|
יאללה סגרו תטרד אם בא לכם (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
תודה אחים ו אחיות ,
אני בטוח יהיה לי עכשיו קצת יותר כיף לבוא לשיעור הבא
וכמובן בזכותכם
:crazy:
אתמול אחרי השיעור הייתי אחוש עצבני
ובכלל
מחר יוצא הדיסק של אינפקטד אז נשאר לעם ישראל רק לחגוג
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| חחחחח אחי העיקר שאתה שמח.. |
|
|
| yahel222 |
בונא יא אפס !!!
סתם אחי חבר טוב שלי עבר רק טסט שביעי אחרי איזה 70 שיעורים
והיום הוא נוהג ממש טוב ועם בטחון
אז אין לך מה לדאוג
לפעמים נופלים על מורה לא טוב
חיים קשים |
|
|
| Q-PiXeL |
תביא איתך איזה דיסק טראנסים ושים באוטו, אולי יעזור ;)
המורה שלי לא אהב תרעיון :D
אני מחכה לטסט ונראה לי שאני יהיה לחוץ בטסט...
אבל ככה בשיעורים אני נוהג טוב...
וסתם לסקר, כמה המורה שלך לוקח לשיעור? |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
תביא איתך איזה דיסק טראנסים ושים באוטו, אולי יעזור ;)
המורה שלי לא אהב תרעיון :D
אני מחכה לטסט ונראה לי שאני יהיה לחוץ בטסט...
אבל ככה בשיעורים אני נוהג טוב...
|
אני מקווה בשבילך שלא תצטרך לחכות הרבה
כי אם השביתה הזאת תהיה כמו הקודמת זה יעשה כזה בלאגן!!!!!
אני הייתי מביאה למורה שלי את הדיסק של
lasgo
הוא לא הכי אהב אבל אני אוהבת לנהוג עם זה........ |
|
|
| Q-PiXeL |
כן... השביתה המזדיינת הזאת יכולה לדפוק אותי חזק
למרות שכבר התבטל לי הטסט שהיה אמור להיות יום שישי שעבר...
הקטע שבחולון וכפר סבא הטסטים יוצאים נורמלי
יענו המורים מעבירים תרשימות ידנית לטסטרים והם עושים תטסטים
רק שאי אפשר לקבל תרשיון כל עוד יש שביתה
אצלנו ברמלה-לוד לא ממש עובדת השיטה הזאת :rolleyes: |
|
|
| Flotser |
אולי אני אשים את הדיסק פריסטייל של אינפקטד ,
הוא פשוט אדיר
:wtf:
וזה גם לא טרנאס אז הטסטר לא יתעצבן
הדיסק הראשון בינתיים הוריד לי רק שני שירים
Chaplin
שאני עדיין לא הכי מתחבר אליו
ו
Scorpion Frog
שגם בינתיים נשמע לי רק חמוד
ובכלל הסטרינגים בהתחלה שלו מזכירים אחת מהמנגינות האלה שמנגנים בטקסי זיכרון לא יודע
:nervous:
כל מקרה אני די שמח שאני לא ישר אוהב את הטראקים של הטראנס
הכי טוב שיבוא לי ככה בהדרגה בבום כמו הדיסק הקודם
אבל הפריסטיייל ענק
לדוגמא עכשיו אני מקשיב ל
Elation_Station
וזה פשוט יפההההה
ולא רק זה
אבל עוד בקושי שמעתי אז לא יודע
:crazy: |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Flotser
Scorpion Frog
שגם בינתיים נשמע לי רק חמוד
ובכלל הסטרינגים בהתחלה שלו מזכירים אחת מהמנגינות האלה שמנגנים בטקסי זיכרון לא יודע
:nervous:
|
חחחחחחחחחחח...... אז אני לא היחידה, מנגינה הזאת פשוט מפחידה.. לי היא דווקא מזכירה איזה קטע מהסרט השעות עם מישהו ראה... שהיא מתאבדת
שם, המוזיקה הזאת...
:nervous:
אבל לא משנה...
העיקר אני אהבתי, אבל ממש אהבתי את הדיסק הזה
פשוט אינפקטיד אין מה לעשות
הם הכי גדולים שיש
ושמישהו יעז להגיד לי אחרת:whip:
:haha: :D :D :toothless :D :toocool: :tongue3 |
|
|
| luckystrike |
פלוצר אחי יהיה בסדר ! ואללה אל תלחץ ואמרתי פה
בט'רד אחר ! תדמיין את הטסטר ערום שאתה נכנס לאוטו !
הולך פצצה ... ככה הכל רגוע וככה לא תתרכז בטעויות אלא במחשבות
של "כוס אמק למה הטסטר ערום אינעל ראבאק" ? עוד שיטה
היא לחשוב כל הזמן בטסט - "איזה כייף עוד 10 דקות אני עם רישיון" ואז
איכשהוא אומרים שזה מביא ביטחון - אתה רק חושב על זה שאתה עוד
מעט גומר כמו שצריך ויש לך רישיון !
יהיה בסדר אחי ! בינתיים סנג'ר את החברים שלך שיסיעו !
| quote: | Originally posted by Flotser
רציני עכשיו יש פה כמה אנשים מזה אחלה בפוום
תהיו בריאים ומאושרים
|
ברור !
אנחנו משפחה קטנה ומאושרת :)
WOOOOOOOOOOOPY
| quote: | Originally posted by Tarantula
היא דווקא מזכירה איזה קטע מהסרט השעות עם מישהו ראה... שהיא מתאבדת
שם, המוזיקה הזאת...
:nervous:
|
אני מקווה שאף אחד פה לא ראה את הסרט הזה !
נראה לי מה זה סרט של זקנים בני 500 ...
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה נטחן בתפקיד הזה ויכול להיות גם שתיפול בבסיס שנמצא בסוף העולם שמאלה... ישר ואח"כ למטה למל"י (כי הגיהנום בשיפוצים) חחח
אחי
בקטנה... |
גיל אחי יש מצב אני במל"י שבוע הבא - מעביר שם אימון שלושה ימים
לגדח"הן של הצנחנים !
יהיה צחוקים ...מחר אני יידע בטוח אם אני שם שבוע הבא ... |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מקווה שאף אחד פה לא ראה את הסרט הזה !
נראה לי מה זה סרט של זקנים בני 500 ...
|
נראה לך... אין דבר כזה, אתה לא יודע.. אז תשתוק..
זה פשוט לא סרט בשבילך...:D
אתה יש לך ראש רק לקומדיות נעורים טיפשיות...
אפילו פייט קלאב לא ראית@#$#:whip: :rolleyes: :p :toothless :tongue2 |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אתה יש לך ראש רק לקומדיות נעורים טיפשיות...
אפילו פייט קלאב לא ראית@#$#:whip: :rolleyes: :p :toothless :tongue2 |
חחחחחחחחחחחחחחחח
ממש - אלונה ואללה ואני חשבתי שיש מידה של הכרות ביננו כבר ...
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מתי אמרתי לך שאני רואה אותם ?!?!?
מילא רן וסטימפי, מרקו , רובוטריקים אבל אל תעליבי אותי עם קומדיות אמריקאיות מפגרות ...
זה פשוט נראה סרט מתיש מעפן כזה ...
לעומת זאת אני רוצה לראות את "החיים על פי משהוא משהוא
אני לא זוכר את השם בדיוק ...
אבל אמרו לי סרט טוב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לעומת זאת אני רוצה לראות את "החיים על פי משהוא משהוא
אני לא זוכר את השם בדיוק ...
אבל אמרו לי סרט טוב |
החיים על פי רוקו ;)
בנזונה :D |
|
|
|
|