|
סט לייב קצר שלי תביאו תגובות
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
ברוך הבא אחוק...
אני אליאור...
תכנס לכאן כמה שיותר..
:)
ד"א
אני יוריד תסט, ישמע, ויגיב בת'רד שלו |
|
|
| Flotser |
| גם נאי אנסה להגיב, |
|
|
| Vortex_SA |
| מיקס ראשון - ממש ממש חלש... אחי מה זה אמור להביע??, מיקס שני גם ממש מעפן, מה קורה??? אחי לא ככה בונים סט, המיקסים מצטער להגיד ממש גרועים... והבחירת טראקים עלובה מאוד, שילובים ממש לא במקום... תעבוד ותתאמן עוד הרבה... |
|
|
| NyKoN |
ראסמי אחי אני שמח שהשתמשת בביט מטץ' של התוכנה שאתה משתמש בה
אבל המיקסוס עדיין היה די מסריח
הטראקים נבחרו בלי באמת שום קשר אחד לשני
אתה עובר ממלודי להארד/טכנו תוך שניה
איך הגעת לזה?! |
|
|
| DjChook |
מסכן מה זו ההתנפלות הזאתי :(
בכל מקרה אני מוריד ואגיב |
|
|
| DjChook |
אני חושב שאין ככ בעיה עם המיקסוסים
אני לא מבין גדול
אז נכון שהשירים לא מתואמים בגרוש אבל חפיף
לומדים
בכל מקרה המיקסים עצמם, פסדר, חוץ מכמה פאקים
אפשר לשמוע אותו מבחינתי :) |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חושב שאין ככ בעיה עם המיקסוסים
אני לא מבין גדול
אז נכון שהשירים לא מתואמים בגרוש אבל חפיף
לומדים
בכל מקרה המיקסים עצמם, פסדר, חוץ מכמה פאקים
אפשר לשמוע אותו מבחינתי :) |
הוא עשה את הביטמצ'ים אבל מרגישים בצורה הכי חזקה את המעבר למרות שהוא עשה ביטמצ'
הטראקים אישית לטעמי מאוד... אבל הם לא משתלבים אחד בשני בשקל |
|
|
| Shahar |
סעמק ערס נראה לי השרת שלך עמוס
כן
421 Too many users - dont hammer or you'll be sorry. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני חושב שאין ככ בעיה עם המיקסוסים
אני לא מבין גדול
אז נכון שהשירים לא מתואמים בגרוש אבל חפיף
לומדים
בכל מקרה המיקסים עצמם, פסדר, חוץ מכמה פאקים
אפשר לשמוע אותו מבחינתי :) |
אני גם חושב ככה :crazy:
אני באמת לא מבין בזה,
אבל מיקס ראשון שמועים איך את מוריד ככה את הקצב חזק והטופים קצת מתבלבלים בכמה שניות |
|
|
| Shahar |
תהיו בריאים איזה שרתים מסריחים אתם מוצאים כדי לעלות אליהם קבצים
בפעם הבאה שתרצו לעלות משהו תודיעו לי ואני אסדר שרת מהיר ופנוי תמיד
תראו מה אני מוכן לעשות כדי לתת תגובות על יצירות של אנשים פה... :rolleyes: |
|
|
|
|