|
חזרתי מ-21 יום ריתוק
|
View this Thread in Original format
| KosmiK-G8 |
טוב מה כבר יש להוסיף בנושא..?
קבלתי ריתוק כי עזבתי תחדר הסודי שאני אמור לאייש ...
ו...אני לא ממש מעודכן עכשיו
אני בפיגור של חודש בערך...
יש לי ציפיות שבחודש הזה דברים יהיו טובים יותר מהזבל של תחילת השנה |
|
|
| Shahar |
פיי אחי ברוך הבא ;]
ויש דברים טובים פשוט תציץ פה.. |
|
|
| Hell_Copter |
שרוט אתה אה...
מה זה לעזוב חדר סודי סתם ככה ;)
יאללה העיקר עכשיו אתה פה... ולך להמלצות
כמו שאמרתי לך כבר אתמול.... |
|
|
| Ariels |
......עאלק חדר סודי
?!?!!?!? למה לא המערה החשמלית |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Ariels
......עאלק חדר סודי
?!?!!?!? למה לא המערה החשמלית |
? :rolleyes: |
|
|
| Ariels |
| quote: | Originally posted by Shahar
? :rolleyes: |
אם לא ת]סיק לעשות דברים עם העיניים אני תוקע לך בהם ברזל מלובן |
|
|
| yahel222 |
מה אתה משרת בבור??????????
סודי עלק
ועדיין אני עלוף הריתוקים פה עם 28 ! |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה אתה משרת בבור??????????
סודי עלק
ועדיין אני עלוף הריתוקים פה עם 28 ! |
גם אלוף שגיאות הכתיב ? :D
:rolleyes: |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
גם אלוף שגיאות הכתיב ? :D
:rolleyes: |
שורי הני עחרי לילא בצוע
(סורי אני אחרי לילה בצבא)
לא ישנתי הרבה |
|
|
| KrazyDJs |
חפיף
הכל ברוח טובה :)
גאם ליי יס שגיעוט קטיב ליפאמים
אול ראך ליפאמים
:wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by yahel222
מה אתה משרת בבור??????????
סודי עלק
ועדיין אני עלוף הריתוקים פה עם 28 ! |
מה אתה משחק אותה ?
הוא עוד לא אמר אפילו איפה הוא משרת ....
קיצר אילן ברוך שובך ...
תוריד את מוטורסייקל ...
:) |
|
|
| Sm0keMachine |
אם אני יהיה 28 יום בצבא אני לא יודע מה אני יעשה אבל זה יגמר רע!:wtf:
ו
KosmiK-G8
איפה אתה משרת?
יאללה אתה יכול לספר לנו, משטרה צבאית לא נכנסת לאתר הזה!
:stongue: |
|
|
|
|