return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
יאללה סגרו תטרד אם בא לכם (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
שמע אחי...
נראה לי צריך לבקש את הנהיגה...
כי זה יענו קד"ץ כזה...

עכשיו בקשר לנהיגה במכוניות של חברים...
לא הרבה הביאו לי גם....
וזה גם אחושילינג מסוכן...
תפסו איזה אחד שאני מכיר שנהג בלי רשיון... יש לו בקרוב משפט... ויזיינו אותו לגמרי!!
קיצר... תזהר עם זה
TinkerbeL
אין לך מושג מה אני עברתי עם הנהיגה הזאת!!!!!!!
וואי אם אני יכתוב פה זה יקח 654857 עמודים
דבר איתי באי סי קיו ואז תיראה שאתה לא היחיד שסבל
ומי יודע אולי אני יעזור לך קצת
:rolleyes:
Flotser
צירפתי אותך :wtf:

לא ידעת אבל פתחתי את הטרד רק כדי לקבל הזמנה לאייסיקיו שלך

די אני נרגש כולי

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
itamarsan
quote:
Originally posted by Flotser
צירפתי אותך :wtf:

לא ידעת אבל פתחתי את הטרד רק כדי לקבל הזמנה לאייסיקיו שלך

די אני נרגש כולי

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
קטעים איתךך אחיייי
45997550 אם תרצה לדבר חופשיי אחיייי
Flotser
חופשי אחי
כולם מוזמנים לקבוצת התמיכה של פלוצר :)

73847755
HyPeRSoNiC
אחי
תפוס ביטחון
ומהר!!!!
אתה צריך לראות אותי על הכביש
רק 15 שיעורים ואני כבר מציק ללמ"דים אחרים :D :D :D :D
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אל תדאג. זה רק אוטו! וזה לא כל כך מסובך לנסוע בו........


אגב, אני פנוי לקשר דיסקרטי אם בא לך
2430525
סורי טלי, אני חייב קצת ריגושים ;)
Ariels
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אחי
תפוס ביטחון
ומהר!!!!
אתה צריך לראות אותי על הכביש
רק 15 שיעורים ואני כבר מציק ללמ"דים אחרים :D :D :D :D
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אל תדאג. זה רק אוטו! וזה לא כל כך מסובך לנסוע בו........


אגב, אני פנוי לקשר דיסקרטי אם בא לך
2430525
סורי טלי, אני חייב קצת ריגושים ;)


חבל בסוף תיפול כמוני כל הזמן על עודף ביטחון עצמי
DjChook
יש לי חבר שנכשל איזה 4 טסטים
ככה:
עודף בטחון
חוסר בטחון
עודף בטחון
חוסר בטחון


עכשיו מיכאל, שני דברים
א. לעבור מורה זה לא חייב להיות אקט אמיתי
אלא פשוט לדבר על זה עם המורה שלך, אולי הוא ישקיע בך יותר
ב. אם אתה על הילוכים אולי אין ברירה לעשות אוטומטי
ג. סעמק יא בכיין, תתחיל לנהוג כבר. ררר
Flotser
ררר
:wtf:

לא קשור ההילוכים, אני פשוט נוהג אני מרגיש אני מעופף, לא מרגיש נאי ממש נוהג אפילו אם אני מנסה להתרכז
אולי אני אנסה כל הזמן לחשוב כאילו אני נוהג לבד כי לא ממש ניסיתי לעשות את זה, תמיד אני מחכה שיעיר לי שוב כמה שזה נשמע מפגר

ואני מדבר עם המורה שלי לפעמים שזה מעצבן אותי כל הקטע
זה למה הוא בכלל הגיש אותי לטסט הראשון אחרי איזה 50 ומשהו שיעורים
בכלל לא חשב שאני מוכן

יאללה כבר לא מזיז לי סתם הייתי עצבני אתמול ישר אחרי השיעור
Tarantula
מותק... אל תתיאש
יהיה בסדר
עם קצת בטחון בעצמך... אתה לא הראשון וכנראה הלא אחרון שעובר את זה

אז על תדאג תחזיק את עצמך
כולנו פה בשבילך!!!!:D :D :D :D

אוהבת אותך!!!
מוואהה:toothless :clown:

Gil Shwarts
אלונה צודקת אחי
זה לא סוף העולם אתה כולה צריך לקבל קצת ביטחון
מקסימום.. תחשוב שאם תדפוק ת'אוטו, לפחות הוא לא שלך :)

ובקשר לצבא והנהיגה
לא מומלץ...
אתה נטחן בתפקיד הזה ויכול להיות גם שתיפול בבסיס שנמצא בסוף העולם שמאלה... ישר ואח"כ למטה למל"י (כי הגיהנום בשיפוצים) חחח

אחי
בקטנה...
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
ררר
:wtf:

לא קשור ההילוכים, אני פשוט נוהג אני מרגיש אני מעופף, לא מרגיש נאי ממש נוהג אפילו אם אני מנסה להתרכז
אולי אני אנסה כל הזמן לחשוב כאילו אני נוהג לבד כי לא ממש ניסיתי לעשות את זה, תמיד אני מחכה שיעיר לי שוב כמה שזה נשמע מפגר

ואני מדבר עם המורה שלי לפעמים שזה מעצבן אותי כל הקטע
זה למה הוא בכלל הגיש אותי לטסט הראשון אחרי איזה 50 ומשהו שיעורים
בכלל לא חשב שאני מוכן

יאללה כבר לא מזיז לי סתם הייתי עצבני אתמול ישר אחרי השיעור


אחי נסה לקחת את זה יותר ברצינות ודבר עם המורה שך תגיד לו 50 זה נראה לך קצת יותר מדי ..
נסה לקחת תעצות שהביאו לך פה ותראה איך יעבור לך השיעור הבא
ואם המורה עושה בעיות תמספר שלו נדבר איתו :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement