return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Guy Ornadel 10 maj
View this Thread in Original format
Gaby
Fokused @ Göta Källaren
10-05-2003 21:00-03:00

Main floor:
Guy Ornadel (Uk)
Parham
JdotP

The Balcony:
Alf Tumble

VJ: Martin Malm


Förköpsbiljetter finns på följande ställen:
Pitch, Gamla brogatan 27
CUM, Klara Norra Kyrkogata 21-23
Back to Plastic, Krukmakargatan 9
Fade Records, Skånegatan 78
JUS, Brunnsgatan 7
Saturn Return, Tyska Brinken 32
Svaj, Bjurholmsgatan 18

För mer info:
http://www.fokused.net
http://www.guyornadel.com

Entré
Förköp: 150 sek
Dörren: 200 sek
zamson
Guy Ornadel...vad kör han för stil??
RebeL9
melodisk och uplifting :stongue:
SteveTranz4ever
Ornadel är riktigt stor hemma i England... han lirade på Lucia Kryssningen å de va inte dåligt även om en del skulle säga att han körde en del ost ibland...

Men detta är min typ av DJ... fart och energi.

Har två set med han, från Dance Valley och Godskitchen. :D

Inte missa !
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Inte missa !


:\



11 dar för tidigt
WhiteRussian
Jag kommer vara där, :)
Vilken Fokused-hora jag är alltså... :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Jag kommer vara där, :)
Vilken Fokused-hora jag är alltså... :D
Kan man va de ? Isf e jag de me :wtf:
WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kan man va de ? Isf e jag de me :wtf:


Klart man kan, men det känns bara bra, ett lite mer hälsosamt beroende, ;)
zamson
man kanske får ta sig en liten titt på d där seten
XLA
quote:
Originally posted by mindshooter
:\



11 dar för tidigt


Jag fyller år samma dag som du :p
Synd att jag bara fyller 17. Slöa föräldrar :rolleyes:

mindshooter
quote:
Originally posted by XLA
Jag fyller år samma dag som du :p
Synd att jag bara fyller 17. Slöa föräldrar :rolleyes:


ja jävlar va sega dom måste vart...du missar juh sveriges klubb-scens-explosion hära :)
impulze
man får ju inte missa guy, dom har placerat det ganska bra (5 min att gå från mig) yees, i'll be there aiight? ;) och på lördag drar man till italien, klubbrikt ställe det där :P
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement