיק כבר עם הסמים |
נהג, אל תחצה חיים!!!!!!!!!!! |
|
|
| DjChook |
| תכלס אריאל אבל צודק |
|
|
| Tarantula |
בסוף יסתבר שאריאל הוא היחיד על סמים פה...
כל הזמן אתה מזכיר אותם, מממממ.. מעניין....:rolleyes: |
|
|
|
|