|
okunniga människor
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
satt på irc igår å snackade lite i största allmänhet med XLA (tror jag iaf de va...eller hur XLA? :))
sen gled vi in på diskussionen om DJ-prylar och då la sig en kille som kallar sig för skunken i å skulle verka smart...tjae läs resten i loggen själva :)
Ta mig till loggen
personligen tycker jag fanimej den här killen e läskig :nervous: |
|
|
| mindshooter |
| Usch..slutade läsa från och med att han började tracka ner på Trance...palla inte med sånt... man kan argumentera hur mycket som hellst dom är totalt igenproppade med trångsynthet.... |
|
|
| zamson |
| quote: | | Jamen trance, alla låtar låter ju likadant. |
:) har man ju hört några ggr. klassiskt citat faktiskt. jag tycker bara synd om de personer som har så lite koll på musik i det stora hela så att de uttalar sig på detta sätt :P |
|
|
| XLA |
Usch ja... jo, han visste ju verkligen vad han snackade om där
| quote: |
[20:22] Viz^brb: Ska troligtvis föröska skaffa vinylspelare efter sommaren. min jävla begagnade deal på 2 Technics o en Vestax mixer fö 7000 blev inte av :/
[20:23] :/
[20:23] Uhm?
[20:23] Svårt att fixa vinylspelare?
[20:23] Har 3 hemma.
[20:23] Kostar typ 200-300 om man letar lite.
|
Men som jag också säger i den loggen: Skunkens musiksmak är så mycket finare och mer kultiverad att han inte kan TÄNKA SIG nåt så "mainstreem" (hans stavning, inte min) som Trance... haha. Jag skrattade gott åt den konversationen. Så blev han visserligen sur och grinig o börja bitcha på mig i priv... men men, man vänjer sig snart vid denna konstiga individ... man e ju tvungen. Bara jag slipper nånsin träffa honom så är jag glad ;) |
|
|
| olleman |
| Ush, jag satt i kanalen nar de snackade om det.. orkade inte lasa... orkar inte lasa loggen heller. arrividerci |
|
|
| RebeL9 |
rockarna är de mest trångsynta människorna på jorden.
alla förtjänar att dödas :) |
|
|
| Gaby |
| Äh smaken är som baken! Va skulle livet vara ifall ALLA skulle tycka likadant?? |
|
|
| XLA |
| quote: | Originally posted by Gaby
Äh smaken är som baken! Va skulle livet vara ifall ALLA skulle tycka likadant?? |
Det är ju sättet han uttrycker sig, låtsas kunna allt "bla bla trance är baa en dekadent mainstream-industri." Sånt hatar man. |
|
|
| Vizay |
jag håller med gaby....alla kan ju inte gilla samma musiksmak...något sådant går helt enkelt inte att vänta sig MEN...
bara för att man inte gillar en musikstil så ger det ju inte den personen rätt att racka ner på den osv. |
|
|
| zamson |
| quote: | Originally posted by RebeL9
rockarna är de mest trångsynta människorna på jorden.
alla förtjänar att dödas :) |
jasså? jag har inga problem att njuta lika mycket av coldplay som ett set av Tiësto
fast jag fattar vad du menar :) haha .. men som det sas.. vad vore världen om alla gillade samma saker?? |
|
|
| RebeL9 |
rockarna är som sagt de mest trångsynta människorna.
hur jag vet?
för jag har varit i liknande debatter som vizay med oräkneligt antal människor som blint klankat ner på trance. vad de hade var gemensamt var att de lyssnade på rock.
vissa var så trångsynta att de inte ens kunde acceptera en synt som ett musikinstrument.
men att acceptera en elgitarr som instrument gick visst bra.
KILL THEM ALL! |
|
|
| SWE_TRANCE |
har bara ett ord:
idiot! :whip: |
|
|
|
|