|
New Sig.
|
View this Thread in Original format
| AnthemFreak |
חתימה חדשה!
אורן המלך עשה לי
אני אוהב את זה!
מה אתם חושבים?
אורן אתה תותח!!!!!:eyes: :eyes: :eyes:
תודה שוב |
|
|
| Hell_Copter |
יצא מאוד יפה...
יש עליה ללא ספק |
|
|
| DjChook |
פאק כמה פונטים לבן אדם יש על המחשב
תתחדש אחי
אורן אתה תותח כרגיל
מה עם איזה AVATAR
בשבילי ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
מה עם איזה AVATAR
בשבילי ? |
שתוק יא חמדן!!!!
תסתפק במה שיש לך!!! |
|
|
| BlueHawk |
| אין מה לעשות... הילד מוכשר |
|
|
| Tarantula |
אני לא רואה אני לא רואה אני לא רואה
:sadgreen:
.......
אאא.. אוקי עכשיו רואה:)
מממממגגגננניייבבבב:D
אבל מה הקטע עם כל הכוסיות האלה....
יאללה, תבקשו משהו מיוחד....
יא לא מקורים שכמוכם...
לא מעניין ככה, לכולם אותו סגנון של חתימה...
:rolleyes:
......
לאחר מחשבה מעמיקה הגעתי למסקנה...
היא מכוערת!@#@$ |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אבל מה הקטע עם כל הכוסיות האלה....
|
כל השחקניות פורנו מהסרטים של אורן :D |
|
|
| TinkerbeL |
אשכרה
לכולכם
סורי כמעט לכולכם יש חתימה באותו סגנון!
בשביל מה אתם צריכים את הכוסית הזאת בצד?!?!
(ואגב זאתי באמת לא משהו) |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
אשכרה
לכולכם
סורי כמעט לכולכם יש חתימה באותו סגנון!
בשביל מה אתם צריכים את הכוסית הזאת בצד?!?! |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אבל מה הקטע עם כל הכוסיות האלה....
יאללה, תבקשו משהו מיוחד....
יא לא מקורים שכמוכם...
לא מעניין ככה, לכולם אותו סגנון של חתימה...
:rolleyes:
|
בואי נחשוב... יש לי 9859485 חתימות לעשות..
אם אני אתחיל לאמץ את הראש הקטן שלי
אני לא אעמוד בקצב.
| quote: | Originally posted by Tarantula
......
לאחר מחשבה מעמיקה הגעתי למסקנה...
היא מכוערת!@#@$ |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
(ואגב זאתי באמת לא משהו) |
סבבה פעם הבאה טלי ואלונה יופיעו בחתימה שלי... יאללה אורן אתה הבא בתור כי גם ככה עוד לא עשיתי לך חתימה.:wtf: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אבל מה הקטע עם כל הכוסיות האלה....
יאללה, תבקשו משהו מיוחד....
יא לא מקורים שכמוכם...
לא מעניין ככה, לכולם אותו סגנון של חתימה...
:rolleyes:
|
מה עם מאיר שלי ??
:wtf: :wtf:
וגם אני מתנזר מכוסיות בחתימה שלי!
רק חברי כנסת ופטריות!
אורן מתמחה גם בחתימות ללא כוסיות :crazy:
ועכשיו אני רוצה להוסיף גם תמונה של הדמות השנייה הנערצת עליה,
מי לא אם אהוד יערי :p
בקרוב אני מקווה :) |
|
|
| DjChook |
אבל הסימני שאלה זה במקום כוסית
בקיצורררררררר
כוסיות שולטות |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
מה עם מאיר שלי ??
:wtf: :wtf:
וגם אני מתנזר מכוסיות בחתימה שלי!
רק חברי כנסת ופטריות!
אורן מתמחה גם בחתימות ללא כוסיות :crazy:
ועכשיו אני רוצה להוסיף גם תמונה של הדמות השנייה הנערצת עליה,
מי לא אם אהוד יערי :p
בקרוב אני מקווה :) |
חחחחחחחחחחחח
איןןן, החתימה שלך הכיייי שווה:p |
|
|
|
|