|
Guy Ornadel 10 maj
|
View this Thread in Original format
| Gaby |
Fokused @ Göta Källaren
10-05-2003 21:00-03:00
Main floor:
Guy Ornadel (Uk)
Parham
JdotP
The Balcony:
Alf Tumble
VJ: Martin Malm
Förköpsbiljetter finns på följande ställen:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Skånegatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18
För mer info:
http://www.fokused.net
http://www.guyornadel.com
Entré
Förköp: 150 sek
Dörren: 200 sek |
|
|
| zamson |
| Guy Ornadel...vad kör han för stil?? |
|
|
| RebeL9 |
| melodisk och uplifting :stongue: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ornadel är riktigt stor hemma i England... han lirade på Lucia Kryssningen å de va inte dåligt även om en del skulle säga att han körde en del ost ibland...
Men detta är min typ av DJ... fart och energi.
Har två set med han, från Dance Valley och Godskitchen. :D
Inte missa ! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Inte missa ! |
:\
11 dar för tidigt |
|
|
| WhiteRussian |
Jag kommer vara där, :)
Vilken Fokused-hora jag är alltså... :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Jag kommer vara där, :)
Vilken Fokused-hora jag är alltså... :D | Kan man va de ? Isf e jag de me :wtf: |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kan man va de ? Isf e jag de me :wtf: |
Klart man kan, men det känns bara bra, ett lite mer hälsosamt beroende, ;) |
|
|
| zamson |
| man kanske får ta sig en liten titt på d där seten |
|
|
| XLA |
| quote: | Originally posted by mindshooter
:\
11 dar för tidigt |
Jag fyller år samma dag som du :p
Synd att jag bara fyller 17. Slöa föräldrar :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by XLA
Jag fyller år samma dag som du :p
Synd att jag bara fyller 17. Slöa föräldrar :rolleyes: |
ja jävlar va sega dom måste vart...du missar juh sveriges klubb-scens-explosion hära :) |
|
|
| impulze |
| man får ju inte missa guy, dom har placerat det ganska bra (5 min att gå från mig) yees, i'll be there aiight? ;) och på lördag drar man till italien, klubbrikt ställe det där :P |
|
|
|
|